Sabah telefon sesiyle uyandığında ilk işi saatte göz atmak oldu.Sonrasında telefona uzandı.
"Efendim Murat"
"Neredesin?"
"Odadayım,"
"Sen daha kalkmadın mı?"
"Şimdi uyandım"
Bir hafta boyunca her gece Murat'la olanları anlamlandırmak için uğraşmıştı.dün gecede derin düşüncelere daldığından,uykusu kaçmış,çok geç saatte yatmıştı.En sonunda Murat'ın tavrının sebebini arabada ki konusmasından anlamış,bundan sonra ona göre davranışlarını planlamaya karar vermişti.
"Hadi kalk,kahvaltıya yapıyoruz,sonrada arkadaşlarla Yat gezisi yapacagız"
"Ben gelmesem!"
"Neden"
"Biraz daha uymak istiyorum." "Tamam sen bilirsin"
Murat'ın sesindeki umursamaz tavır Gül'ün gözünden kaçmadı.Zaten bir haftadır da hiç arayıp sormamıştı.Aynı Otelde iki yabancı gibiydiler.Arabada olanlardan sonra Murat biraz daha mesafeyi artırmıştı.Gül bu duruma üzülüyordu ama olması gereken de buydu.
Önce telefonu ardından gözlerini kapattı.Ama olmadı, uykusuna,rüyasına kaldığı yerden devam edemedi.Rüyasında muhteşem bir gelinlik giydiğini,yanında siyah takım elbiseyle genç bir bey olduğunu görüyordu.Ancak yüzünü göremiyordu.
Yavaşça yataktan kalktı.Önce duşunu aldı.Sonra restoranta gitmek için giyindi ancak biraz oyalandı,zira Muratla karşılaşmak istemiyordu.Yeterli zamanı geçirince odasından çıktı.Restoranta geldi.İstediği gibi, kimsecikler kalmamıştı.Rahatça kahvaltısını yaptı ve tekrar odasına yöneldi.Son bir haftadır yaptığı gibi hazırlanıp denize gitmek niyetiyle odasına yöneldi.
Tatilin en güzel tarafı deniz kenarında oturup kitap okumaktı onun için.Hem güneşleniyor,hem denizin kokusunu içine çekiyor,hem sessizliğini dinliyordu.Murat'ın aldığı bikinileri giymekten rahatsız olsada şu an için başka seçeneği yoktu.Çarşıya çıkmıştı ancak hep aynı tarz bikinilerle karşılaşmış,istediği gibi daha kapalı bir mayo bulamamıstı.Sadece üzerine beyaz dantelli bohem bir elbise almış,plaja gidinceye kadar onu giyiyor,sakin bir köşe bulunca çıkarıyor,denize giriyor,güneşlenip kitap okuyordu.
...Murat o çevrede tatil yapan 6 arkaşı ve Cansu ile arkadaşının Yatında denizin tadını çıkarıyorlardı.Açıkta demir atan yatta,Kimisi denizde yüzüyor,kimisi güneşleniyordu.Murat ve eski dostu Emir ise tavla oynayıp muhabbet ediyorlardı.
"Emir senin burada evin yok muydu abi?Sen neden bizim otelde kalıyorsun."
"evde tamirat,tadilat işleri vardı"
"Ne zaman bitecek?"
"3 gün önce bitti"
"Eeee?"
"Ya aslında gidecektim de,abi bir hatun düştü gönlüme,ayrılamadım Otelden."
"Wooowww,hızlı çapkın iş başında.Onuda getirseydin ya."
"Kaç gündür fırsat kolluyordum daha dün tanışabildim.Biraz muhabbeti ilerleteyim getiririm."
"İyi bakalım"
"Abi görmen lazım,fıstık gibi,boy,pos,endam,fizik,ten,10 üzerinden 20 verirsin.O kadar güzel"
"Güzel olduğu kesin,seni etkilediyse...ne iş yapıyor?
"Valla ne iş yaptığını sormadım ama yüz de yüz manken."
"erkek arkadaşı var mı?bak geçen seferki gibi dayak yersin sonra,öyle kızlar sahipli olur."
"Zaten hemen asılmadım,bir yolunu buldum tanıştım.şimdilik takipteyim.5 gündür sabah akşam takip ediyorum,yanında kimseyi görmedim.Biraz daha takibe devam edeceğim sonra yavaş yavaş asılırım..."
Karşılıklı gülüşmelerden sonra Murat devam etti.
"Bakalım bu maceran kaç gün sürecek?"
"Abi bilmiyorum ama diğerleri gibi hoppa bir kıza benzemiyor,istediğim gibi çıkarsa hemen evleneceğim."
Murat'ın kahkahası gök yüzüne yayılırken Emir Murat'ı ikna etme çabasındaydı.
"Ya ne gülüyorsun,bu sefer çok ciddiyim.göreceksin"
"Tabi tabi,ciddiyetin az önce Hande'ye kur yapmandan belli...
Bırak Emir,yeme beni,seni senden daha iyi tanıyorum ben.hevesini alınca,sepetttt."
"Bana diyene bak,sanki sen hevesinin peşinde değilsin.haftalık sevgili değistiriyorsun."
"Yok oğlum ne haftası,Cansu'yla 2 ay oldu."
"Aman ne çok olmuş,artık evlenirsin sen"
"O kadar da değil"
Cansu'nun yaklaştığını gören ikili birbirlerine göz kırpıp muhabbetlerini hızla değiştirerek,mevzuyu futbola bağladılar.
Yaklaşan Cansu,
"Aşkımmm güneş yağımı sürer misin?"
Bu güneş yağı muhabbetinden fazlaca sıkılan Murat,
"Canım Hande'ye sürdürsen olmaz mı?Tavlayı Emir'in koltuğuna vermeme az kaldı.şimdi bozmayayım oyunu."
Cansu'nun ısrarlarına dayanamayan Murat oyundan kalktı ve yat teknesinin ön kısmına doğru ilerlemeye başladı.O geceyi yatta geçiren grup,sabahın ilk ışıklarıyla uyanıp denizin ılık kollarına kendilerini bıraktılar ve bu muhteşem duygunun keyfini çıkardılar.Kahvaltılar yapıldı.İkindi vaktine kadar bir önceki günün tekrarı yaşanırcasına herkes kendi aleminde zaman öldürdüler.İkindi vakti el birliği ile hazırlanan yemekler yenirken Emir İle Murat iddiaya tutuştu.her iki genç adam da kendisinin daha hızlı yüzdüğünü ıspatlama çabasındaydı.sonr bir plan yaptılar.yat biraz sahile yaklaşacaktı sonra denize atlayıp sahile kadar yüzecekler,kim önce varırsa, istediği kadar kişi getirecek kaybeden yemek ısmarlayacaktı.Hiç vakit kaybetmeden planı uygulaya koyuldular.Demir alan yat sahile yaklaşınca tekrar demir attı.iki genç ve yakışıklı adam tezahuratlar eşliğinde aynı noktadan denize atladılar ve yüzmeye başladılar.yaklaşık yarım saat sonra bir kulaç farkla sahile ilk varan Murat oldu.Emir de hemen ardından denizden çıktı.Nefes nefese kalan iki arkadaş hemen kumlara oturdular.Murat galibiyetin haklı gururunu yaşarken arkadaşıyla dalga geçmeyide ihmal etmiyordu.Bir ara Emir'in gözlerinin arkada bir noktaya odaklandığını farketti.
"Yaaa işte benimle yarışmaya kalkarsan,böyle dumura uğramış gibi kalakalırsın"
Emir duymamış gibi aynı noktaya bakmaya devam edince,Murat,
"Abi ne oldu,ne var orda?"
Diyerek başını aynı noktaya çevirdi.şezlonga uzanmış kitap okuyan bayanı baştan ayağa süzdü.
"Kim bu? bahsettiğin hatun mu?"
"Evet"
"Eeeee niye dondun kaldın oğlum"
"Abi su güzelliğe bakar mısın?Yarışmaya katılsa kainat güzeli seçilir"
Tekrar kadına odaklanan Murat,
"Evet gerçektende fiziği çok güzel ama yüzünü göremiyorum.biliyorsun bu tür yarışmalarda yüz çok önemli"
Yavaşça ayağa kalkan Emir,
"Yüzü dahada güzel.Hadi yanına gidelim,ama bak asılmak yok,o bana ait."
"Şimdi ayıp ettin haa!Biliyorsun hayatımda hiç bir kadına asılmadım, kadınlar bana asıldı."
Diyerek tepkisini dile getiren Murat biraz bozuldu ancak yavaş adımlarla Emir'i takip etti.Yaklaştıkça Merakı dahada arttı.Gerçekten fiziği çok güzeldi.Acaba yüzü nasıldı.Ona göre fiziği çok güzel olan bayanlar yüzden çok güzel olmuyor,yüzü çok güzel olan bayanlar fiziken çok güzel olmuyordu. Emir şezlonga iyice yaklaştı ve selam verdi.Selamı duyan genç kadın okuduğu kitabı indirdi ve selama karşılık verdi.Bir adım geride kalan Murat,Emirle sohbete başlayan genç kızın yüzünü görünce donakaldı.Dumura uğrama sırası Murat'taydı.Zira karşısındaki Gül'dü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLİZAR
General FictionBir müddet salondaki koltukta hareketsiz oturdu.Vicdanı aklını sorgularken içinden çıkamadığı dipsiz bir kuyuda buldu kendini.Bir günde hayatı alt üst olmuştu Gerçek olabilir miydi? Yapmış olabilir miydi?Ömründe ilk alkol alışı değildi,nasıl bu kada...