KIZ TOPLANTISI - 16

3.9K 171 12
                                    

Okuldan çıktım bir taksiyi durdurdum ve Ezgilerin evini tarif ettim.Başımı cama dayamayı sevmem normalde ama şu an o kadar yorgun hissediyorum ki. Sadece fiziksel olarak değil beynim yaşadıklarımı inkar ediyor resmen.Telefonumu çıkardım ve Ezgiye mesaj attım.

10 dakikaya sizdeyim.

Bugün olanları gözden geçirdim.Gerçekten çok garip bir gündü.Mertle tanışıp selfie çekilmemiz.Biyolojiden 0 almam.Ceren'in bizim okula gelmesi.Alev ve Gizem'in planını öğrenmem.Çağlarla tartışmamız ve şu an hiçbir şey olmamış gibi Ezgilere gitmem.Daha ne olacak bakalım ?

Ben düşüncelere dalmışken taksi durdu.Dışarıya baktığımda geldiğimizi fark ettim.Parayı uzattım ve arabadan hızla indim ama adam bana ters ters baktı.

"  Bir sorun mu var ? "

Dedim sessizce.Arabanın camından eğilerek.

" 175 lira tuttu hanımefendi. "

Dedi adam.Benim yanımda sadece 100 lira vardı.Okula geldiğim için yanıma para almamıştım.Ne yapacağımı şaşırdım.Ezgilerin evi bir sokak arkada kaldığından oraya kadar da gidemezdim galiba.Arasam mı diye düşünürken taksinin hemen yanında siyah bmw durdu.Camları siyah olduğu için kim olduğu görünmüyordu.Taksiciye bir şey uzattı ve hızla tozu dumana katarak gitti.Taksici bana 100 liramı geri uzattı ve o da hızla gitti.

Neler oluyor bugünlerde cidden anlamıyorum? Kimdi şimdi o? Paramı mı ödedi siyah bmw li adam? Geç kaldığımı düşünerek Ezgilerin evine doğru yürüdüm.Aklmda yüzlerce soru vardı.Bazen bu şehri terk edip gitmek istiyordum.Bu kadar acı,aksiyon,aşk,öfke ve intikam fazlaydı bana.Zaten buraya annem almışsa da babam hala alışamamıştı.Annem sürekli dşarıya alışverişe,gezmeye,yürüyüşe giderken babam sadece işlerle ilgileniyordu.

Düşüncelerimle sokakta ilerlerken Ceren'in sesini duydum arkadan.Geriye döndüm ama sokak bomboştu.Bir kez daha adımı seslenince sesin geldiği yönü takip ettim ve Ceren Ezgilerin penceresinden sarkmış söyleniyordu.

Ah ne kadar da dalmışım.Ezgilerin evini geçmişim hala yürüyorum.Geri döndüm ve Ezginin açtığı kapıdan içeri girdim.

" Sakın evimizin adresini unuttuğunu söyleme Ada. "

" Sadece bir kez geldiğim bir evin adresini tabiki de unutmadım Ezgi."

Diyerek sarıldım.Ceren'in bir karış topuklularının sesinden Ezgiyle aynı anda ona baktık.

" Beni unuttunuz bebekler. "

Diyerek oda bize sarıldı.

" Hadi kızlar benim odama çıkalım.Hepimizin anlatması gereken konular var. "

Ne anlatacağım ki şimdi ? iki sürtüğün oyununa geldim şimdi Çağlar'ı nasıl kazanabilirim onu düşünüyorum ve intikam planı hazırlıyorum o iki sürtüğe falan mı ? en iyisi anlatmamak.Ama benim Ceren ve Ezgi'den başka kız arkadaşım yok ki.Onlara anlatmayacağım da kime anlatacağım ? Hem fikirlerini alırım.Evet evet en başından her şeyi anlatacağım.Tabiki de detayları atlayarak.Yoksa bu işin içinden çıkılmaz.

Merdivenlerden çıkarken evi inceleme fırsatı buldum.Hoş bir ev.İki katlı olmasına rağmen çok büyük değil ve gayet sade.Yani çok gösterişli değil.Aynı Ezgi gibi.O da aynı öyle.Hep sade ama şık giyinir.Makyajını abartmadan yapar.Gayet de kibar bir kızdır.

İstemsizce gülümserken Ezgi'nin odasına geldiğimizi fark ettim. Ne ara geldik biz ?

" Önce kim anlatmaya başlıyor? "

Ceren ve ben birbirimize baktık.Ben  ‘ne bakıyorsun be ?' der gibi bakınca gözlerini devirdi.

"  Tamam ben başlıyorum. "

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin