GÜVEN -27

2.4K 135 6
                                    


ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN

Daha olayın şokunu atlatamamışken aniden telefonu tutan adama biri ateş etti ve adam yere yığıldı.Diğer adam silahını çıkaracağı sırada ona da aynı şekilde ateş edildi ve dördü de vuruldu.Kimin nereden ateş ettiğini anlayamamışken bulunduğum odanın kapısı açıldı ve bir adam yanıma geldi.İpleri çözmeye başladı.

" Kimsiniz siz ? "

Adam cevap vermedi.Kollarımdaki ipi çözdükten sonra bana baktı ve

" Benimle geliyorsun. "

Dedi.Karşımdaki adamı tanımıyordum ve ilk defa görüyordum.Egemen'in bir başka adamı olabilirdi belki ama öyle bir şey olsa neden burdaki adamları öldürsün diye düşündüm ve karşımdaki adama yumruk attım. Yumruğu attığım anda biri bana silahla bayıltıcı vurdu.Sırtımdaki iğne gibi olan şeyi tutup çıkardım ve yere yığıldım.

ADA'NIN AĞZINDAN

Egemen bana tam kötülük yapacakken kapı ani bir şekilde açıldı ve Egemen'in üzerine bir adam atladı.Kavga etmeye başladılar bende hemen üst kata çıkarak kapıyı kilitledim ve korkuyla beklemeye başladım.Son gaz bir otomobil evin önünde durdu ve arabanın içinden adamlar indi bir adamın omzunda da Çağlar vardı.İstemsizce Çağlar diye bağırdım.Adamlar içeri geçtikten sonra Egemen'in arabaya baygın bir şekilde bindirildigini gördüm.Araba son gaz uzaklaştı ve daha sonra gözden kayboldu.Aşağıda neler oluyordu hiçbir fikrim yoktu ama Egemenden daha kötü ne olabilir sorusuna yanıt da bulamıyordum.Yatağın üzerine oturup beklerken göz kapaklarıma hakim olamıyordum istemsizce kapanıyorlardı ve daha sonra dayanamayarak kendimi uykuya teslim ettim.

Çağlar'ın bağırmasıyla gözlerimi açtım.Saate baktığımda ise öğlen 12 idi.Neler olduğunu anlamaya çalışıyordum ama bir şey anlaşılmıyordu.Sadece Çağlar'ın sesi geliyordu.Kapının kilidini yavaşça açtım.Sesler daha net geliyordu.

" Hiçbir zaman yanımda olmadın neden şimdi geliyorsun ve hayatımı mahvediyorsun? "

Çağlar sinirli bir şekilde konuşuyordu dün beni ve Çağlar'ı kim kurtardı çok merak ediyordum.

" Hayatını mahvetmek mi ? Kız arkadaşın tecavüze uğruyordu ve seni öldürebilirlerdi.Hayatınızı kurtardım mahvetmedim. "

" Yıllar sonra geldin ne annemin ne benim yanımda oldun.Bu saatten sonra da hayatıma tekrar giremezsin."

" Ben senin hep hayatındaydım.Evini gittiğin barı hep adamlarımla izlettim Çağlar.Ben seni yıllarca korudum oğlum ama sen bunun farkında değildin."

Sesler kesilince aşağıya inmeye karar verdim.Desli bir şekilde terliği sürükleyerek merdivenlerden indim ki geldiğimi anlasınlar. Aşağıya indiğimde ikisi de dönüp bana baktılar.

" Umarım konuşmanızı bölmedim."

Cevap veren kişi Çağlar oldu.

" Bölmedin güzelim.Zaten gidiyordu o da."

Çağların babası olduğunu anladığım kişiye bakarak konuştu.Diğer adamdan yanıt geldi.

" Evet gidiyorum. Egemenle hesaplaşmam lazım."

Arkasını döndüğü anda Çağlar adamın kolundan tuttu.

" Hayır onunla ben hesaplaşıcam.Sen bu işe karışma "

"Peki öyleyse hadi git ve hesaplaş."

"Egemen nerde?"

" hayır ben senin işine karışmıyorum."

" BABA."

Yüksek sesle bağırınca bir anda irkildim ve zilin sesiyle hemen fırsat bularak kapıya doğru ilerledim.Kapıyı yavaşça açtığımda gelen kişinin annem olduğunu gördüm.

" Nasılsın kızım seni ziyarete geldim."

Annem içeri girdi ve Çağlar'ın babasıyla el sıkıştı.

" Merhaba ben Adanın annesi Efsun."

Aynı şekilde Adam da cevap verdi.

" ben de Çağlar'ın babası Ünal.Tanıştığıma memnun oldum. "

" Bende öyle Ünal bey "

İkiside koltuğa oturduklarında Çağlar ve ben ayakta Bakakaldık.O anda yine zil çaldı. Kapıya doğru giderken Çağlar eliyle dur işareti yaptı ve kendi kapıyı açtı.Topukluyla koşabilen canlı Çağlar'ı iterek bana sarıldı. Arkasından Kaan ve Ezgi de geldiler.Ellerinde çiçek vardı.

" Sen güçlüsün kızım benim atlatacağını biliyordum."

Sesin sahibi Kaandı. Gülümsedim ve sarıldım. Ardından Ezgi de bana sarıldı.

" Geçmiş olsun bebeğim ya çok korkuttun bizi "

Çiçeği verdiler.Teşekkür ettikten sonra çiçeği vazoya koymaya gittim.Döndüğümde herkes koltuğa oturmuş ama Çağlar ayaktaydı. Yanlarına gittim.

" Serbest meslek diyebilirim siz."

" Ben bankada çalışıyorum. "

Çağların babasıyla annem sohbet ediyorlardı.

Bildiğim kadarıyla Çağlar'ın anne ve babası ayrılmış annesi başkasıyla evlenmiş ama babası kendi halinde takılıyordu. Şimdi neden geldi ki düşüncesi kafamı tırmalarken annem konuştu.

" Cerenle konuştum ve 6 tane Antalyaya bilet aldım.2 gün sonra yola çıkıyosunuz gençler "

Dedi.Ne bileti ne Antalyası diye düşünürken Çağlar bir soru yöneltti.

" biz beş kişiyiz.Altıncı bilet kimin ? "

"Ben bilmiyorum ama Ceren cevap verebilir "

Dedi Annem.Ceren kızarmış bir şekilde cevap verdi.

" Ya yanlış saymışım biliyorsunuz matematikten kaldım zaten.Çokta sevmem kendisini e madem yanlış söylemişim altıncı bileti de Emir'e veririz değil mi ? "

Dedi.Önce ortamda bi sessizlik varken bir anda Ezgi ve ben kahkaha atmaya başladık.Herkes bize şaşkın bir şekilde bakarken Ezgi kafalardaki soru işaretini az da olsa giderecek bir şey söyledi Ceren'e.

" Tamam Cerencim Emir'i sevdiğim için bilerek bilet aldırttım diyebilirsin. "

Ceren gözlerini devirirken Çağlar araya girdi.

" ben Emirle tatile gitmem."

" Neden "

Diye bir soru yönelttim.

" Anlaşamıyoruz Ada."

" Sevecen biri emin ol anlaşırsın ."

Annem araya girdi.

" İster anlaşın ister anlaşmayın biletler alındı beyler bayanlar şimdiden iyi yolculuklar."

Bu tatil işinin nereden çıktığını anlamamıştım ama benim için iyi olacaktı.Hayatımın en güzel geçmesi gereken döneminde yaşamadığım şey kalmamıştı daha kötüsü olamazdı heralde.

" Ben üstümü değiştirmeye gidiyim.Sonra hep beraber bir yerlere gidelim.Çok ihtiyacım var ."

Dememle Ceren'in ellerini birleştirerek damağını şaplatması ve
" harika fikir bebek "
demesi bir oldu.Diğerleri de onay verince üst kata çıktım ve annemin getirdiği çantadan siyah dar pantolon üstüne v yaka şık bir bluz giydim.Aşağı geri indiğimde evde kimse yoktu hepsi dışarıda beni bekliyordu.Çağlar yanıma geldi.

" Bundan sonra yanımdan ayrılmak yok.Kimse saçının teline dahi zarar veremez."

Çağlar'ın bu güven dolu sözleri beni bu kadar sahiplenişi koruyuşu cesur oluşu kendisine bir kez daha aşık olmama neden oluyordu.Ellerimi boynuna doladım.

" Sana hep güvendim.Ve sonsuza kadar da güveneceğim."

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin