Gözlerimi hafifçe araladım.Elimle gözümü ovuştururken yataktan kalktım ve saate baktım.Sabahın altısıydı.Dün öğlen uyudum bugün sabah uyandım.Uyku düzenim alt üst oldu.Üzerime baktığımda bornoz vardı.Renkli bir elbise giydim.Askılı ve dizimin hizasında.Saçlarımı açık bıraktım.Makyaj yaptım.Kafa dağıtmam lazımdı çünkü.İzleri kapatmak için fondoten sürdüm.Pembe ruj ve eyelinerle hazır görünüyordum.Çantamı ve telefonumu da aldım evden çıktım.Önce bir kafeye uğradım.Bir şeyler atıştırdım.Dünden beri telefonumun kapalı olduğu aklıma gelince hemen açtım.Vay merak edenlerim varmış. 48 cevapsız arama 26 okunmamış mesaj.Ceren Kaan Ezgi annem babam ve şey yani bu kadar.Çağlar aramamış.Hemen babamı aradım." Kızım neden telefonun kapalı.Merak ettik sana bir şey mi oldu diye.Tatili yarıda kesip geliyordu. "
" Sana da selam baba iyiyim sende iyi misin.Madem iyisin anneme de selam söyle.Şarjım yoktu o yüzden telefonum kapalıydı."
Kısa bir telefon konuşması gerçekleştirdikten sonra kapattık.Mesajları okumaya başladım.Hepsi kızlardan gelmiş.
Nerdesin.
Okulda yoktun.Çağlar'da yok.
Nereye kayboldunuz kaçaklar...Ve bir sürü.Bu haftasonu yalnız geçirmek istiyorum o yüzden telefonu kapattım ve kahvemi içmeye başladım.Yanıma biri oturdu.Hafifçe başımı kaldırdım ve dünkü çocuk olduğunu gördüm.
" Selam Adaydı değil mi ? "
" Aa evet sende Emir. "
Onu görmüş olmak ilginç gelmişti. Hiç konuşamamıştık da. Hal hatır faslı geçtikten sonra bir şey aklına gelmişçesine bana baktı.
"Sahi dün nereye gittin.Yani tuvaletin deliğine düştün zannettim."
" Ha yok ya.Eve gitmem gerekti."
"Hım anladım şimdi bir planın var mı peki ?"
"Aslında va- "
"Süper.Bizim eve gidiyoruz.Ne dersin ? "
" Oha yavaş derim . "
" Hayır hayır.Yanlış anlama.Bir emanetin var bende.Onu vermek için.Sen benim artık en sıradışı arkadaşımsın canım olur mu? "
dedi cana yakın bir şekilde.
"Tamam öyleyse gidelim de ne emaneti bu ? Yoksa bir saniye "
" Evet tahmin ettiğin gibi.Çantanı unuttun ve gittin.Bende alıyım pazartesi getiririm dedim.Tabi karşılaştığımıza göre şimdi veriyim.Hem karizmam çizilmesin kız çantasıyla pazartesi günü.Çıkış kolaydı da giriş zor olur."
Kahkahalarımız küçük şirin kafede yankılanırken,dünkü olanlar aklıma geldi ve kafamdan atmak için bir şeyler söyledim.
" Teşekkür ederim de içini karıştırmadın değil mi doğruyu söyle ? "
" Yok ya ne karıştırması ? "
Yine gülüşüp biraz daha sohbet ettikten sonra Emir'in evine gittik.Tabi hesabı ödemeye çalıştım ama Emir izin vermedi.Eve girdik.Aşırı büyük ve güzel bir evi vardı.Ben etrafa dalmışken soru sordu.
" Sevgilin var mı ? "
"Var yani yok."
" Var mı yok mu? Anlamadım."
" Şu an yok ama kısa bir süre önce Çağlarla çıktım.Tanıyor olabilirsin.Bizim okuldan."
" Hangi Çağlar ? Benim de sorduğum soru okulda bir tane Çağlar var.Çağlar Soysal.Ama o nasıl"
" Biz beraberdik kısa bir süreliğine. Dün ben sınıftan çıktım ya işte tuvalete gitmedim onu aramaya gittim.Yan sınıftan Gizem adında bi oru- yani pardon o kızla beraber yakaladım ve sonra bayılmışım."
Tüm o anı tekrardan yaşıyor gibi hissettim. Bunları neden ona anlattığımı da bilmiyordum sanırım birine anlatıp içimi dökmeye ihtiyacım vardı.
" Sonra hastaneye getirdi beni.Bende ayıldığımda bağırıp çağırıp defolup gitmesini söyledim ve ayrıldık."
dedim gözlerimin dolmasını engelleyemeden.
" Gizem ? Beyaz tenli saçları sarı ? "
" Evet."
"Eski sevgilim olan Gizem."
"Ne sen onunla beraber miydin?"
Şaşkınlığımı gizleyemeyerek ses tonumun yükselmesinin farkına dahi varmadan sordum.
"Kısa bir süre öncesine kadar evet."
Bu kadar olayın üst üste gelmesini bünyem kaldırmıyordu artık.Ne drama ama.