KARŞILIK - 18

3.5K 178 0
                                    

"Çağlar. "

Diye fısıldadım sessizce. O gölge Çağlar'dı.Biliyordum.Elleri cebindeydi.Çok ağır hareket ederek ellerini cebinden çıkardı ve üç kez yavaşça el çırptı.Sahneden indim ve Çağlar'ın yanına gittim.Aramızda santimler kalmışken ellerimi boynuna doladım ve sarıldım.Karşılık vermedi.Herkes dönmüş bize bakıyordu.Çağlar da bana sarıldı.Yoksa beni affetmiş miydi?

" Otursak iyi olacak.Yoksa elimden bir kaza çıkacak."

Diye fısıldadı kulağıma.Çağlar'ın ruh hali hiç belli olmuyordu.Daha az önce alkışladı.Sonra sarılmama karşılık vermedi.Bir anda bana sarıldı ve şimdi elimden kaza çıkacak diyor.

" Yine ne oldu? "

" Seni yiyecek gibi bakıyorlar.Düş önüme şu bar masasına oturalım. "

Dediğini yaptım.Ellerimi boynundan yavaşça çektim.Nefesimi dışarıya sesli bir şekilde vererek bar sandalyesine oturdum.Arkamdan Çağlar da geldi ve oturdu.

" Burda ne işin var ? "

" Canım gelmek istedi."

" Canın ne istiyorsa yapamazsın Ada."

Çağlar tam konuşacaktı ki masaya biri geldi ve belki de Çağlar'ı ilk defa bu kadar kızgın görüyordum.Damarları belirginleşmisti.

Gelen kişiye baktığımda uzun boylu en az Çağlar kadar siyah giyinmiş biri beni süzüyordu.Kolundaki dövmeyi görebiliyorum.

" Ne işin var lan senin ? "

Diye dişlerinin arasından tısladı Çağlar.

Karşımızdaki çocuk alaycı bir şekilde gülümsedi.Benden gözlerini ayırmıyordu ve bu beni oldukça rahatsız etmişti.Rahatsız olduğumu belli etmek istercesine yerimde kıpırdandım.Ama o bu sefer gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.Her yerinden tehlike akıyordu adeta...
Elindeki siyah bileklik ,dövmeleri, giyinişi ,duruşu.Özellikle bakışları.

Karşımızdaki tehlikeli görünen kişi , adı her neyse sonunda susma yeminini bozdu ve konuşmaya başladı.

" Bizi tanıştırmayı düşünmüyor muydun yoksa "

dedi ve sinsice güldü.Elini bana uzattı.

"Ben Egemen sende Ada olmalısın."

dedi ve piç smile'ını yaptı. Ben ne yapacağımı şaşırmış bir şekilde Çağlar'a baktım.Ellerini yumruk yapmış dişlerini koparırcasına sıkıyordu.Ani bir hareketle Egemen'e yumruk attı.Egemen sadece bir iki adım geriledi.Oysa ki Çağlar çok hızlı ve güçlü ani bir yumruk atmıştı.Aynı şekilde Egemen de karşılık verdi.O sırada Egemen'e yardım etmek için iki arkadaşı daha geldi.Bunlardan biri Mertti ! Hepsi Çağlar'a saldırdı ama buna rağmen Çağlar hepsiyle baş edebiliyordu.Güvenlik dahil herkes onları izliyordu.Buna bir son vermek için bağırdım.

" Yeter artık.Durun ne yaptığınızı sanıyorsunuz.Çocuk gibi davranmayı bırakın! "

Herkes sustu ve bana döndü.Çağlar Egemen Mert ve diğer çocuk dahil herkes...
O an utanmıştım.Çağlar'a elimi uzattım.

" Gidelim burdan. "

Çağlar sanki kararsız kalmış gibi baktı.

" Lütfen "

Diye fısıldadım.Kendi sesimi bile zor duymama rağmen Çağlar anlamış gibi elimi tuttu ve beni hızla oradan çıkardı.

Biraz ilerledik bar sokağından çıktık.Caddeye geldik.Çağlar kolumdan tutmuş hızlı gidiyordu.Beni de arkasından sürüklüyordu.

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin