Kaan beni sınıfıma kadar taşıdı. Utancımdan o bir dakika bana bir saat gibi gelmişti.
" Çok teşekkürler Kaan.bu arada ben Ada. "
" önemli değil Ada.Biliyorum zaten seni. "
" Nerden biliyorsun ? "
" Sevgilimle aynı sınıftasın .O senden bahsetti bana. "
" Aa demek benden bahsetti peki sevgilinin adı ne ? "
" Adı Ezgi. Ya bak ne diyeceğim sana. Ezgiyle ve birkaç arkadaşla okul çıkışında bir yerlere gideceğiz.İstersen sende gel. Hem Ezgi için iyi olur.Hiç arkadaşı yok.Burdaki kızlarla arkadaş olmayı istemiyor.Siz iyi bir ikili olabilirsiniz ha ne dersin ?"
" Tabi gelirim. "
" İyi o halde sonra görüşürüz."
" Görüşürüz. "
Sınıfa geçtim.Tabi biraz zorlandım çünkü ayağım hala acıyordu.Kavga ettiğim kızla göz göze geldim. Ne kadar sinir bozucu anlaşılan daha çok kavga edeceğiz bu kızla. Sınıfa göz gezdirdikten sonra sordum ;
" Ezgi kim ? "
Güzel,bakımlı tabi şu sürtüklerle alakası olmayan biri benim dedi.Hafif kaşlarını çatmıştı.Sanırım soruma anlam veremedi.Yanına gittim.
" Selam,ben Ada.Kaanla tanıştım.Sevgiliymişsiniz. "
" Evet Ada.Senden bahsetmiştim ona .Yeni geldiğinden ve çok tatlı bulduğumdan. "
" Ya teşekkür ederim sende öylesin bu sınıfta senin gibi biriyle tanışmak mutluluk verici."
" Ben alışmıştım ama senin gelmen elbette sevindirdi beni. "
Ezgi kendinden bahsetmeye başladı.Ailesinden,Kaandan okuldaki derslerden hocalardan. Sonra ben anlattım.Tayinimizin çıktığını en yakın arkadaşım olan Cerenin babasıyla babamın ortak olduklarını ve beraber buraya geldiğimizi. Okulda yaşadıklarıma kadar çoğu şeyi anlattım.
Durmaksızın konuşurken sınıfın kapısı açıldı.İçeri Çağlar girdi ağır adımlarla ilerlerken o kavga ettiğim Alev denen sürtüğün yanına gitti. Biraz konuştular.Resmen çocuğun içine düşecek böyle kızlardan zaten nefret ediyorum Alevde daha da itici duruyor.Alevin tiz kahkahasından sonra Çağlar hafifçe eğilip Alevi öptü.İstemsizce oha dedim." Niye bu kadar şaşırdın ki. Klasik Çağlar o. "
" Bunun klasiği mi var Ezgi baksana şunlara. "
" Daha nelere şahit olacaksın Ada Bunlar hiçbir şey."
Ne demekti bu. Nasıl bunlar hiçbir şey.Ben farklı bir dünyada mı yaşıyorum acaba anlamakta güçlük çekiyorum.Beni kıskandırmak için yaptığını düşünüyorum çünkü öptükten sonra kafasını kaldırıp bana baktı sanki tepkimi merak etmişçesine.Tabi ki umrumda değil gibi davranacaktım. Hemen kafamı başka yöne çevirdim.
****
Okul bitti ve hemen eve gittim.Annem evde değildi.Çok sevgili köpeğim Max'in yemeğini koydum ve odama çıktım Kırmızı deri bir pantolon ve beyaz bluz giydim.saçlarımı bol bir şekilde bağladım.hafif makyaj yapıp annemi aradım.
" alo tatlım "
" anne arkadaşlarımla bir yerlere gideceğim beni merak etme."
" ilk günden arkadaş edindin ve bir yerlere gideceksin öyle mi? "
" aynı şeyleri tekrarlamama gerek var mı?"
" tamam Ada geç kalma,babanın iş görüşmesi var ve bu akşam sen ve Maxle beraberim. "