22.bölüm

13.4K 779 14
                                    

  Anladıgı gerçekle yıkılan Hasan içinden ne yapıp ne edip Gül'ü Murat'ın evinden çıkarması gerektiğinin farkındaydı.Murat özünde çok iyi bir insandı fakat kadınlar konusunda biraz acımasızdı.her çiçekten bal almak isteyen bir arı gibi daldan dala konuyordu.Gül'ü üzmesine izin veremezdi.

Yemeklerin gelmesiyle düşüncelerinden sıyrılan Hasan,dikkatini tekrar Gül'e verdiğinde Gül'ün restorantın giriş kapısına dikkatlice baktığını farketti.Arkasını dönüp aynı tarafa bakınca,yanında yine zamanın foto modellerinden biri ile Murat'tın ilerlediğini gördü.İçinden Murat'a küfürler savursada her zamanki sakin ve kendinden emin tavrı ile Gül'ün dikkatini çekmek için tekrar üniversiteden ve derslerden bahsetmeye başladı.Bir yandan da Murat'ın kendilerini görmemesini diledi fakat geç kalmıştı.Murat çoktan onların oturduğu masaya doğru gelmeye başlamıştı.Bir kaç saniye sonra yeni kız arkadaşı ile elele masanın yanında belirdi.

"Ooo kimleri görüyorum,iyi akşamlar"

deyip önce Gül'le sonra Hasan'la tokalaştı.

"İyi aksamlar Muratcım,naber,nasılsın?"

"Valla iyidir abi.Bizde Didem'le balık yemeğe geldik.Ha bu arada tanıştırayım arkaşım Didem,

Didem bu çocukluk arkadaşım Hasan,buda.... buda Gül!"

Gül'ü tanıtırken bir müddet duraksadı, ne diyeceğini bilemedi.Sadece İsmini vererek durumu idare etmeye çalıştı.Herkes memnuniyetini ifade ettikten sonra Murat,

"Eee sizler nasılsınız?"

"Bizde iyiyiz,bugün Gül'ü fakülteye kaydettirdikte,oradan da yemeğe geldik."

"Sen ciddimisin?"

Murat dikkatini Gül'e vererek,

"Hayırlı olsun Gül,Kayıtlar başladı demek?Neden bana söylemedin?"

"Sen bu aralar eve uğramadığın için söyleme fırsatı bulamadım."

"Hadi bakalım hayırlı olsun"dedikten sonra tekrar Hasan'a yöneldi.

"Abi biz masamıza geçelim, birazdan Okan'larda gelir.Sonra tekrar görüşürüz."

"Tamam kardeşim görüşürüz"

Murat yeni sevgilisiyle masalarına geçerken Hasan'ın dikkatini birşey çekti.Gül'ün rengi solmuş,bembeyaz olmuştu.Gözlerindeki tedirginliği okumak Hasan için zor olmadı.

"Gül rengin soldu,iyi misin?"

Gül toparlanmaya çalışarak,

"biraz başım döndü ama şimdi iyiyim"

Hasan durumu Murat'a bağladığından fazla üstüne gitmek istemedi.

"Tabi çok acıktın,tansiyonun düştü."

"Evet galiba tansiyonum düştü"

Diye karşılık verdi,dudaklarına zoraki bir gülümseme kondurup yemeğine devam etti.Ancak hala tedirginliğinin devam ettiği Hasan için net bir şekilde görünüyordu.Hasan yemeğe devam ederken,

"Murat böyledir Gül,bir kadınla 3-4 aydan fazla birlikte olduğunu görmedim.pırlanta gibi bir kalbi vardır ancak,kadınlar hususunda pek dikkat etmez,hoş bu kadınlarında istediği bu.Ünlü bir şovmenle magazin haberlerinde görünmek ve ünlü olmak"

"Benim yabancı olduğum şeyler bunlar,hiç magazin merakım olmadığı için bilemiyorum."

Diyerek konuyu geçistirdi.Ancak Gül'ün tedirginliginin iyice arttığı gözle görünür bir hale gelmiş,elleri titremeye başlamıştı.Hasan'ın fark etmemesi için yemeği bırakıp ellerini masanın altına soktu.Beri tarafta Okan kolunda genç güzel bir bayanla gelmiş,Murat'ların masasına oturmuş,Murat'ın bilgilendirmesiyle Hasan'ları fark etmişti.

GÜLİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin