האם חיכיתי כל היום דין יקיים את ההבטחה שלו? בהחלט כן.
האם זה קרה? לא. זה לא.
אני לא יודעת מה אני חושבת על כל מה שקורה עם דין, אני מרגישה מועקה נוראית כשאני מבינה שטבעתי עמוק בתוך המערכת יחסים איתו ומכריחה את עצמי להפסיק לחשוב עליו.
השעה הייתה כבר 20:45 בערב ובקרוב הולכת להתחיל כאן איזה הופעה מפוקפקת ששמעתי עליה לראשונה היום בתחילת המשמרת.
הבוסית שלי הודיעה לי שאולי עומד להיות עמוס היום ולכן היא תהיה נוכחת. למרות שבערבים בדרך כלל היא לא נמצאת.
אני בדיוק מבריקה את הכוס הגבוהה של המילשייק בעזרת מטלית יבשה כשדלת הגלידרייה נפתחת.
הבוסית שלי נכנסת בסערה על שני עקבים מרעישים, היא חוצה את הגלידרייה במהירות ואחריה משתרך יחד עם גיטרה שתלויה על כתפו, לא אחר מאשר הבחור שככל הנראה מופיע כאן הערב.
לא אחר מהבחור שביליתי איתו אתמול בלילה.
הכוס כמעט נשמטת מידי, אני מניחה אותה על הדלפק ומביטה פעורת פה בדין שעכשיו מחייך אליי בהתנצלות, חולף על פניי ונכנס אחרי המנהלת שלי אל המטבחון.
אני שוקלת אם לפרוץ פנימה ולברר, או שזה יהיה חצוף וחטטני מדי, כנראה שאני צריכה להסתפק בלצוטט להם דרך דלת העץ הדקיקה.
עוברות דקות ארוכות בהן אני מרגישה את הבטן שלי מתהפכת, כמו שהמנהלת שלי הבטיחה, ברגע אחד המקום התמלא ואני מצאתי את עצמי בחוסר ריכוז מוחלט מקלידה הזמנות במהירות בזמן שעומרי מסדר את הבמה המאולתרת.
סוף סוף אני שומעת את הדלת של המטבחון נפתחת, ואת המנהלת שלי יוצאת, אני מחייכת אליה והיא נראת מעט מתוחה.
היא נעמדת לצידי בזמן ששתינו מביטות בריתוק בדין שתופס את מקומו על הבמה, אני מרגישה את הלב שלי מתכווץ כשאני חוזרת על העיניים האלה מסתכלות עליי אתמול, רק עליי.
״איך הצלחת לסדר איתו את זה?״ אני שואלת אותה באגביות, אם כל הכבוד למקום הנחמד שאני עובדת בו - הקריירה של דין הרבה יותר גדולה בשביל לשיר בגלידרייה.
״אני באמת לא יודעת, הוא פשוט פנה אליי באחד הימים, הוא אמר שזה אותנטי.״ היא מסביר גם היא לא מאוד מאמינה למה שהיא מספרת.
דין מתיישב על הכיסא שהוכן לו מראש ומסדר את גיטרת העץ שלו, אני נשענת על הדלפק ולא מסוגלת להפסיק להסתכל על הבחור היפיפייה הזה שרק אתמול הרגיש לי שהוא שלי.
השיער שלו נופל על המצח שלו בצורה מושלמת, העיניים שלו מביטות הריכוז בזמן שהידיים שלו מכוונות את הגיטרה במיומנות.
הלוואי שהיינו חוזרים עכשיו לאתמול בלילה.
מחיאות כפיים נשמעות מאנשים שיושבים סביבו, אף אחד לא חשב שהוא יבוא הנה לאכול גלידה ועל הדרך לצפות בגיטריסט של הלהקה הכי מצליחה בתקופה האחרונה.