KALBİMİN TEK SAHİBİ!

12K 775 30
                                    

"Gül!"
"Abi biraz daha kolonya dök"
"Murat bi doktora götürsek mi?"
"Tamam tamam! Uyanıyor galiba"
"Gül,hadi canım aç gözlerini"
Göz kapakları hafif kıpırdadı.
"Muratcım tamam uyanıyor,arkadaşlar hadi biz çıkalım. Murat gerekli açıklamayı yapar."
Gül uyandığında yatakta yatıyor Murat yanıbaşında Gül'ün eli elinde oturuyordu.

Evet konfeti patlayıp adam
"sizi karı koca ilan ediyorum" diyince Gül'ün gözleri karardı,suratı bembeyaz oldu ve nihayetinde baygınlık geçirdi. Neyse ki durumu önceden farkeden Murat,düşmeden kucakladı Gül'ü ve yatağa yatırdı.

"Gül iyi misin?"
Biraz düşündü. Aklı,gerçeklerin rüyalardan ayrıldığı ince çizgide gidip geliyordu. Gözlerini tekrar kapadı. Derin bir nefes aldı.
"İyim ya,sadece kötü bir rüya gördüm."
"Hayırdır inşallah, ne gördün?"
Gül konsantre olmuş bir şekilde anlatmaya başladı.
"Sen beni kandırıyordun"
"Eee?"
"Parise gidiyorduk"
"Eeeeee?"
"Sonra sen bana otel defteri diye nikah......"
Bir anda durdu. Başını önce Murat'a çevirdi. Murat gülümsüyordu. Sonra hızla kalktı oturur pozisyona geçti. Hızla etrafına baktı. Endişeyle gözlerini kapadı.
"Rüyaydı değil mi Murat?lütfen rüya olduğunu söyle"
Murat yataktan kalktı. Masanın üzerindeki aile cüzdanın kaldırıp göstererek,
"Bundan bahsediyorsan,rüya olamayacak kadar güzeldi. Belkide bir masal. Ancak yüzde yüz gerçek bir masal."
"Nasıl yani? Hepsi gerçek miydi?"
"Neyse sonra konusuruz,çok yoruldun uyu dinlen."
Diyerek çıkış kapısına yöneldi. Ancak Gül'ün sözleriyle geri dönmek zorunda kaldı.
" Hiç bir yere gitmiyorsun.Bana bir açıklama borçlusun."
"Herşey ortada açıklanacak bir durum yok."
diyerek içeri yöneldi ve tekrar koltuğa oturdu.
Derin bir nefes aldı genç kız.
"Kamera şakası değil mi?Evet evet kesinlikle kamera şakası.Hani kamera nerede ?"
Derken gözleriyle etrafı taradı. Sonra Bakışlarını Murat'a çevirince, derin bir ciddiyetle karşılaştı.

Bu defa öfkelenemedi, hissettiği tek şey derin bir hüzündü. Aldatılmış olmanın,kaldırılmış olmanın,oyuna gelmiş olmanın verdiği derin bir hüzün...

"Neden Murat,neden böyle birşey yaptın,neden bana böyle bir tuzak kurdun?"

"Başka çare bırakmadın"
"Anlamadım?"
"Ne zaman anladın ki zaten?"
"Murat evlilik nereden çıktı. Senin Baharla evlenmen gerekmiyor muydu?"
Cevap vermedi Murat,sadece alaylı bir tebessüm etti.
Dayanamadı Gül yataktan kalktı ve gidip Murat'ın yanına oturdu.
"Tamam seni anlıyorum, 1 km yakınından geçen bütün kadınları elde ettin. Elde edemediğin bir tek ben kalmıştım. Bu gecede istediğini alacaktın, neden böyle birşey yaptın?"
Dudak büktü Murat,
"Böyle mi düşünüyorsun?"
"Gördüğümü söylüyorum?
" O zaman sen baya baya körsün?"
Gül yine ufaktan gerilmeye başladı.
"Kaç günlük bu evlilik Murat?"
Murat kapattı gözlerini ve güçlü bir nefes vererek duyduklarından rahatsız olduğunu belli etti. Ancak Gül konuşmasının ve sesinin şiddetini arttırarak devam etti.
"Reklam olsun diye mi yaptın? Kesin boşanma tarihi de bellidir. Söyle kaç günlük bu evlilik,kaç günük eğlenceyim senin için? Yoksa saatlik mi demeliyim?Bana cevap ver."
Ayağı kalktı Murat,tekrar kapıya yöneldi.
"Sen çok gerginsin,şimdi uyu, biraz sakinleş ,yarın konuşuruz"
Dedikten sonra iki adım daha attı ancak Gül hızla ilerleyip önüne geçti.
"Yarın mı?Ne yarınından bahsediyorsun?yarın İstanbul'a dönüyoruz."
"Gül tamam,sen şimdi biraz uyu bunları sakinleşince konuşuruz."
Artık Gül çileden çıkmıştı. Sesinin şiddeti koridorun diğer tarafından duyulacak nitelikteydi.
"Bana cevap vereceksiiiiiinnnnn!Yarın dönüyoruz değil mi?"
Murat artık cevap vermeden Gül'ün sakinleşmeyecegini anlamıştı.
"Hiç bir yere gitmiyoruz,sen bu evlilik fikrini benimseyene kadar hiç bir yere gitmiyoruz"

"Ne demek gitmiyoruz ya sen hangi hakla beni burada alıkoyarsın?Hangi hakla benim geleceğimle oynarsın?Ben Mustafa'yla evleneceğim,Mustafa'yla. Derhal geri götür beni."
Murat yine tepki vermedi ancak,öfkelendiği fazlasıyla belli oluyordu.
Gül bir an durdu,
"Mustafa,evet Mustafa."diyerek etrafına baktı. Gözleri çantasını arıyordu. Komidinin üzerinde görünce hızlı adımlarla ilerledi. Çantasını açtı ve içinden telefonunu çıkardı. Tuşlarına basarken,
" Mustafayı arayacağım gelip alacak beni. Bu saçmalığa bir son vereceğim."dedi ancak cümlesini tam bitirmişti ki Murat hızla yaklaştı, aynı hızla telefonu kaptı ve aynı hızla duvara fırlattı. Telefon parçalarına ayrılırken bağırma sırası Murat'a gelmişti.
"Bir daha senin ağzından o ismi duymayacağım. Artık sen benim karımsın, bende senin kocan ,bu fikre alışsan iyi edersin. Yoksa Parise yerleşmek zorunda kalırız."

GÜLİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin