O ADAM -26

2.6K 144 15
                                    

Kapının önünde durdu ve başını yavaşça bana doğru çevirdi.

" Rahat uyu."

Diyerek aşağı indi.O yanımda olduğunda daha rahattım halbuki.Yatağın çarşafını kaldırdım. Arkamı dönüp sızlayan kolumla ve kırılan kalbimle kendimi uykuya verdim.

ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN

Ada yanında uyumamı istedi.Bunu ondan çok ben istiyordum.Belki de ilk defa ona bu kadar yakın olacaktım.Ama ondan önce halletmem gereken önemli bir iş var.Aşağı indim.Adaya salonda uyuyacağımı söyledim ama dışarı daha rahat çıkabilmek için küçük bir yalan attım.Normalde umursamaz bir tavırla kapıyı çarpar çıkar kimseye de açıklama yapmazdım Ama Ada'nın hastalığından dolayı ona daha iyi davranmaya çalışıyorum ve kendini güvende hissetsin diye salonda olacağımı söyledim.Dışarı çıktım ve arabama binip Egemen'i en son bıraktığım yere doğru yol aldım.

ADA'NIN AĞZINDAN

Bir türlü gözüme uyku girmiyordu. Sağa dönük bir şekilde uyuyordum sol kolum yaralı olduğu için.Ayağa kalktım ve pencerenin önündeki tekli koltuğa oturdum dışarısı çok karanlıktı ve saat çok geçti.Aşağı insem Çağlar kızabilirdi.Sonuçta sağı solu belli olmuyor.Ama seviyorum işte.Kalbimi kırmasına rağmen bazen beni üzmesine rağmen hayal kırıklıklarıma rağmen.Her şeye rağmen seviyorum onu.

Onun da beni sevdiğini biliyorum ama neden böyle davrandığını bir türlü anlayamıyorum.Bana kızmasını göze alarak aşağıya indim ama Çağlar yoktu.Parmak ucumda mutfağa gittim ama orada da yoktu.Mutfaktan bahçeye açılan kapı açıktı ve perde uçuşuyordu.Hemen perdeyi içeriye çektim ve kapıyı kapattım.Yavaşça arkamı döndüğüm an da biri eliyle ağzımı kapattı.Gözlerim kocaman açıldı bağırmaya çalıştım ama sesim boğuk çıkıyordu.

ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN

Egemen'in ormandaki evine geldim.Arabayı hemen evin önüne park ettim.Evin kapısı açıktı ama ışıklar kapalıydı.İçeri yavaşça girdim bir anda kendiliğinden ışıklar açıldı.Refleks olarak arkamı döndüm ve Egemen'in adamları olduğunu anladım.4 kişilerdi.Bir tanesi üzerime geldi yüzüne attığım yumrukla geriledi bir yumruk daha atınca ağzından kan gelmeye başladı.Egemen'in diger adamları hep birlikte üzerime geldiler.4 kişi birlikte bana saldırmalarına rağmen hepsiyle baş edebiliyordum.Ta ki biri ensemden sert bir şeyle vurana kadar.Sonrası karanlık...

ADA'NIN AĞZINDAN

Ağzımı kapatan kişi benim tehlike olarak nitelendirdiğim Egemendi.İçeri sürükleyerek beni geçirdi ve koltuğa yitti.Kolumun acısından karşılık veremiyordum.

" Demek Çağlar'ın seni kurtardı "

Kelimeler ağzından tek tek çıkarken korkuyla bir o kadar da şaşkınlıkla kafamı kaldırmış Egemen'e bakıyordum.

" Peki şimdi seni kim kurtaracak? "

Çağlar'ın evde olmaması Egemen'in yerimi bilmesi ve bu tehlike saçan kişiyle evde yalnız olmam beni olduğundan daha da çok korkuttu.

Egemen telefonunu çıkardı ve birini aradı.

" Geldi mi ? "

" Güzel. "

" Bağlayın.Ayıldığında beni mutlaka ara."

Telefonunu kapattı ve bana baktı.

" Sence Çağlar mı ben mi? "

Diye bir soru yöneltti bana.

" Ne ? "

Gülümsedi Ama bu kötü bir gülümsemeydi.Gözlerimi kısarak baktım.

" Güç anlamında. "

Hiç düşünmeden cevap verdim Egemen'e.

"Çağlar. "

" Hım o zaman neden ormanlık evimde ölümü bekliyor? "

Dedikleri doğru olamazdı.Çağlar çok güçlü ve onu Egemen gibi iğrenç bir insan öldüremez.

" Yalan söylüyorsun. "

Tüm gücümle bağırdım.Egemen elini havaya kaldırdı ve bana tokat atacağı sırada telefonu çaldı.Nefesini dışarı verdi ve telefonunu cevapladı.

" Güzel."

Bana döndü ve telefonunu bana uzattı.

" Al bakalım sevgilinle konuş.Bir daha hiç konuşamayabilirsin."

ÇAĞLAR'IN AĞZINDAN

Gözlerimi araladığımda kollarımdan yukarıya doğru iple bağlanmıştım.Karşıda 2 metre önümde sandalyeye oturup kahkaha atan iki kişi vardı.Kapı aniden açıldı ve içeri Egemen'in bir başka adamı girdi.Bana baktı.

" Oğlum uyanmış lan bu görmüyor musunuz?"

" Yazık ya sessizce bizi izliyor demek."

Aralarındaki muhabbet sinirimi ikiye katladı.

" Azrailiniz olucam lan sizin.Kaçacak delik arayacaksınız."

Diyerek karşılık verdim onlara.Hep beraber gülmeye başladılar.Dişlerimi sıkmaktan boynumdaki damarların belirginleştiğini hissediyordum.Oturanlardan biri ayağa kalktı ve telefondan konuşmaya başladı.

" Abi Kendine geldi.Telefonu veriyorum."

Telefonun hoparlörünü açtı ve bana yakınlaştırdı. O anda beynimden vurulmuşa döndüm çünkü telefondaki Adaydı.

" Çağlar ne oluyor nerdesin ? "

" O piç sana bir şey yaptı mı? "

Ada'dan cevap beklerken Egemen konuşmaya başladı.

" Yok daha yapmadım.Ama şimdi senin önünde yapıcam önce sevgilinle beraber olacağım ve daha sonra öldüreceğim.İntikam günü geldi Çağlar. "

O an Egemen'in söylediği kelimeler beynimde yankılanmaya başladı.İpten kurtulmaya çalıştım ama olmadı.Bağırarak Adamın koluna tekme attım ve telefon yere düştü.Koluna tekme attığım adam sinirle yanıma geldi ve yüzüme yumruk attı.Karşılık dahi veremiyordum ona karşılık verememekten çok tertemiz kızı bataklığa sürüklediğim için kendime kızıyordum.Telefonu bana doğru tuttular.Egemen görüntülü konuşma başlatmış ve telefonu masanın üzerine sabitlemişti.Ada koltukta büzülmüş oturuyordu.Egemen ona doğru ilerliyordu.

" Lütfen yapma ben sana ne yaptım ? "

" Sen yapmadın ama Çağlar yaptı.Ve bunun acısını senden çıkarıcam güzelim."

Egemen Ada'yı omzundan iterek koltuğa yatmasını sağladı.Ada çığlık atıyordu.

" Bırak lan kızı.O kıza dokunursan yaşatmam seni."

Egemen Ada'nın üzerine tam çıkmışken evin kapısı aniden kırıldı ve bir adam Egemen'e saldırdı.Adam Egemenle boğuşurken Ada yattığı yerden ağlayarak hızla kalktı ve kameranın açısından çıktı Egemen'in adamları ;

" Ne oluyor lan"

Diyerek tepki gösterdiler ve şaşkınlıkla izlemeye devam ettiler.Egemen'i döven adam başını kameraya doğru çevirdiğinde o kişinin kim olduğunu görünce şok oldum.O adam benim babamdı!

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin