9. bölüm

17K 856 7
                                    

"Alo"

"Karaaaa!"

"buyur abi"

" niye ödemedin lan senetin tamamını?"

"Abi elimde o kadar vardı. Bana yarına kadar müsade et.bir yerden alacağım var.alıp hemen ödeyeceğim."

"Ulan senin kimden ne alacağın olacak,uçan kuşa borcun var.Alay mı ediyorsun benimle?"

"Amaan abi,170 bini ödedim,30 bin kaldı.İnanki onuda ödeyeceğim."

"Sana yarın akşama kadar müsade,bi yamuk yap mekanı yıkar, altında da pis bi fare gibi ezerim seni"

"Tamam abi"

"Haaa bu arada,bir daha ki senetin 300 bin lira,hatırlatayım"

"Ödeyeceğim abi,sen merak etme"

Öfkeyle kapattı telefonu.Nasıl bulacaktı bu parayı?Bütün çalışan kadınları başka bir pavyonda sattı ancak 170 bini buldu.şimdi kalan parayı nasıl temin edecekti."

"Bu Sarı,manyağın teki kesin bu defa işimi bitirecek"diye düşünürken kapı çaldı.Emrah kolundan tuttuğu Gül'ü getirip patronun ayağının dibine fırlattı.iki saat süren yolculuğun sonunda bu apartman görünümlü otele gelmişler,daracık merdivenlerden en üst kata çıkıp kocaman ve lüks odaya girmişlerdi.

" buyur patron,yakaladım sürtüğü."

Adam yukarıdan aşağı Gül'e çirkin bir bakış attı.Eğildi kollarından tutup ayağa kaldırdı.

"Demek kaçtın öylemi,sen kiminle dans ettiğini anlamamışsin ama merak etme ben sana bir bir anlatacağım."  deyip az önceki telefonun hırsını çıkarmak istercesine Gül'e vurmaya başladı.Gül darbelerden kurtulmak için geri geri gitmeye çalışırken gelen son tokatla arkasındaki masanın üzerine sırt üstü düştü.Kalkmaya çalışırken bacağında tarifsiz bir acı hissetti.Masanın üzerinde duran bardak kırılmış bacağını kesmişti.. Patron acı içinde kıvranan kızı bırakıp Emrah'a yöneldi.

"Bütün karıları sattım,bizde çalışan kalmadı.söyle Lale'ye daha çok kız düşürsün.şimdi gidebilirsin."

Emrah olur anlamında başını sallayıp odadan çıktı.Adam ağır adımlarla komidinin üzerinde duran içki şişesine yaklaştı.Bardağını doldurdu ve kafasına dikti.Köşeye sıkışmış, acıdan iki büklüm olmuş Gül'e döndü.

"Eğer sözümü dinleyip uslu kız olursan canını yakmam.hadi gel içeri geçelim" diyerek elini uzattı. Gül olduğu yerde daha da büzüştü.Adam gittikçe öfkelenen sesiyle isteğini tekrarladı ama Gül tepkisiz kaldı.Adam iyice sinirlenmişti.Bir hışımla kollarından tuttuğu kızı sağ tarafta bulunan kapıya doğru sürüklemeye başladı.Kapıdan içeri sürüklediği Gül'ü odanın ortasında bulunan kocaman yatağın üzeride attı.Kapıyı kapatıp arkasında hatırı sayılır kalınlıkta bir sopa çıkardı.

"Anlaşıldı sen bu dilden anlıyorsun"

diyerek sopayı kaldırdı.Tam indirecekti ki kapı çaldı.

"Gir"

Gülen gözlerle içeri Emrah girdi.adam öfkeli sesiyle,

" ne var Emrah,niye rahatsız ettin beni?"

"Patron bizim paralı züppe Okan yok mu,o aradı.bu gece için el değmemiş temiz bi kız istiyor.ne kadar istersek verecekmiş"

Adam ciddiyetle Gül'e döndü.Ağlamaktan gözleri şismiş ve kızarmış,Yediği dayaktan yanağında ve boynunun bir çok yerinde morluklar vardı.Muhtemelen vücudunda da morluklar vardı ama kıyafetinden görünmüyordu.

GÜLİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin