HAVUZ-33

2K 106 1
                                    

Yüzüme vuran güneşle gözlerimi hafifçe araladım.Sabah olmuştu.Koltuğumu dikleştirdim.

" Günaydın."

"Günaydın.Geldik mi ? "

"Evet geldik sayılır kalacağımız otel biraz ileride."

Biraz su içtim ve arkaya baktım.Emirlerin arabası arkadan geliyordu ve Ceren görünmüyordu.Kesin uyuyodur diye düşünerek önüme döndüm.

" Hiç uyumadın mı ? "

" Uyumadım."

" Saatlerdir yoldayız yani."

"Evet.Bir ara siz kızlar uyurken kısa bir sigara molası verdik o kadar."

" Anladım."

Ileride büyük bir otel göründü.Ön tarafında kocaman bir plaj ve tertemiz deniz.Girmek için can atıyordum.Arabayı otoparka park edince indik.Garson sandığım kişi yanımıza geldi.

" Çağlar bey hoş geldiniz.Valizlerinizi ben taşırım.Siz odanıza yerleşebilirsiniz."

Hep birlikte otoparktan çıkıp resepsiyona gittik.

" Hepiniz aynı odada kalmak isterseniz size vip odamızı verebiliriz."

Herkes birbirine baktı.Kızlar ve benim gözlerimin içi parlarken bu pekte uzun sürmedi.

" Üç oda verin herkes ayrı kalacak."

"Peki o halde üçüncü kat 402 , 403 , 404 numaralı odaların anahtarları.Iyi tatiller."

Anahtarları alıp asansörle üçüncü kata çıktık.Ceren ve Emir 402 Biz 403 Ezgi ve Kaan 404 nolu odalarda kalacaktık.

"Havuzda görüşürüz."

Ceren ve Emir odalarına geçtiler.Arkalarından Bizde geçtik.Büyük bir televizyon önünde kocaman bir siyah deri koltuk ve hemen ilerisinde boydan boya bir pencere.Koşarak pencereyi sağa sürükledim.Balkona çıktım.Aşağı baktığımda büyük bir havuz ve şezlonglar vardı.Gözlerimi kamaştıran bu görüntüyü bozan şeylerde vardı.Mesela bikinili kızlar.Çağlar Kaan ve Emir oldukça yakışıklı ve her kızın elde etmek istediği erkek tipindelerdi.Özellikle Çağlar.Ona hiç kimse hayır diyemezdi.Bakışıyla bile herkesi etkilemesi olağandı.Balkondan çıktım ve yatak odasına geçtim.Güzel dekore edilmiş bir odaydı.Valizler kapının girişindeydi.Hemen valizimi açarak siyah bikinimi ve bikinimin üzerinden giydiğim püsküllü ve dantelli bikinimi hayalen belli eden beyaz yeleğimi de giydim.Güneş kremimi sürdüm ve havlumu aldım.Çağlar'a baktığımda şapka gözlük ve şort üçlüsü onu oldukça mükemmel gösteriyordu.Üzerinde hiç bir şey yoktu.Vücudu kasları dövmesi o kadar güzeldi ki bakmamak elde değildi.

"Üzerindekini sakın çıkarmıyorsun Ada.Onunla yüzeceksin."

"Zaten çıkarmıyorum Çağlar ama sen de üzerine bir tişört al bu şekilde görmelerine izin vermiyorum."

"İzin isteyen mi oldu ? Hadi düş önüme."

Bu cevaba hiç şaşırmamıştım.Valizi açıktı.Biraz kurcaladım ve beyaz sıfır kol koltuk altından göbeğine kadar açık ince bir atlete benzer bir şey vardı.Belki bunu giymeyi kabul eder düşüncesiyle eline tutuşturdum.Her ne kadar vücudunu ve kaslarını belli etse de.

" Oradaki yellozlarla kavga etmemi istemiyorsan giy bunu ."

"Et ne olacak.Sevgilimin gücünü görmüş olurum."

"Senin için kurşun yiyerek ne kadar güçlü olduğumu kanıtlamış olmam gerekmiyor mu ? "

" Benim için mi ? Ben mi dedim sana..."

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin