26. bölüm

13.1K 770 4
                                    

Murat'ın sesiyle ürperen Okan yavaşça kafasını Murat'a doğru çevirince Murat'ın kızgınlıktan çok kırgınlık dolu bakışlarıyla karşılaştı ve iki adım geriledi.Murat kızaran gözlerine yaşlar hücum ederken  acıyla,
"Demek benden bu kadar nefret ettin öyle mi?"
Planı ortaya çıkan Okan korku ve heyecena kapıldı.Ne yapacağını bilemez bir halde Murat'a bakarken bu durumdan kurtulmak için son çare B planını devreye sokmak gerektiğine hızlıca karar verip cebinden çıkardığı bıçağı Murat'a savurdu.O sırada kalkmak için hamle yapan Murat Okan'ın bıçak darbesini savuşturmak  için geriye doğru kendini attı ancak kurtulamadı.Bıçak Murat'ın karnına saplandı.İlk önce ne olduğunu anlamayan Murat ayağa kalktı.Gül'ün çığlıkları arasında Okan'ı iterek kendinden uzaklaştırdı.Sonra karnındaki acıyı hissederek yavaş bir hareketle karnına baktı ve bıçağı farketti ancak ayakta duracak hali kalmamıştı.Kendinden geçerken son hatırladığı Okan'ın nefret dolu bakışları ve Gül'ün çığlıklarıydı.

Murat olduğu yere yığılınca Okan hızlıca mutfağa geçti.Bir bez alıp
tekrar salona yöneldi.Murat'ın başında haykırarak ağlayan Gül'ü hızlı bir darbeyle kenara itti ve elindeki bezle Murat'ın karnındaki bıçağın sapını silmeye başladı.Gül birşeyler yapmalıydı hemen ayağa kalktı ağlamasına biraz ara verdi mutfağa ilerlerken cebindeki telefonu çıkardı. Hasan'ı aramak için tuşlara bastı ve kulağına tutmuştu ki Okan arkasından yetişip telefonu elinden aldı ve duvara fırlattı.Gül'e okkalı iki tokat geçirdi ve  sürükleyerek yerde yatan Murat'ın başına getirdi.
Gül bir taraftan ağlıyor bir taraftan Okan'a
"Allah aşkına hastaneye götürelim ölüyor görmüyor musun?Kazayla oldu deriz,yalvarırım Okan ben yaptım derim yeter ki ölmesin"
diye yalvarıyordu.Ancak Okan'ın gözleri kararmıştı bir kere,hiç birşey görmüyor hiç birşey duymuyordu.
Gül'ün elini zorla çekip Murat'ın karnındaki bıçağın sapını kavrattı.Kendi eliyle de sıkıca bastırdı.Sonra Gül'ü kollarından tutup zorla ayağa kaldırdı.Nefret dolu sesiyle,
"Şişede parmak izin vardı artık bıçakta da parmak izin var.Tecavüz etti dersen nesfi müdafadan yırtarsın yok herseyi anlatmaya kalkarsan hem ispat edemezsin hem de en iyi avukatları tutar müebbet alman için herşeyi yaparım anladın mı? Al platonik aşkınla son kez vedalaş "
Diyerek Gül'ü Murat'ın üzerine doğru güçlüce savurdu ve hızlıca çıkıp gitti.

Gül'ün hıçkırıkları ve gözyaşları birbirine karışmış çaresizce Murat'ı uyandırmaya çalıştı.
"Murat yalvarırım aç gözlerini, Murat lütfen,lütfen aç"
Murat'ta hiç bir tepki yoktu.
Birşeyler yapmalıydı.Hızlıca kalktı ve parçalanan telefonunu alıp parçalarını birleştirmeye çalıştı.Ancak başaramadı. Murat'ın telefonunu aradı onu da bulamadı belli ki Okan götürmüştü.koşarak kapıya gitti dışarı çıkıp birilerini bulup yardım istemekti niyeti.Kapıyı zorladı açamadı,anahtarı aradı bulamadı.Okan kapıyı dışardan kilitlemiş Murat'ın cep telefonuyla birlikte çıkıp gitmişti.

Şimdi bir çıkar yol bulması gerekiyordu.Bir müddet ayakta etrafa baktı.Sakin olması gerektiğini kendine telkin ederken zihni çareler arıyordu.Birden aklına mutfak telefonu geldi koşarak mutfağa gitti.Ancak telefonu eline aldığında kablosunun kesilmiş olduğunu farkedebildi.Şaşkınlığı hat safhaya ulaştı.Bu adam bu kadar ayrıntıyı nasıl hesap edebilmişti.Belliki bu plan uzun zamandır düşünülen bir plandı.Okan'a lanetler yağdırırken koşarak tekrar Murat'ın yanına geldi.Yerde hareketsiz yatan Murat'ı görünce göz yaşları tekrar hız kazandı.çaresizliğin pencesine düşmüş kıvranırken aklına balkon kapıları geldi.Koşarak gitti.Kapıları zorladı pencereleri zorladı ancak açamadı.Ne kadar zorlasa da açamazdı.Çünkü Murat Gül eve geldikten sonra elektronik bir mekanizma taktırmıştı.Bu mekanizma aksam saat 10 da devreye giriyor
camları ve balkon kapılarını otomatik
olarak kilitliyordu.Kilidi açmak için gerekli şifreyi de sadece Murat biliyordu.Bu sistemi hem Gül'ü hem kendini korumak için taktırmıştı.

GÜLİZARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin