KISKANÇLIK - 4

5.3K 235 4
                                    

Tek kelime etmemiştim.Zaten bu zamana kadar fazla bile konuşmuştum. Biraz daha Ada Demir gibi hareket etmeliydim.Her şey bu raddeye gelmişken böyle düşünmem de ironik.Bir dakika boyunca birbirimize boş boş baktıktan sonra telefonumu elimden aldı ve açmamı işaret etti.Konuşmaya pek niyetim yoktu açtım.

" Bu telefon numaram."

Kendi telefonunu çaldırdı ve o da benim numaramı kaydetti.Hafifçe gülümseyerek karşılık verdim.Görüşürüz diyerek yanımdan geçip gitti. Bende fısıldayarak cevap vermişti.Bir hafta deneyecek olmamız saçma geliyordu. Gittiği yere kadar gider öyle olmalı. Acaba bana karşı bir şey hissetmediği için mi böyle dedi diye düşünürken saçmaladığımı fark ettim. Hissetmese asla böyle bir şey yapmazdı. Çağlardan bahsediyoruz.
Sanırım hislerinden emin değil ya da düzenli bir ilişkiyi yapamayacağını düşünüyor. Onu sıkmamalıydım. Başaracağız inanıyorum. Derin bir nefes alıp okuldan çıktım.

****

Evde boş boş oturup Maxla oynamaktan sıkıldım.Her yerim köpek salyası oldu zaten.En iyisi duş almak.Banyoya girdim ve sıcak  suyu açtım karpuzlu şampuanımı başıma sıktım.Çağların bunu sevmeyeceğine eminim.Ne yapayım karpuzu seviyorum.Sıcak bir duş aldıktan sonra üzerime bir şeyler giydim.Bugün Çağlarla konuştuktan sonra direkt eve gelmiştim.Ezgiye haber vermeliydim olanlardan.Tabi Cerene de.Verecekleri tepkiyi aşırı merak ediyorum.İkisine de mesaj atarak her şeyi anlattım.Yani hemen hemen her şeyi.Anında cevap geldi.Bu kesin Ceren.

GÖNDEREN CEREN;

"Sana geliyorum."

Allahım bu kız beni deli edecek.Şimdi bir saat başımın etini yiyecek neden daha önce anlatmadın diye.Ardından ezgiden de cevap geldi.

" Ada inanamıyorum.Şaka mı yapıyorsun diyeceğim ama böyle bir şeyin şakası olmaz biliyorum.Gerçekten bu mükemmel tarihi hemen not alıyorum ama kendini çok kaptırma sonuçta o Çağlar Soysal ve sende onun ilkisin."

Ben telefona bakıp sırıtırken içimden Çağları aramak geliyordu ama hayır sıkmamalıydım.Hem ne diyecektim ki.

ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN

Kaç saat oldu ve hala Ada aramadı.Şaşırtıcı.
Galiba korkuyor Yani haklı bende olsam korkardım söz konusu benim.
İçimden onu aramak geliyordu. Telefonumu çıkardım ve aramaya karar verdim.

" Alo Ada şu an sevgilisiyle meşgul her kimsen sonra ara. "

Diyerek yüzüme kapattı.Bu Ceren'in sesiydi.
Hayırdır şimdi bunlar benimle dalga mı geçiyorlar.Damarlarımın belirginleştiğinden eminim. Gerilmiştim.
Ne sevgilisiyle meşguliyeti ?
Derin bir nefes alarak arabanın anahtarını alıp dışarı çıktım.Son gazla Ezgiden evini öğrenip Adanın evinin yolunu tuttum.Ona bir şey söylerse hoş olmayacağını da belirttim.

ADA'NIN AĞZINDAN

" Ya Ceren ne dedin sen nasıl böyle bir şey yaparsın? "

Sinirden elim ayağım titriyordu. Ağlayacaktım.

" Ada eğer kıskanırsa seni seviyordur gerçekten inan bana kötü bir şey yapmadım. "

" Bir de utanmadan kötü bir şey yapmadım diyorsun. Çocukça bu yaptığın. "

Ceren'in böyle davranışlarına alışkındım ama bu sefer Çağlar'dan bahsediyoruz bu yaptığı asla açıklama kabul edilecek bir durum değil.
Telefonu elinden çekerek Çağlar'ı aradım.

^Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyor. ^

diyen kadın konuştu.Kesin o da sürtüktür.Hemen sesli mesaj bıraktım.

^Çağlar şey, seni aradım ama ulaşamadım.Ceren sana bir şaka yaptı gerçek değil kesinlikle. Özür dilerim.^

Of Çağlar'a sesli mesaj atarken bile kızarıyorum.Ceren'in çığlığıyla bende çığlık attım.

" Ne oldu Ceren ödümü kopardın ? "

" Aşağıda son model bir araba var ve bil bakalım şu an içinden kim iniyor? Tabiki de Çağlar.Dememiş miydim sana "

" Oha ciddi misin sen ? Evimi nerden biliyor ne yapacağım şimdi ? "

" Dur bekle sakin ol. Aynaya bakar insan şu haline bak.Sen hemen bir şeyler giy.Ben bakarım kapıya.Etek metek giy hadi. "

" Ya kapıyı açmasak mı ? "

" Konuşma da giyin."

Ceren kapıyı açmak için aşağı indi hızla giyindim ve aşağı indim hemen. Ceren Çağlar'ı içeri geçiriyodu.

" Hoş geldin "

Başını bana doğru çevirdi.

" Hoş gelmedim. Nerede meşgul olduğun sevgilin. "

Gerçekten de kıskanmışa benziyordu.Ya da bana öyle geliyor.Sonuçta O Çağlar Soysal ve kıskanması çok saçma.Karşısındaki tekli koltuğa oturdum.

"Tam da karşımda duruyor sevgilim."

Dedim.Ah bunu nasıl söyleyebilmiştim.Ortama sessizlik hakimdi.

" Sana şaka yaptım Çağlar.Adayı seviyor musun merak ettik."

" Ne ben mi merak ettim sen merak ettin."

Kendi suçuna beni de katıyordu.
Hemen konuyu değiştirmek için bir şeyler sordum Çağlar'a.

" Mesaj attım sana almadın galiba "

" Hayır telefonum yanımdaydı ama "

Her zaman ki gibi Ceren sanki benim ve Çağlar'ın sinirlerini bozmak için yaratılmışçasına konuştu.

" Adacım o anda senden başka bir şey düşünemediği için bakamamış olamaz mı ? "

Ceren'i öldürecek gibi baktım.Çağlar'ın gördüğünden eminim.

" Güzelim arkadaşına benden bahsetmedin anladığım kadarıyla. Anlatsan iyi olacak."

Gülümseyerek söylemişti ve güzelim demişti bana. Ah bu kelimeye düşüyorum.O kadar güzel söyledi ki bir daha söyler misin dememek için kendimi çok zor tutuyordum.Ceren yine pot kırmasın diye hemen cevap verecektim ki Ceren'in telefonu  çaldı.

" Anne ? "

" Peki ben de geliyordum zaten ."

" Öptüm anniş bay "

Ne yani gidiyor muydu. Gitmek zorunda olmadığına o kadar eminim ki. Kesin ne yaptığını sormak için aramıştı ve Ceren bilerek geliyordum dedi. Ayağa kalkarak Çağlar'a görüşürüz dedi ve kapıya doğru ilerledi.Kulağına sessizce fısıldadım

" Bunun bedelini ödeyeceksin biliyosun değil mi ?"

Sesli bir şekilde karşılık verdi.

" Ah görüşürüz canım ararım akşama seni."

Ceren'i yolcu ettikten sonra içeri geri döndüm.Onunla aynı evde yalnızdım ve kalbim çok hızlı atıyordu.Oturduğu yerden kalkarak bana doğru yaklaştı.Çok yakındık ve bu benim kalp atışımı duymasına yetiyordu.

" Biz sevgili değil miyiz neden beni hiç aramadın ? "

" çü-çünkü sıkmak istemedim. "

Ya hayır karşısında resmen bir ezik gibiydim.Kekelemiştim.Ama bu onun hoşuna gidiyordu.

" Bu hiç aramayacağın anlamına gelmez. "

"  Kıskanmış erkek konuşmasını yapıyorsun bana."

Hadi ama bunu söyleyecek cesareti nereden bulmuştum.Kendimi fazla kastığım için sürekli saçmalıyordum.

" Ben kimseyi kıskanmam unuttun kiminle beraber olduğunu galiba. Emin ol  hiçbir şey umrumda değil."

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin