Mert Egemen'e baktı.
" Ne haliniz varsa görün "
diyerek evden çıktı.Kaderimle yalnız bırakmıştı beni.
ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN
Lanet olası Egemen'in bulunabileceği her yeri aradım ama yoktu.Bu zamana kadar istediğim her şeyi elde ettim.Egemeni de saklandığı delikte bulacak ve kendi ellerimle öldüreceğim.
Ama ilk defa bu kadar çaresizdim.Adaya bir şey yapma ihtimali bile beni deli ediyordu.Ona dokunamazken başkasının hem de nefret ettiğim birinin dokunmasını asla kabul edemezdim.Arabama bindim ve şehir merkezine doğru son hızla sürdüm.Egemen'in yazlık evine gitmiştim ve orda kimse yoktu.Ormanlık yolda ilerlerken Mert'in arabasını gördüm.O da şehir merkezine doğru gidiyordu.Burada ne işi olabilirdi ki ?Mertle çok yakın arkadaştık ama Adaya duyduğu ilgiyi öğrendiğimde çok büyük kavga çıkarmıştı ve Mert sadece benim inadıma Egemen'in tarafına geçmişti.Egemen sadece benden intikam almak için Mert'i kabul etti.
Mert'in arabasının yanından hızla geçtim.O da hız yaptı ve bana yetişti.Arabasının camını açtı.Bir şey söylemeye çalışıyordu .Zaten sinirliydim onunla uğraşacak vaktim olmadığı için daha da hızlandım.Geride kalmıştı Mert...
ADA'NIN AĞZINDAN
Egemen önümde durmuş bana bakıyordu.Çok sessizdik.İkimiz de konuşmuyorduk ve bu beni daha da rahatsız ediyordu.Saçma bir soru yönelttim Egemen'e ;
" Ne yapacaksın bana "
daha saçma bir soru bulamadın mı Ada?
Egemen güldü.Gülüşü bile tehlikeliydi." Neden sordun "
Gözlerini kısarak bana yaklaştı.Sırtımı koltuğa dayadım daha fazla geri gidemezdim.
" Çünkü Çağlar birazdan buraya gelecek.Sadece seni uyarmak istedim. "
Çağlar'ın geleceğini düşünüyordum ve kendime biraz güvenerek Egemen'e çıkıştım.Bana olabildiğince yaklaştı ve kulağıma fısıldadı
" peki Çağlar bizi ne yaparken görürse sinirlenir "
Bu çocuk resmen delirmişti.Gözlerimi kısarak cevap verdim.
" Seni benim iki metre yanımda olduğunu görse dahi sinirlenir"
Diye cevap verdim ve hemen kenardan sıyrılarak Egemen'in karşısına geçtim.Bir anda beni çevirerek sırtımı göğsüne yasladı. Nefesini hissediyordum ve bu benim daha da korkup paniklememe neden oldu.
ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN
Merti solladıktan sonra telefonumun çalmasıyla hızımı azalttım.Arayan kişi Semih abimdi. Aslında gerçek abim değil ama küçüklüğümden beri hep yanımdaydı.Bana dövüşmeyi öğretti.Barlara götürdü.Eğitimimde yardımcı oldu.Kısacası hayatımda büyük rolü var Semih abimin.Telefonu açtım.
"Evet"
"Kiminle"
"Hemen geliyorum "
Telefonu kapatır kapatmaz hızımı daha da arttırdım.Bugün gece dövüşü vardı.Chris adında yabancı bir adam tüm elemanlarımızı dövüyormuş ve maddi olarak çok zararımız varmış.Dövüşmemi istedi ve bende kabul ettim.Egemen'e olan öfkemi o adamdan çıkaracaktım.Böyle bir durumda onları yalnız bırakmam imkansızdı. İşi halleder halletmez ordaki adamları toplayıp aramaya çıkacaktım.
MERT'İN AĞZINDAN
Egemen acımasız biriydi.Onunla kavga edebilirdim ama benimle ilgisi olmayan kişiler için değmeyeceğini düşündüm.
" Ne haliniz varsa görün "
diyerek evden çıktım. Yolda ilerlerken Çağlar'ın arabasını gördüm. Ada'nın yerini söyleyip söylememekte çok kararsız kalsam da Egemen'in o kıza neler yapabileceği aklıma gelince hızımı artırdım ve Çağlar'a yetiştim. Beni farketti ve daha da hızlanarak izini kaybettirdi ama pes etmeyecektim bende tüm hızla arabayı sürdüm. Onu çok uzaktan takip edebiliyordum.Çağlar arabasını yavaşlattı. Biraz yavaş sürdükten sonra tekrar hızını artırdı.