ÇAĞLAR'IN AĞZINDANNe oluyor böyle ? Alev ve Ada kağıtlaşarak konuşuyorlardı.İstesem Alevin ağzından lafı alırdım ama o kağıdı bizzat okumak istiyordum.Nasıl alabilirim diye düşünürken Alev o kağıdı buruşturup çöp kutusuna attı.Bingo!Ne kadar da salak bir kızdı bu böyle. Herkes sınıftan çıkınca o kağıdı okuyacaktım.Banane aslında ne konuşurlarsa konuşsunlar ikisi de umrumda değil.
Kafam çok karışık.Ada'dan sonra hiçbir kızla beraber olamadım.O gün her şey tamamdı.Tam kızla beraber olacaktım kahretsin ki yine aklıma Ada geldi. Her baktığım kızda bir eksiklik görüyorum.Ada'yı özlüyorum.Onunla beraber olmadık zaten isteyip de elde edemediğim bir o var.Onunla sevgili olduk ama öyle bir şeyimiz olmadı.Hoca'nın ;"Sınavlarınızı okudum."
demesiyle gözlerimi devirdim.0 aldım biliyorum.Ada ise 100 aldı.Benim derslerim aslında çok iyi ama 100 alsam ne değişecek sanki madalya takacaklar bir şekilde mezun olacağım zaten.Böylesi daha eğlenceli oluyor hem.Hoca notları tek tek okuyodu.
Ada demir : 0
Dedi ve tüm gözler Ada'ya çevrildi.Onun yüzünde hem buruk bir gülümseme hemde üzgünlük görebiliyordum.Ama nasıl olur ? Kağıtları değiştirmiştim.100 alması gerekirdi.
Çağlar Soysal : 100
Herkes bize bakıyordu.En sert bakışlarımdan birini Ada'ya gönderdim.O oturduğu yere biraz daha sindi.Diğerlerine ise öldürücü bakışlarımdan birini yollayınca önlerine döndüler.Sınavları okuyup bitirdi hoca bozuntusu.Şimdi Ada'dan hesap mı sorsam ? Yoksa bir an önce şu kağıdı mı okusam ? Ya da o kağıdı okumasam mı ? Of zihnim alt üst oldu.
Zil çalınca herkes sınıfı bir bir boşaltmaya başladı.Ben ise ağır hareketlerle ilerliyordum.Alev sınıftan çıkar çıkmaz Ada da onun peşinden çıktı.Bunlar bir halt karıştırıyor ama...
Herkes sınıftan çıkınca çöpten kağıdı çıkardım ve okumaya başladım.
Selam sınıfın gerizekalısı!evet evet sana dedim küçük sürtük.Sen Ada Demir.ne kadar saf ve aptalsın öyle.ben Çağları baştan çıkaramadım.gerçi okulun en güzeli benim ama! Bende Çağların ilk birlikte olduğu canım kankam Gizemi yolladım.o işi hemen halletti.Çağların üzerine atladı ve hoop.balık oltaya geldi.o balıkta sen oluyosun canım.Çağları suçladın ve ayrıldınız.sen kaybettin.ben kazandım.yazık sana.çok yazık
Demek benimle Çağlar soysal ile oyun oynarlar ha ? Önce o Gizem'e sonra Alev'e gününü göstereceğim. En son da Ada'ya...
Onlara inandığı bana güvenmediği için hepsi cezasını çekecek.Kağıdın arkasını çevirdim ve güzel bir yazıyla yazılmış olan Ada'nın yazdıklarını okudum.Kaç kişinin altına yattığını sayamayacak kadar kaltak olduğunu ve matematiğinin buna yetmeyeceğini çok iyi biliyorum.Ama bana bulaşacak kadar aptal olduğunu bilmiyordum Alev.doğmamış olmayı dileyeceksin!Çağları geri kazanacağım ve senin de o sürtük arkadaşının da haddini bildireceğim.Ben Ada Demir isem bunu yaparım.beni tanımıyorsun slikonlu sürtük.oyun daha yeni başlıyor!
Kağıdı geri buruşturdum ve çantamın içine attım.Sınıftan çıktım.Kimse kalmamıştı ama yan sınıftan yani Gizem'in olduğu sınıftan sesler çıkıyordu.Önce umursamaz bir tavırla sınıfın önünden geçiyordum ki Ada'nın bağırışını duydum.
ADA'NIN AĞZINDAN
Zil çalar çalmaz Ezgi ve Ceren'in yanına gittim.Ezgilerin evine gideceklermiş.Onlara gitmelerini benim kütüphanede işimin olduğunu söyledim.Yalan en nefret ettiğim şeydi.Zor durumda kalmadığı sürece asla yalan söylemezdim.Ama şu an buna mecburdum.Daha sonra onlara anlatacaktım.
Sınıftan Alev'in çıkmasıyla ben de arkasından çıktım.Her zaman ki gibi Gizem'in yanına yan sınıfa geçti.Aynı sitede oturdukları için eve de genelde beraber gidiyorlarmış.Mert sağ olsun söyledi .Alev sınıfa geçer geçmez ben de arkalarından girdim ve kapıyı sert bir şekilde çarptım.İkisi de bana döndüler.Sınıfta sadece onlar vardı.
"Kızlar bensiz nereye gidiyorsunuz.Hiç yakıştıramadım size."
Dedim ve tırnaklarıma bakarak dudaklarımı büzdüm.Alay ediyordum onlarla ve o iki salakta bunun gayet farkındaydı.Gizem bana yaklaştı.Kendinden emin görünüyordu.
"Bence sen bizi bırakta o sevgiline bak kim bilir şu an kiminle zevk yapıyordur.Ay pardon siz ayrılmıştınız dimi ? Hem de ben ayırmıştım galiba.Yanlış mı hatırlıyorum Alev ? "
Diyerek Alev'den onay bekledi.Alev'de ne yapacak zaten hemen kıvırtarak yanımıza geldi.
" Doğru hatırlıyorsun Gizemcim."
Dedi.Gizemin boğazına yapıştım.Tüm gücümle sıktım.Çığlık attı o iki sürtükte.
" bı-bırak be-ni be . "
Kesik kesik nefesler alıyordu.O an ki sinirimle daha fazla sıktım.
" Bırakın kızım Çağlar'ın peşini.Kime bulaştığınızın farkında değilsiniz galiba."
Alev çığlık attı.Aptal sanki onun boğazını sıkıyorum ben.Koşarak kapıyı açtı ve ta ta ta taaamm.
Kapıyı açar açmaz karşımızda Çağlar'ın orada olduğunu gördüm.Ellerimi gevşettim ve onu bıraktım.Yoksa bu sürtük nefessiz kalıp ölecekti.Çağlar sınıfa girdi. Yanımıza geldi.Gizemin yüzüne baktı.Gizem yerde boğazını tutmuş öksürüyordu.