" Bunun rengini beğenmedim. "
" Peki ya bu ? "
" Saçmalama Ceren.Onu asla giymem."
" Onu giymem bunu giymem.Sana da birşey beğendiremiyorum Ada. "
" Ama Ceren bunun dekoltesi çok fazla."
" Git şalvar giy o zaman."
" Ya aslında kimden geldiği belli olmayan kırmızı elbiseyi giyebilirim ama işte kimden geldiği belli değil sorun orda. "
" Bak bebek bunu giyiyorsun bende Ezgiyi arayıp Çağlar nerde öğreniyorum. İtiraz yok konu kapanmıştır nokta."
Elbiseyi giydim.Bordo straplez mini ve sırtı yarıya kadar açık bir elbiseydi.Mükemmel görünüyordum.O sırada içeri Ceren girdi.
" bir şey söyleyebilir miyim? Oha. "
Ceren bana aşık olmuşçasına bakarken kıkırdamamak elde değildi.
" Konuştun mu Ezgiyle ? "
" Evet.Çağlar hala bardaymış. Elini çabuk tut bebek. "
Aynanın karşısına geçtim.Saçlarımı hafif dağınık bir topuz yaptık.Sıra makyaja gelmişti.Koyu bir göz makyajı yaptı Ceren.Bordo ruj ve stiletto ayakkabıyla hazırdım.
" Seni seviyorum stilistim.Bu iyiliğine karşı sana Emir'i ayarlarım merak etme. "
Göz kırptım ve dil çıkardım.
" Hiç komik değilsin Ada. "
Cerenle vedalaştım ve Bara gittim.İçeriden yine olduğu gibi yoğun içki kokusu geliyordu.İçeriye girdim.Herkes oturuyordu.Barda ? Normalde burda deli gibi dans edenlerin olması gerekiyordu.Olayı anlamak için herkesin yaptığı gibi sahneye dönük olan bar sandalyesine oturdum.Çok kalabalıktı.Sahnede bir kız şarkı söylüyordu ve herkes ona eşlik ediyordu.Hareketli bir parçaydı.Hala ne olduğunu anlayamadığım için yan taraftaki genç kızlara döndüm.
" Pardon.Bu kız neden şarkı söylüyor ? "
" Kaçıncı yüzyıldasın sen.Bugün şarkı söyleme günü.İsteyen sahneye çıkıyor ve istediğini söylüyor. "
Aldığım cevapla önüme döndüm.Aslında sesim normal yani çok güzel değil ama bildiğim harika bir şarkı var.Söylemeye karar verdim. Şarkıyı Çağlar'a ithafen söylerim ve böylece onu etkilemiş olurum.Etrafa baktım fakat Çağlar'ı göremedim.Karanlıktı her yer. "
Kız sahneden iner inmez sahnenin arkasından içeri girdim.Şarkı söylemek istediğimi söyledim.Kızın sahneden inmesini bekledim.İyi bir alkış aldı kız.Sahneden indi.Sıra bendeydi.Derin nefes aldım ve sahneye çıktım.Etrafa göz gezdirdim ama Çağlar'ı göremedim.Bar sandalyesine oturdum.Ağır adımlarla mikrofonu düzelttim.Gözlerimi kapattım ve şarkıyı söylemeye başladım.
Dont ever say you're lonely
Sakın yalnız olduğunu söyleme
Just lay your problems on me
Sorunlarını bana yükle
And ''ll be waiting there for you
seni orada bekliyor olacağım
The stars can be so bilinding
Yıldızlar pek göz kamaştırıcı olabilir
When you get tired of fighting
Savaşmaktan yoruldugunda
You know the one you can look to