ÇİKOLATA-32

2K 114 7
                                    

Hızla gitmeye devam ederken Çağlar bir anlığına bana döndü.

" Arka koltukta atıştırmalık çikolata falan var.Yiyebilirsin."

" Ay gerçekten mi ? Çok özledim çikolatayı var ya."

Koltuktaki sepetten çikolatayı alır almaz açtım ve yemeye başladım."

"Im çok güzelmiş.Tadına bakmak ister misin ? "

"Isterim."

Çikolatayı uzattım.Ama elimi yitti ve dudaklarıma uzanarak beni öptü.Geri çekildiğinde gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum.

"Gerçekten de güzelmiş."

"Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum Çağlar birincisi kaza yapabilirdin ikincisi hiç romantik değildi."

"Bence gayet romantikti."

3 saat boyunca yol gitmiştik.Biraz dinlenmek için arabaları bir piknik alanına park ettik.Burada aileler ve bir sürü çocuk vardı.

" Çağlar bir şey desem ? "

" Söyle Ada."

"Bana balon alır mısın ? "

" Balon mu ? "

"Evet."

Bu söylediğim onu şaşırtsa da balon satan adamın yanına giderek tüm balonları aldı.

" Al bakalım."

" Çocuklara dağıtsam bunları.Bana bir tane yeter.Onlar da sevinsin."

" Nasıl istersen.Ben bizimkilerin oturduğu masaya gidiyorum sende gelirsin."

"Tamam."

Balonu olmayan çocuklara balon verdim.Hepsi bana sarıldı.Öptüler.Bu benim için çok güzel bir duyguydu.Ileride anne olduğumu hayal ettim.Hayali bile muhteşemdi.Anne olmak! Dünyadaki en güzel hislerden biri olmalı.Sana ait senin canından biri.Dalıp gitmişken Bir kadının sesiyle kendime geldim.

" Teşekkür ettin mi ablaya oğlum "

"Tetekkür edelim abba "

"Rica ederim kuzum ne demek "

Miniği yanağından öptükten sonra bizimkilerin oturduğu masaya gittim.

" Çağlar nerde ? "

"Telefonla konuşuyor."

Arkamı dönüp baktığımda buraya doğru geldiğini gördüm.Yanıma oturdu.

" Hadi Ezgi böreklerini çıkarda yiyelim."

" Oo Ezgi börek mi yaptın ? "

"Evet acıkırız diye düşündüm."

"Çok iyi düşünmüşsün."

Ezgi börekleri çıkarırken Emir'e baktığımda dikkatlice Çağlar'a bakıyordu.Nedenini anlamaya çalışırken Emir konuşmaya başladı.

"Çağlar çikolata yedin heralde "

" Ne alaka "

"Dudağının kenarında var da "

Bizimkiler normal bir şekilde durumu anlamaya çalışırken Çağlar bozuntuya vermemeye çalışıyordu.Dayanamadım ve kahkaha attım.

" Neler oluyor  "

Tabiki meraklanan Cerendi.

" Yok bir şey ya değil mi Adacım "

" Yok ya ne olacak öylesine güldüm."

Çağlardan korkumdan bir şey diyemedim ama bunu kızlara daha sonra mutlaka söylemeliydim.Ezgi'nin müthiş böreklerinden yedikten sonra kalkıp arabalara doğru hareket ediyorduk zgi ve beni gizlice çağırdı.

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin