ŞİŞE ÇEVİRMECE - 6

4.7K 216 3
                                    

 Okul formamı giyerek saçlarımı su dalgası yaptım.Hafif bir makyajla hazır görünüyordum.Aşağı kata inerek mutfağa geçtim.Birkaç bir şey atıştırdıktan sonra salona geçiyordum ki korna sesini duydum.Pencereden baktığımda gelen kişinin Çağlar olduğunu gördüm.Ne kadar da yakışıyor bu forma diye geçirdim içimden.Çantamı alıp fazla bekletmeden dışarı çıktım.Islık çalarak beni karşıladı.

" Çok güzel olmuşsun."

"Çağlar her zaman ki halim işte."

"Her zaman güzelsin doğru."

"Hayır onu kastetmedim okul formasından dolay..."

Cümlemi tamamlamama izin, vermeden yanağımdan öptü ve geri arabaya doğru yöneldi.
Arabaya bindik. Mesafe az olduğundan kısa bir sürede okula geldik.Arabadan indiğimizde Çağlar elini belime doladı.

Okulda bütün herkesin ağzı O şeklini almış şekilde bize bakıyorlardı.Gülümsememi engelleyemiyordum.
Sınıfa çıktığımızda Ezgi'nin yanına gittim.Çağlar ise en arkaya geçti.
Tüm gece kızlarla konuşmuştuk. Onlar benden çok heyecanlanmıştı nerdeyse.

Daha konuşmaya fırsatımız olmadan hoca sınıfa girdi tabi onu kimse takmadı ve herkes konuşmaya devam etti .

"Oturun gençler."

dedi hoca.Alev malı ;

"zoton komso kolkmodoko hocoom."

Dedi.

"  sen önce konuşmayı öğren olovv"

Dedim.Herkes gülmeye başladı.Hoca ;

" Ada ve Alev dışarı çıkın. "

Dedi.Hadi ama bunun için dışarı mı çıkartıyor ? Ne kadar saçma. Sadece eğlenmek için yapmıştım. Alev hiç ikiletmeden ayağa kalkıp sanki razıymış gibi kapıya yönelince hocadan azar yerim korkusuyla bir daha rezil olmamak için bende ayağa kalkmaya yeltendim ki Çağlar beni durdurdu.

" Yerine otur Ada.Galiba sevgili hocamız tayinini istiyor."

Hoca bana kaşlarıyla otur işareti yaptı.Alevde dışarı çıktı.Çağlar'a şaşkınca döndüm.Normalmiş gibi bana göz kırptı. Nasıl ya ? Hocalar bile korkuyor muydu. Tayin edebilecek güçte olması beni daha da şaşırtmıştı. Daha neler öğreneceğim merakla bekliyorum.

****

" Of anne ben evde yalnız kalamam."

" Saçmalama Ada.Hem Max var."

" Hani Max'i anneanneme götürmek istiyordunuz ?"

Annemle babam,babamın işinden dolayı fazla vakit geçiremiyorlarmış  Tatile gideceklermiş.3 günlüğüne benden izin almaya çalışıyorlardı.Pazartesi akşamı da evde olurlarmış.Bavulları uçak biletleri bilmem neleri hazırmış.Nasıl bir izin bu anlayamadım doğrusu. Her şey hazır numaradan beni ikna etmeye çalışıyorlar.Aile kucaklaşmasının ardından onları yolcu ettim ve Ceren'i aradım.

" Ne yapıyorsun Cerencim. "

" Oturuyoruz canım Ezgiyle bizim evde.Sende gel."

" Demek Ezgiyle.Oh harika ya iyi yapıyorsunuz.Ezgiye ve annene selam söyle.Sonra telefonu kapat hazırlan ve bize gelin.Annemler tatile gittiler kısa bir süre için.Evde yalnızım.Bekliyorum."

diyerek kapattım telefonu.Bir nefeste söyledim sanırım.
Çağlar'ı, da arayıp Kaan'la gelmesini söyledim.Onlarda geliyorlardı.Üzerimde ayıcıklı pijama vardı.Hemen koşarak odama fırladım.Beyaz dizimin iki tık üzerinde dar kot pantolon üzerine de salaş neon sarısı bir omzu açıkta bırakan tişört giydim.Saçlarımı bol topuz yaparak yandan iki tel çıkardım Hafif bir makyaj yaparak hazır görünüyordum. O sırada zil çaldı.Gelenler Ezgi ve Cerendi.

" Hoş geldiniz beybilerim."

" Hoşbulduk tatlım. "

Öpüşme sarılma faslı bitip kızları içeri almışken arabayla Çağlar ve Kaan geldi.

"İşte geldiler."

İçimde anlamsız bir mutluluk vardı. Hep beraber bizim evde olacak olmak bana iyi hissettirmişti.Onları da karşılayıp içeri girdik.Sohbet muhabbet derken aşırı gülüyorduk. Çağlar ve ben yan yana karşımızda Ezgi ve Kaan tekli koltukta ise Ceren ve kucağında yastık. Harika görünüyorduk. Kahvemizi içtikten sonra Ceren'in fikriyle oyun oynamaya karar verdik. Monopoly Uno Okey bir sürü fikir dönerken aklıma harika bir fikir gelmişti.

"Bekleyin hemen geliyorum."

Diyerek hızla olduğum yerden kalkıp mutfağa gittim. Şişe'yi alarak içeri geri geçtim iki elimle arkamda saklayarak.

"Bilin bakalım ne çeviricez ?"

Şişeyi göstererek havada salladım. Kızlar çığlık atarken Çağlar ve Kaan birbirlerine tepkisizce bakıyorlardı. Bence eğlenceli olacaktı.

Hep beraber salonun ortasına oturduk.Çağlar'ın yanına oturdum ki ona soru sormamak için.Biliyorum saçma sorular sorup kızdırabilirdim onu.İlk çevirme ;

ÇAĞLAR SORUYOR KAAN CEVAPLIYOR.

" Evet dostum.Doğruluk mu cesaretlik mi? "

" Doğruluk "

Piç smile bakışını attı.

"Kaç kişiyle öpüştün ? "

Kaan sinirlice Çağlar'a bakarken Ezgi bilerek öksürdü.Çağlar umursamayarak gülüyordu.Kolumla dürttüm.Ceren atlayarak ortamı yumuşatmaya çalıştı.

"Hadi ama tabi ki böyle sorular sorucaz yoksa çok sıkıcı olur."

Tabi ona demesi kolaydı. Şu an Kaan'ın ecel terlerini görebiliyordum.

" Yanımda kız arkadaşım var oğlum."

"Ben anlamam söylemek zorundasın."

" Tahmini yani saymadım.Otuz kişi falandır."

Ezgi Kaan'a ters ters bakıyordu.Acaba hiç oynamasa mıydık ? İkinci kez çevirdi Ceren.

CEREN SORUYOR,ÇAĞLAR CEVAPLIYOR.

" Aslında cesaretlik derdim de sana hiç güvenmiyorum safinazcım. "

" Ne safinazı ya madem öyle sen istedin söyle o zaman ilk kiminle beraber oldun ? "

Yani bunu öğrenerek elimize ne geçecekti ki. Birileriyle oldu işte. Geçmişte kaldı ama. Kendi kendime sövüyordum nerden çıkardıysam bu oyunu.

" Hatırlamıyorum "

" O zaman okuldan ilk kiminle oldun ? "

" Yan sınıftan Gizem diye bir kızla."

Gizem mi o kim ya. Birkaç defa gördüm sanırım. Tam hatırlamıyorum ama nedense moralim bozulmuştu. En azından sınıftan biri değil diye kendimi rahatlatmaya çalıştım. Her gördüğümde sinirim bozulacaktı.

"Bence bu günlük bu kadar yeter.Biraz daha oynarsak ..."

Cümlemi tamamlamadan Ezgi ekledi.

"Aynen öyle "

Şişeyi alıp ayağa kalktığımda Ezgi'de benimle birlikte kalktı.Biz bir şeyler hazırlamak için mutfağa doğru ilerlerken Ceren'de arkamızdan geldi ve masum köpek bakışını attı.Gülümsedim.Onun bir suçu yoktu en azından o Gizem sürtüğüne karşı dikkatli olmam gerektiğini anladım.

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin