Her gün klasik şeyler oluyordu.Okul ev okul ev.Değişik bir şey yoktu.Zaten Çağlar'da okula gelmiyordu.Bir kere onu aradım.İşim var demişti ve konuşamamıştık.Bir daha da aramamıştım.Zaten son zamanlarda daha çok Ada gibi davranmaya başlamıştım. Mantıkçı nerde ne yapmasını nasıl konuşması gerektiğini bilen akıllı bir kız. Evet hep böyleydim bu okula geldiğim ilk günden beri saçmalıklar oluyordu ve olan olayların hızına ben bile yetişemiyordum.Biraz daha kendime gelmiştim ama.
*** BİR HAFTA SONRA **
KAAN'IN AĞZINDAN
Kantinde oturuyorduk.Ezgiyle gelecek planlarımız hakkında konuşuyorduk.Ezgi iki oğlumuzun olmasını istiyormuş.Hayır diyerek itiraz ettim.Ben bir tane dünyalar güzeli, aynı annesine benzeyen prenses istiyordum.Yanağında bir buse kondurdum ve gülüşmeye devam ettik.Masada Ada'da vardı ama hiç konuşmuyordu.
" Sorun ne Ada ? "
" Kaan Çağlar'ı gördün mü ? "
" Hayır bekle arayayım. "
Masadan uzaklaştım ve Çağlar'ı aradım ikinci çalışta açtı.
" Dostum nerdesin sen. "
" İşim var Kaan ne oldu ? "
" Birileri seni özledi galiba."
" Kim özlemiş beni "
" Sence ? Benim özleyecek halim yok."
" Ada ? "
" Ne işin var bu kadar önemli ? "
" Sonra anlatırım.Adaya da söyle biraz daha özlerse geç geleceğim."
Telefonu kapattım. Çağlar umarım Adayla dalga geçmiyordur.Çünkü Ada kesinlikle eğlenilecek bir kız değildi.Onu yıllardır tanımıyordum ama en azından okuldakilerden çok daha farklı olması bunu kanıtlıyordu.Ezgi'yi çok sevmemin bir nedeni de bu.Ada gibi.Her erkeğin sahip olamayacağı zeka karakter ve güzellik var onda.Ada ve Ezgi bir şeyler konuşuyolardı yanlarına gittim.
" Çağlar'ın işi varmış.Sonra geleceğini söyledi. "
Gülümseyerek karşılık verdi Ada.Buruk bir gülümsemeydi.
ADA'NIN AĞZINDAN
Okul bitti ama Çağlar gelmedi.Bugün bir karar verecektik. Neyin kararını vereceksek doğru düzgün oturup konuşamadık bile. Hakkında bildiğim çok az şey var. O da herkesin bildiği şeyler. Hiçbir şey paylaşamamıştık.
Düşünceleri kafamdan atmaya çalışarak banyoya girdim küveti sıcak su ile doldurdum. Çok rahatlatıcı...Bornozumla odama girdim.Siyah dar pantolon,üzerine siyah askılı bluz ve deri ceketimi giydim.Saçlarımı topuz yaptım.Kalın bir eyeliner sürdüm highlighter ve kırmızı rujumla hazırdım.Çağlar'a mesaj atacaktım.Tam elime telefonu aldım ki mesaj geldi.
GÖNDEREN: BAY ODUN
" Konuşmamız lazım.Yarım saate seni alırım."
" Bekliyorum. "
ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN
Bugün okula gitmedim.İşim vardı.Kaan bize geldi konuşuyorduk.
" Kaan sen Ezgiye aşık olduğunda ne hissettin ? "
Kaan piç smile bakışını attı.
" Gülme lan söylesene "
" Ya işte onu gördüğünde karnına bir ağrı girer.Biz ona kelebeklenme diyoruz..."