Hasret :-(

11.2K 672 16
                                    

"Ne dedin sen?"
"Baba oluyorsun dedim"
"Nasıl bir şaka bu?"
Gül aynı tepkisiz ve ifadesiz haline devam ederken,Murat yaşadığı şokun etkisiyle ne yapacağını şaşırmıştı.
"İkiniz bir oldunuz bana şaka yapıyorsunuz,ama yemem ben bu numaraları...evet evet kötü bir şaka."
Hafif bir tebessümle kendini şaka olduğuna inandırmak için çaba sarfetti. Ancak Gül'ün hali şaka gibi görünmüyordu. Resmen yıkılmış perişan olmuştu.
Derin bir nefes aldı. Hızla ayağa kalktı. Tam yukarı Baharın yanına çıkacaktı ki Bahar merdivenin son basamağında göründü.
"Bahar neler oluyor?"
"Canım biz bugün doktora gitmiş.."
"Bahar lafı uzatma Gül'ün söylediği doğru mu?"
Murat'ın sesi yükselince Bahar korku dolu gözlerle Gül'e baktı. Gül daha fazla bu duruma dayanamadı ve odasına gitmek üzere ayağa kalktı. Murat sandalyenin sesini duyunca hızla geri döndü. Sesinin çıktığı kadar haykırdı.
"Hiç bir yere gitmiyorsun Gül, otur oraya."
Gül Murat'ın sesinin şiddetinden ürkerek olduğu yerde kaldı.
"Bu sizin özel hayatınız, dinlemek istemiyorum"
"Yeteri kadar özel hayatımıza girdin zaten,bundan sonrasına da şahit olacaksın. Otur!"
Derin bir nefes alan Gül yavaşça sandalyeye oturdu. Belli ki Murat kendini ona kanıtlamak istiyordu.
"Evet Bahar cevap bekliyorum."
"Evet doğru,hamileyim"
"Siz ikiniz aklınızı mı kaçırdınız."
Her iki kadından da ses gelmedi.
"Bahar saçma sapan konuşma ne hamileliği,ne bebeği,ben aylardır sana elimi sürmedim."
"Evet doğru ama,zaten bebek 3 aylık."
"Ne 3 aylık mı? Senin aklın nerede ya! 3 aydır hamilesin ve senin bundan haberin yok mu?"
Çekinerek konuşmasına devam etti Bahar,
"Ben anlayamadım. Bilmiyorum nasıl olduğunu"
Ellerini saçlarından geçiren genç adam salonda bir aşağı bir yukarı dolaşmaya başladı.
"Nasıl bilmessin ya,neden dikkat etmiyorsun?"
Bahar suçluluk duygusuyla mahcup bir halde koltuğa oturdu.
Murat sesini biraz yumuşatarak Gül'e döndü.
"Gül emin misin?Ne bileyim tahliller de yanlışlık olamaz mı?Belki başkasıyla karışmıştır."
Gül Murat'ı duymamış gibi gözleri yerde,düşünceleri uzaklarda öylece oturmaya devam edince Murat iyice çıldırdı.
"Gül bana cevap ver!"
Bu defa Bahar elinde tuttuğu küçük kâğıt parçasını Murat'a uzattı.
Murat korkarak kağıdı aldı baktı.
"Bu ne?"
"Cılız bir sesle cevap verdi Bahar,
" bebeğimizin resmi"
Murat kısık gözlerle daha bir dikkatlice bakınca bir karartı halinde kollarını, bacaklarını ve kafasını gördü. Yanlışlık olma ihtimalide elinden gidince öfkeden deliye döndü..Elindeki kağıdı hızla yere fırlattı.
"Derhal o bebeği aldıracaksın"
Birden başını kaldırdı Gül. Hiddetle Murat'a baktı. Bahar çaresizce çırpındı.
"Ama Murat,bizim ikimizin bebeği"
"Aması maması yok,yarın bu işi halledeceksin. O çocuğu istemiyorum"
Gül hiddetle ayağa kalktı. Bir rüzgar gibi bir anda Murat'ın karşısına dikildi. Bahar'a aldırmadan Murat'a iyice yaklaştı. Gözleri ateş saçıyordu.
"O bebeğin başına birşey gelirse ikinizi de şikayet ederim."
Murat şok yaşarken Gül Bahara döndü.
"Bahar sen yukarı çık ve uzan. Murat şu an sağlıklı düşünemiyor. Biraz sakinleşsin konuşursunuz."
Bahar ağlamaklı gözlerle ayağa kalktı. Yavaş adımlarla merdivenleri çıktı ve odaya girdi.

Gül öfkeli bakışlarını Murat'a çevirdi. Gördüğü şey çaresizliğin ve korkunun resmiydi. Ama birsey demedi. Hızlı adımlarla Murat'ı geçti ve odasına yöneldi. Hemen ardından Murat'ta ilerledi.Odaya girdiler.
"Gül,"
Gül fırsat vermedi.
"O bebek doğacak"
"Ama.."
"Ne aması ya ne aması. Görmedin mi?Elleri kolları bütün organları belirginleşmiş, kalbi atıyor. Bir bebek anne rahminde oluşmaya başladıktan 3 hafta sonra kalbi atmaya başlar. Artık senden benden bir farkı yok. Henüz dünyaya gelmemiş olması onu öldürme hakkını sana vermez. Bir canlı o,yaşayan bir canlı."
Biraz durdu. Derin bir nefes aldı ve devam etti.
"Pervasızca,umarsızca,
sorumsuzca yaşa,
o da yetmiyormuş gibi birde
evlat katili ol."

Beyninden vurulmuşa döndü Murat. Söyleyecek sözüde, ayakta duracak takati de kalmamıştı. Gül ne dese haklıydı. Ömrü boyunca yaratanın ona bahşettiği güzelliği yakışıklılığı kadınlara karşı hep bir koz gibi kullandı. Gerçi o hiç birinin peşinden koşmamıştı. Hep onun peşinden koşmuşlardı. Ancak insan iradesinin hakkını vermeli,her davete icabet etmemeliydi. Dünyaya gönderilme nedenini unutmamalı,hayatını ona göre dizayn etmeliydi.
Ancak Murat için artık iş işten geçmişti. Sevdiği kadınla evlenmişti ama geçmişteki hataları peşini bırakmayacaktı.

GÜLİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin