ÖLÜM-29

2.6K 116 6
                                    

Babam ve yanında siyah saçlı yüzü kan içinde bir kadın yerde yatıyordu.

" Babaa "

Diye yeniden bağırdığımda ambulans geldi ve sedyeye koyup ikisini de götürdüler.

" Çağlar bizde gidelim lütfen beni de götür."

Ağlarken güçlükle konuşmaya çalışıyordum.Çağlar

" Hayır olmaz "

Dedi.

"Ne demek olmaz babam diyorum. Ölebilir kötü şeyler olabilir lütfen sen götürmezsen ben yalnız giderim."

Dediğimde Çağlar kabul etmek zorunda kaldı ve arabaya bindim.Çağlar Kaan ve Emir'e bir şeyler söyledi.

ÇAĞLARIN AĞZINDAN

Ada'nın sağlık durumu iyi değildi ve onun güçlü olması için tedaviye ve morale ihtiyacı vardı.Tedavisi tatil dönüşünde olacaktı.Moralini hep yüksek tutmaya çalıştım.Asla gitmeyeceğim bir yere Lunaparka getirdim.Her şey güzel derken Ada'nın babasının kaza yaptığını gördük.

" Yok artık nasıl bir tesadüftür be "

Diyerek kendi kendime düşünürken Ada hastaneye gitmek istediğini söyledi.Önce kabul etmedim ama daha da üzüldüğünü görünce mecburen kabul ettim.Emir ve Kaan'a kızları alıp benim eve gitmelerini söyledim.Anahtarı Kaan'a verdim.Arabaya geri döndüğümde Ada telefonuyla annesini arıyordu.

" Anne."

" Anne babam"

" Hastaneye götürüyorlar kaza yapmış yanında bir kadın vardı sanırım şu yeni sekreteri bilmiyorum."

" Hangi hastane bilmiyorum."

" Tamam."

Ada telefonu kapattığında biraz daha sakinleşmiş görünüyordu.Daha da rahatlatmak için onunla konuşmaya çalıştım.

"Hiçbir şey olmayacak.Merak etme."

Hastaneye vardığımızda hemen ameliyathanenin önüne gittik.Doktor dışarıdaydı.

" Doktor bey noldu ameliyata mı aldınız ? "

Ada'nın sorusuyla doktor yanıt verdi.

" Beyefendinin kötü bir şeyi yok.Sadece kafasını çarptığı için bayılmış ama hanımefendinin durumu iyi değil.Her türlü şeye kendinizi hazırlayın."

Doktorun söyledikleriyle Ada bana sarıldı.

" Hiçbir şeyi yokmuş Çağlar duydun mu "

" Duydum güzelim.Duydum."

Ada benden ayrıldığında annesini aradı.

" Anne babamın durumu iyiymiş.Kadının ise kötü."

" Pera hastanesi "

" Bende seni "

Telefonu kapattığında ona beklemesini söyledim.Hastane kantininden tost alıp geldim.

" Açsın baygınlık geçirme "

" Teşekkür ederim.Sen ? "

" Ben tokum."

Ada bir şeyler yerken doktor geldi.

" Beyefendi kendine geldi.Görmek isterseniz 43 nolu odada. "

Beraber odanın olduğu yere gittik.Kapıyı Ada açtığında koşarak babasına sarıldı.

ADA'NIN AĞZINDAN

"Sana bir şey olacak diye çok korktum baba"

" senin burda ne işin var cadı"

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin