Başımı kaldırarak baktığımda bana hafifçe gülümsedi.Yanımdaki şezlonga oturdu.
" Galiba sevgilinle aranızın bozulmasına neden oldum."
" Hayır.Yani sayılır ama zaten önceden tartışmıştık önemli değil."
" Önemli değil diyorsun ama gözlerin öyle bakmıyor."
" Nasıl bakıyor ? "
" Tarifsiz bir güzellikte bakıyorsun."
" Boşversene.Önemli mi ? "
" Bilemiyorum ama onun için önemli değil baksana.Kızlarla ne yapıyor."
Başımı hafifçe eğip Çağlar'a baktığımda o kızın parmağını Çağlar'ın vücudunda gezdirdiğini görünce gözlerim kızardı.Ağlamaklıydım.Güçlü durmaya çalışıyordum ama olmuyordu. O damlanın akmaması için uğraşıyordum ama olmuyordu.İstemsizce yanağımdan bir damla süzülürken parmağıyla silerek havuzda yaptığı gibi çenemden tutup yüzümü yüzüne çevirdi.
" Onu kıskandırmaya ne dersin ? "
" Ya bak onu tanımıyorsun.Ters tepiyor ben onu kıskandırmak istediğimde nasıl oluyorsa o başka kızlara daha da yakınlaşıyor ve ben onu kıskanıyor hale geliyorum.Bu doğru değil. "
" Bu sefer öyle olmayacak güven bana.Bu arada Ben Çağatay."
"Bende Ada."
" Hadi gel yüzelim Ada."
Burukça gülümsedim.Ne yapacağımı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum.Ama kendimi üzmeye değmez diye düşünerek ayağa kalktım.Bir anda beni kucağına alarak beraber havuza atladık.Çığlık attım ve herkesin bize baktığına emindim.Öyle de olmuştu.Çağlar dahil herkes bize bakıyordu.Pot kırmamaya çalışarak güldüm.Bu çok kötü olmuştu. Çağatay da gülüyordu.Ben yüzerken o havuzun altına daldı.Nerede olduğunu anlamaya çalışıp etrafıma bakınırken alttan bacaklarımı tutarak beni havaya attı.Ona da ayrı gülerken Ezgiyle göz göze geldim.Bana sert bir şekilde bakıyordu.Anlam veremedim.Daha doğrusu vermek istemedim.Belki Çağlar kıskanır ve yanıma gelir diye düşündüm ama gelmedi.Hatta bizi izliyor ama umursamazca başını geri çeviriyordu.
" Ben çok yoruldum.Odama çıkıcam."
" Kaç nolu odada kalıyorsun ? "
"403 "
" Bende 350 bir alt kat.Arada buluşur konuşuruz Ada.Kendine iyi bak."
" Görüşürüz Çağatay."
Havuzdan çıktım ve havlumu belime sardım.Terliğimi giyip hemen asansöre koştum.Odaya çıkıp oda kartımla kapıyı açtım ve içeri geçtim.Üzerimdeki ıslak bikiniyi çıkarıp valizden eşyalarımı alarak hızlı bir duş aldım ve giyindim.
Saçlarımı fön makinesiyle kuruttuktan sonra koltuğa oturup ayaklarımı masanın üzerine koydum.Televizyonu açtığımda hiçbir diziyi bilmediğimi farkettim.Uzun zamandır televizyon izlemiyordum.Kanalları hızlıca değiştirirken nefesimi seslice dışarı verdim ve balkona çıktım.Hafifçe aşağı baktığımda Çağlar'ın şezlongta yatıp telefonunu kurcaladığını görünce ister istemez bir oh çektim.Hala o kızla olabilirdi.Ceren ve Ezgiyi göremedim.Sanırım otel odasına çıkmışlardı.
İçeri girdiğim sırada kapı çaldı.Açtığımda karşımda Ezgi ve Ceren'i gördüm.
" Ne yaptığını sanıyorsun Ada."
Ceren sinirli bir şekilde içeri girdi.Arkasından Ezgi.Koltuğa oturdular.Ben de hemen yanındaki tekli koltuğa oturdum.
" Ne yapıyormuşum ben ? "