DELİLER GİBİ-23

3K 156 7
                                    

Egemen psikopattı! Hiç tanımadığı birine zarar vermek isteyecek ona sahip olmak isteyecek kadar psikopat.

Beni sıkmayı bırakıp biraz gevşedi. Yüzümü yüzüne çevirdi ve olabildiğince yaklaştı. Yapacak hiçbir şeyim yoktu.Gözümden akan gözyaşları da çaresizliğimin kanıtıydı. Onu yitmeye çalışıyordum ama olmuyordu işte etki etmiyordu.

Dudaklarımız birleşeceği sırada evin kapısı çaldı. Egemen " hassikitir " diyerek beni koltuğa yitti.Belindeki silahı çıkardı ve kapıya doğru ilerledi. Zil bir kez daha çaldı. Egemen mercekten baktı.

" Kimse görünmüyor. "

Dedi.Zil bir kez daha çalınca tekrar kapıya yöneldi.

" Ha Mert aptalıymış "

Diyerek silahını beline geri koydu ve kapının kolunu tuttu.Kurtulacağımı sanmıştım.Çağlar'ın gelip beni kurtaracağını sanmıştım ama yanılmışım.Başımı önüme eğdim ve gözlerimi kapatıp karanlığa mahkum oldum.

Egemen'in kapıyı açma sesini duyunca başımı hafifçe kaldırarak baktım. Kapı açıldı ve bir anda her gördüğümde yeniden doğmuşum gibi hissettiren nefesimi kesen adamı gördüm.Sevgilimi.Çağlar'ı.

Beklenmedik bir şekilde Egemen'e yumruk attı ve Egemen'in gerilemesine neden oldu.Aynı şekilde Egemen de karşılık verdi. Birbirlerine ölümüne yumruk atıyorlardı. Mert kapının girişindeydi.Eğer biri bir şey yapmazsa ya Çağlar ya da Egemen buradan ölü çıkacaktı!

Sadece bağırıyordum.Tüm gücümle Mert'e bağırdım.

" Bir şey yapsana ! Ne duruyorsun. "

Çağlar çok darbe alıyordu ve dudağı kanıyordu.Egemen de aynı şekilde sert darbeler alıyordu ama o umrumda değildi.Çağlar eliyle Mert'e beni işaret etti ve Mert elimden tutarak beni dışarıya çıkaracağı sırada Egemen belindeki silahı hızla çıkararak bana doğru ateş etti ve sonrası karanlık...

ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN

Ayağa kalkacak gücüm vardı. Ama Ada aklımdan çıkmadığı için konsantre olamıyordum.

" five "

İlk defa ne yapacağımı bilemezken bir anda karşımda Mert'i gördüm.

" six "

Onun burada ne işi olduğunu anlayamamışken yanıma geldi ve hayatımdaki en önemli cümleyi söyledi.

" seven "

" Ada'nın yerini biliyorum. "
Sanki eskisinden daha da güçlenmiştim.

" eight "

Elimi yumruk yaptım ve ayağa kalktım.Herkes çığlık atıyordu. Hakem saymayı bıraktı ve maçı yeniden başlattı. Direkt saldırdım. Yüzüne yumruklar atmaya başladım bu onu devirmedi ama sarstı.

Tekme atmaya başladım. Pes etmiyordu. Ada'nın yanına gitmem gerekiyordu.Bunun için daha da yüklendim ve son darbeyle yere yığıldı. Hakem saymaya başladı.Chris denilen Amerikalı adam kalkmaya çalışıyordu ama aldığı sert darbelerden dolayı kalkamıyordu ve hakem maçı bitirdi.Elimi tutarak havaya kaldırdı.Herkes çılgınca bağırıyordu.

Hakemin tuttuğu elimi hızla çekerek ringten aşağı indim.Semih yanıma geldi.

" Aslanım be biliyordum senin kazanacağını "

Semih benim için değerli biriydi.benden 12 yaş büyüktü. Bana tam olarak abilik yaptı. Zaten ona da abi diyordum. Babamın yapmadığını yapmıştı bana.Sahip çıkmıştı.

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin