28

1.2K 97 17
                                    

למזלי, עומרי הגיע למועדון ואני מצאתי את עצמי צמודה אליו.

לא הייתי מסוגלת להיות בחברת בר, היא כל כל עצבנה אותי.
וגם יובל, הסתודדה כל הזמן בנייד שלה בשיחות עם ניק, וכל פעם כששאלנו עם מי היא מדברת היא הכחישה כאילו הלב שלי עומדת להישבר לאלפיי רסיסים.

ברור שעיצבן אותי שליובל כל כך הולך עם ניק, שוב חוסר הביטחון שלי תקף אותי, התסכול והכעס על הקושי שלי למצוא זוגיות ואהבה גרמו לי לסלוד מעצמי.

לא אהבתי את השיער שלי פתאום, לא את העיניים, לא את האף ובטח שלא את הגוף.

כעסתי כל כך על כולם, על יובל ובר שמצליחות לטפח מערכות יחסים מצליחות, למה כולם כל כל ראויים לאהבה ואני לא? מה לא בסדר בי?

״היי, רוני. את איתי?״ סער מעביר את ידו בתנועה עדינה על גבי, אני גומעת את הרוק שלי באיטיות ומהנהנת במהירות.

״אז רבת איתן? את פה לבד?״ סער שואל בסקרנות, ברגע שראיתי אותו בכניסה למועדון נצמדתי אליו, הוא עזב את החברים שלו בטענה שישוב בקרוב וכעת הוא יושב איתי על הבר ואנחנו משוחחים.

״הן כאן, אני פשוט לא מסוגלת לשבת איתן.״ אני נאנחת בתסכול, סער משרברב את שפתו התחתונה.

״את כבר פה, והן גם. תהני מזה, מחר תהרגי אותה אם את רוצה.״ סער אומר בהססנות, אני מזעיפה את פניי ״אין לי כוח-״ אני לא מספיקה להשלים את המשפט שלי ויובל נעמדת בדיוק ביני לבין סער.

מבטנו של סער הוסט אליה ומיד התחלף במבטי ולפרטטני ומאוהב, יופי, עכשיו גם בעיניי סער היא מוצלחת. מה נשאר לי?

אני מגלגלת את עיניי בחוסר סבלנות, ״היי,״ היא מחייכת בתמימות אל סער שקורץ לה בשובבות, הוא לא עוצר כמה שלא אמרתי לו שיש לה חבר.

״אפשר לגנוב לך אותה לרגע?״ יובל נועצת בי את מבטה, עדיין אינני מביטה בה חזרה, מבטי נעוץ בכוס המים שמונחת מולי על הבר.

״בטח, אני זז לחברים שלי.״ סער מקפץ מהכיסא הגבוה, יובל מחייכת אליו בנימוס, הוא כורך את ידו סביב כתפי באהדה ומצמיד את שפתיו אל אוזניי.

״תשתחררי כבר. אני זמין תמיד, תדברי איתי.״ הוא לוחש, אני מתעלמת ממנו בהפגנתיות, ממש לא מרוצה מהמבט הפלרטטני ששלח לכיוונה של יובל.

הרגע התייפחתי מולו שאני פגועה וכועסת עליה אז הוא נמרח עליה?

״מה, את מחרימה אותנו?״ יובל נועצת את מרפקה בדלפק ומביטה בי בסקרנות, אני לא אומרת דבר, רק שותה מכוס המים שלי באיטיות.

״אני פשוט מעדיפה להנות מהערב שלי על הבר במקום להיתקע בטלפון כל הזמן.״ אני פולטת בארסיות, מההתחלה נטשתי את הבנות כשהבחנתי שכל אחת מהן עסוקה עם החבר שלה.

אוהב את הלילה איתךWhere stories live. Discover now