21.bölüm

14.2K 822 35
                                    

  Yemekler muhabbet eşliğinde yenmiş,masa el birliğiyle toplanmış,Gül bulaşıkları makineye koyarken iki genç ve yakışıklı adam birlikte salona geçmişlerdi.Hasan mutfağın tam karşısındaki koltuğa oturmayı tercih etmiş ara sıra Gül'ü seyrederken,Murat aklındaki sorunun cevabını almakta kararlıydı.

"Eee abi hala soruma cevap vermedin"

"Hangi soru Murat?"

"Aranızda birşey mi var sorusu abi"

Hasan önce bıkkın bir edayla başını salladı sonra ela gözlerini Murat'a çevirdi.Kararlı  ve tehditkar bir ses tonuyla,

"Madem bu kadar merak ettin açıklayayım.Onun ne düşündüğünü bilmiyorum ama ben Gül'ü çok beğeniyorum.Küçük yaşına rağmen karakterli,seviyeli,akıllı ve becerikli bir genç kız.İyi bir eş ve anne olacağına şüphem yok.Güzelliğide cabası.Şimdilik aramızda birşey yok.Dikkat ettiysen şimdilik diyorum çünkü bu çizgide devam ederse birşeyler olması için elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsin."

Murat,

"Sen ciddi misin?ne bileyim geldiği yer belli,o gece yaşananlar..."

"Murat ne varmış geldiği yerde abi.yetimhanede büyümek suçmu?

O geceye gelince, onun hiçbir suçu yok bu tamamen senin suçun.Burada kalmasıda senin hatan.Kız arkadasın o lanet magazin dergilerine haber uçurmasaydı ve o yalan haber duyulmasaydı onu çoktan buradan götürmüş olacaktım.Gayet güzel bir iş ve kalacak yer bulmuştum.hem emin ellerde olurdu."

"Abi çok ayıp ettin şimdi,emin ellerde değil mi yani.Evet o gece benim suçum fakat daha kaç kez anlatmam gerekiyor alkollüydüm ve hiçbirşey hatırlamıyorum"

"Kusura bakma kardeşim ağzımdan kaçtı bir an.Tabiki emin ellerde sana sonuna kadar güveniyorum.yoksa ne yapar eder onu buradan çıkarmanın bir yolunu bulurdum,biliyorsun beni."

"Biliyorum ve bu mevzunun bir daha açılmasını istemiyorum.zaten çektiğim vicdan azabı beni kahretmeye yetiyor birde bana tecavüzcü coşkun muamelesi yapma lütfen"

"Yok kardeşim olurmu öyle şey,sen son cümlemi hafızandan sil lütfen.tekrar özür diliyorum."

Hasan'ın bu kızla ilgilenmesine  hala anlam veremeyen Murat,kısa bir sessizlikten sonra,

"Abi sadece bu değil,bize yetimhane dedi,mafyanın eline yeni düştüm dedi ama doğru söylediğine emin olmak gerekir"

"Ben eminim kardeşim,sen turnedeyken baya bir araştırma yaptım.Okuluna gittim öğretmenleriyle konuştum.Gül'ün haberi yok ama yetimhaneye de gittim Zehra annesiyle de görüstüm.Söylediklerinde zerre kadar yalan yok.Hepside çok seviyorlar Gül'ü,özellikle Zehra hanım o kadar çok ağladı ki.Gül kaybolunca üzüntüden kahrolmuş.Ona sahip çıkmamı rica etti."

"Zehra dedigin biraz önce bahsettiğiniz aşçı kadın mı?"

"Evet"

"Gül de seviyor o kadını galiba,götürüp buluşturalım."

"Aman Murat!Sakın kardeşim!

Gül'ü mafya ya satan kız hala orada.Polise de durumu bildirdim şimdi kız takipte,tabi mafyada.Operasyon için uygun zamanı kolluyorlar.O nedenle şimdi Gül'ün ortaya çıkması doğru olmaz,haber bekliyorum sular durulunca ben kadını getirip ikisini buluşturacağım."

Murat şaşkınlığını gizleyeme gereği duymadan,

"Abi helal olsun sana yüksünmedin kalktın araştırma yaptın ha,sen baya baya ciddisin anlaşılan"

GÜLİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin