Çağlar ani bir şekilde direksiyonu çevirdi ve önümüzdeki arabayı sıyırarak geçtik.O hızla kafamı torpidoya çarptım.
" Allah kahretsin "
" Neler oluyor Çağlar ? "
Diye bağırdım.Bağırmak zorundaydım çünkü arkamızdaki araba ve bizim arabadan çıkan ses herşeyi bastırıyordu.
" Egemenin adamları."
Dedi ve mümkünmüş gibi daha da hızlandı.
Önümüze çıkan bir başka siyah arabayla çarpışarak durduk.Çağlar başını direksiyona gömmüştü.Bende kafamı çarpmıştım ama şu an kafamdan daha önemli şeyler vardı. Önümüzdeki ve arkamızdaki arabalar neyin nesi ? Egemen kim ? Çağlarla ne alakası var bunların ?
Bir yandan Çağlar'ı sarsarken diğer yandan önümüzdeki arabadan inen adamlara bakıyordum.Çağlar başını kaldırdı.Dudağı patlamıştı.Tamam Çağlar yaralandı ama ben nasıl hala sağlamım bende bilmiyorum.Sorun bu değil şu an zaten.
" Çağlar kim bunlar neler dönüyor burda ? "
Çağlar sorumu yanıtsız bırakıp arabadan indi ve arabanın hemen önündeki adamlarla dövüşmeye başladı.Arkadaki arabadaki adamlarda indiler ve on kişi kadar Çağlar'a saldırdılar.Tam polisi arayacağım sırada biri benim kapımı açtı ve enseme sert bir şeyle vurdu.
Gözlerimi açtığımda ensemdeki acı inlememe sebep oldu.Etraf kapkaranlıktı.Hiçbir şey göremiyordum.Sandalye diye tahmin ettiğim şeyin üzerinde oturuyordum ve ellerim bağlıydı.Ayağa kalkmaya çalıştım ama kalkamadım zaten kalksam bile bu karanlıkta hangi cehennemde olduğumu bilmeden bir adım dahi atamazdım.
Işıklar bir anda açıldı.Ama ben yine de etrafı göremiyordum.Karanlıktan aydınlığa geçince refleks olarak gözlerimi kapattım.Yavaşça açtığımda karşımda o tehlike abidesi duruyordu.Egemen !
Boy farkımız bariz fazla olduğundan Başımı yukarı kaldırarak bakmak zorunda kaldım.Sadece tehlikeli bir şekilde bakıyordu.
" Demek uyandın "
Cevap vermedim.Konuşmaya devam etti.
" İntikam gününün geleceğini biliyordum.Ama bu kadar kısa zamanda olacağını tahmin etmemiştim. "
Ne intikamından bahsediyordu ? Öğrenmek için can atıyordum ama konuşmamaya özen gösteriyordum.
" Konuş.Yoksa ben konuşturmasını bilirim. "
Diye gürledi.Cesur görünmeye çalışıyordum ama korktuğum her halimden belliydi.
" Ne istiyorsun? "
Susma yeminimi bozdum ve soru sordum.Çağlar'ın söylemediği şeyleri belki öğrenebilirdim.Pek sanmıyorum aslında ama sadece deneyeceğim.
" Çağlar'ın zamanında bana yaşattığının aynısını ona yaşatmayı "
Dedikleri tam anlaşılır değildi.Açığa kavuşturmak için bir soru daha yönelttim ve o sırada odayı incelemeye başladım.
" Çağlar sana ne yaşattı ki ? "
Lacivert boyalı duvarı beyaz ışıklar aydınlatıyordu.Küçük bir odaydı.Bir duvarında sadece büyük bir dolap vardı.Diğer bir duvarın önünde ise yatak.Diğer tarafta kapı vardı.Banyo olduğunu tahmin ediyordum.
" İki yıl önce aynı senin gibi bir sevgilim vardı. "
Önümdeki yatağa oturdu.Eliyle saçımı okşadı.Kafamı geriye çektim.
" Ama şimdi yok.Sence neden ? "
" Be- ben bilmiyorum. "
Kendimi ne kadar zorlasam da titremeden ve kekelemeden yapamıyordum.
" Senin sevgilin olacak Çağlar Soysal yüzünden şu an hayatta değil. Sana anlatmadı mı yoksa ? "
" Hayır anlatmadı. "
Çağlar.Birini öldürmüş olamazdı.Ne kadar psikopat biri olsa da asla birini öldürmezdi.
" Selen benim 3 yıllık sevgilimdi.Her şey çok güzel gidiyordu.Çağlarla ben o sıralar çok kavga ediyordum.Çağlar sadece beni kızdırmak için Selene çok yaklaştı."
Her kelimesini daha hırsla ve sinirle söylüyordu.
" Selen'i kendisine aşık etti.Kıza umut verdi."
Yumruğunu sıktı.Aynı Çağlar'da olduğu gibi boynundaki damarları belirginleşmişti.
" Selenle ayrıldık.Çocukluk aşkımdı o benim.Çağlar Selen'i oyuna getirdi.Benden ayrılmasını sağladı.Onunla yattı ve Selen'i ortada bıraktı.Onunla oyun oynadığını itiraf etti."
Bunları Çağlar yapmış olamazdı.İnanamaz gibi gözlerimi irice açtım.
" Selen intihar etti.Çağlar'ın yüzünden."
Diyecek hiçbir sözüm yoktu.Çağlar'ın tüm bunları yapmasına anlam veremiyordum.Bir kızın intihar etme sebebi olması çok üzücüydü.Hem de daha bu olay 2 yıl önce olmuştu.Gözlerimden yaşlar akıyordu.
" Çağlar nasıl Selen'in canını yaktıysa ben de senin canını öyle yakacağım."
Benimle ne alakası vardı ki benim suçum neydi ? Niye her şey benim başıma gelmek zorunda ?
" Ama benim suçum yok hiçbir şey yapmadım "
Dedim aniden güldü.Ama bu gülmeden bile adeta tehlike akıyordu.
" Selenin de suçu yoktu prenses. "
Prenses ? Bana prenses dedi.Elbisenin üstündeki notta da prenses yazıyordu.
Çağlar ile arabadayken arkamızdan gelen siyah bmw o gün benim taksi paramı ödeyen arabaydı.Puzzle'ın eksik parçaları bir bir ortaya çıkıyordu.Tüm yolların sonu Egemen'e varıyordu.
Egemen beni hep takip etmişti hep peşimdeydi ama ben hiç farkında değildim.Tüm taşlar yerine şimdi oturmuştu.
Ama iş işten geçtikten sonra...
Çünkü şu an kahrolası bir sandalyeye bağlı Egemen'in elindeyim.