Hastaneye gelir gelmez arabayı durdurdum.Hemşireler sedyeyle bana doğru geldiler.Ada'yı kucağıma alarak arabadan indirdim.Sedyeye bıraktım. Hemşireler hızlıca girişten geçirirken bende hızlıca onları takip ettim. Ameliyathaneye geçirdiler. Şimdi tek yapmam gereken beklemekti.Hastanede topuklu ayakkabı sesi yankı yapıyordu. Kafamı yavaşça sola çevirdiğimde Mert Ceren Ezgi ve Kaan'ın bu tarafa geldiğini ve topuklu ayakkabı giyen kişinin de Ceren olduğunu gördüm.Bu kız spora bile giderken topuklu giyiyordur kesin diye düşünerek gözlerimi devirdim.
Yanıma geldiler.Ceren hemen konuşmaya başladı.
" Ne oldu ona.Neden ameliyata aldılar kim ne yaptı nasıl oldu neden oldu aklımı kaybedeceğim... "
" Bi susmadın ha."
Diye tepki verdim.
"Sana ne her şey senin yüzünden oluyor zaten.Bu şehre geldiğimizden beri aptalca şeyler yaşatıyorsun ona. Şimdi neden burda ha "
Ağlamaya başlamıştı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Diyecek bir sözüm yoktu. Benim de içimden deli gibi ağlamak geliyordu.
Düşüncelerden beni uzaklaştıran ameliyathaneden çıkan doktor oldu. Hemen yanına gittim.
" Durumu nasıl ? "
" Kurşun sıyırmış.Ama... "
" Aması ne doktor. Kurşun sıyırmış diyorsun ne olabilir ki "
" kurşun sıyırmış ama beyin tomografisini çekmemiz lazım. Sonuçlar yarım saate çıkar."
Doktor giderken Ezgi
" beyin tomografisi ne alaka şimdi " dedi. Sevinsem mi üzülsem mi anlamazken Ada'nın annesi geldi hastaneye. Ceren'i görür görmez yanımıza koştu." Kızlar ne oldu Adaya neden ameliyatla aldılar "
Gözleri dolmuş bir şekilde Ezgi ve Ceren'e bakıyordu.büyül ihtimalle Ceren haber vermiştir Ada'nın annesine.Anlatmaya başladım
" Ada kaçırıldı biz de kaçırıldığı yeri bularak onu kurtardık ama kaçıran şerefsiz Adaya ateş etti.Bende hemen hastaneye getirdim. "
Ada'nın annesi Efsun hanım telaşlandı ve sesini yükseltti.
" Ne demek vuruldu nerde kızım gösterin kızımı bana durumu nasıl? "
Çaresiz bir şekilde yanağından süzülüyordu yaşlar Efsun hanımın.
" Kurşun sıyırmış merak etmeyin üstelik koluna denk geldi durumu iyi "
Dedim Efsun hanıma. Göz yaşlarını sildi ve Adayı görmek için doktorla konuşmaya gitti.Bakımlı ve genç bir kadındı Efsun hanım. Çok güzeldi.Ada'nın kime benzediğini şimdi daha iyi anlamıştım.
" Mert iyilik için sağ ol Ada'nın hayatını kurtardın"
" Eyvallah her zaman"
" Kaan sende Ceren ve Ezgiyi evlerine bırak sabah buluşuruz "
Ceren itiraz etti.
" Çağlar kardeşim buradayken ben evime gidemem benden bekleme bunu"
" Ne yapacaksın burada bekleyip ha Adaya ne yararın olacak. Evlerinize gidin hepiniz sabah görüşürüz "
Dedim.Sert ve net konuşmuştum.Mert kendi arabasına bindi ve gitti ardından Kaan kızları alarak gitti.Doktorun yanına gidip konuşmalıydım tomografi meselesini. Tabi efsun hanıma da bakmalıydım.Doktorun odasına doğru koridorda ilerledim. Doktorun odasına geldigimi kapının üzerinde yazan Dr.Erdinç Sönmez yazısından anladım.Kapıyı çalmadan içeri girdim.Efsun hanım ve doktor aniden bana döndüler.