Ellerimi hızla vücudundan çektim.Merdivenlerden hızla çıktım ve odama girdim.Kapıyı kapatıp yatağa oturdum.Ne olmuştu az önce ? Çağlardan sonra ilk defa biriyle bu kadar yakındım.Ya beni öpseydi ? Bir daha nasıl yüzüne bakardım ? Yüzüm yanıyordu ve kalbim çok hızlı atıyordu.Banyoda elimi yüzümü yıkadım.Yatağa geri yattığımda öylece bakıyordum.Kapının çalmasıyla irkildim.Hayır ya gelmemeliydi.Seslenmemek en iyisiydi.Uyuduğumu düşünüp geri giderdi.Kapı yeniden çaldığında önce umursamadım ama daha iki dakika önce onunla burun burunayken iki dakika sonra uyuduğumu düşünmesini saçma buldum ve mecburen kapıya yöneldim.Yavaşça açtığımda karşımda Çınarı görmemle istemsizce bir oh çektim.
" Müsait misin ? "
" Evet geçsene."
" Pekala "
Içeri geçtiğinde kapıyı yeniden kapattım.
" Ya bir şey sorucam.Klimanın kumandası nerede biliyor musun ? "
Oturduğu yataktan kalktı ve çekmeceyi açtı.
" Burada."
Klimayı çalıştırdı.
" Film mi izlesek ne dersin ? "
" Olur."
Çekmeceden bir cd çıkardı.Bir şeyler yapıp filmi dondurdu.
" Ne oldu ? "
" Rüzgar da gelsin hep beraber izleyelim."
Rüzgar demesiyle gözlerimi ayırdım.
" Ya aslında benim çok uykum var.Yani izlemesek mi ? "
" Ha anladım benimle baş başa kalmak istiyorsun."
Göz kırptı ve dalga geçerce güldü.
" Saçmalama.Sadece..."
" Mızmızlanma hemen çağırıp geliyorum."
Odadan çıktığında gözlerimi devirerek ofladım.Yatakta sırtımı dayayıp ayaklarımı uzattığımda kapı açıldı.Gelen Çınardı.
" Beyimiz gelmek istemedi."
Gelmek istememişti.Neden ki ? Yani acaba bana kızdı mı ?
Düşünürken kapı açıldı.Kapıya doğru baktığımda Rüzgarı gördüm.Yanıma oturdu ve ayaklarını uzattıp sırtını yasladı.
" Gelmeyeceğini sanıyordum."
" Seni Çınar gibi bir herifle yatak odasında baş başa bırakamazdım."
Gözlerimi ayırıp Rüzgara bakarken Çınar lafa atladı.
" Sadece film izleyecektik öyle bir şey olsa seni çağırmak istemezdim kuzen."
" Sana güvenmiyorum."
" Her neyse başlatıyorum."
Filmi başlattığında konusunu anlayamamıştım.Rüzgar ve Çınar gözlerini ayırmadan izliyorlardı. Sağımda Rüzgar solumda Çınar vardı.Hareket
edemiyordum.Televizyona bakmaya devam ederken Çınara doğru başımı çevirdim." Filmin konusu ne ? "
" Tabiki Erotik."
" Ne ? "
Ben öyle filmlerden nefret ederdim.Bu rahatsız oluşumu anlamış olacak ki güldü.
" O kadar da kötü değil Ada..."
Daha lafını tamamlayamamıştı ki Alacakaranlık sahnelerini hiç aratmayacak sahneler çıkmaya başladı.O an ki refleksim elimle gözlerimi kapatmak oldu.Kendimi bildim bileli bakamazdım zaten bakmamalıydım da.
Elimi yüzümden çekip Rüzgara baktığımda tırnaklarına bakıyordu.Ah hadi ama bu da onun izlememek için bahanesi.O da benim gibi belli ki sevmiyordu.Gözlerini yana çevirip bana baktığında ona baktığımı gördü.
Derin bir of çektim ve yataktan indim.
" Hayır yani Alacakaranlık bile daha masum kaldı bunun yanında ne o ya hiç sansür yok mu bu filmde Allah Allah."
Odadan söylenerek çıktım.Aşağı indiğimde hizmetçiler etrafı topluyorlardı.Büyük cam kapıdan bahçeye çıktım.Salıncak vardı.Gidip uzandım ve ayaklarımı uzattım.Belki biraz gökyüzünü izlemek hiç fena fikir değildi.
Ilk paramı kazanır kazanmaz Çağları kızları annemi görmeye gitmeliydim.Özellikle babamı o kadar merak ediyordum ki.Düşüncelere dalmışken gözlerime bir ağırlık çöktüğünü hissettim ve usulca gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.
RÜZGAR'IN AĞZINDAN
Söylenerek odadan çıktığında başımı öne eğip güldüm.Gittikten on dakika sonra ben de sıkıldım.Biraz dinlenmem lazımdı.
" Keyfine bak kuzen."
" Nereye ya sen de Ada gibi."
" Yok be oğlum ne alakası var sıkıldım o kadar."
Kendi odama gittim.Yatağa uzandım.Bir türlü uyuyamıyordum.Çok uykum vardı aslında ama nedenini bilmediğim bir şekilde gözlerime uyku girmiyordu.Ayağa kalktım ve pencereden dışarı baktım.Bahçedeki salıncakta Ada'nın uzandığını gördüm.
Yanına gidip konuşmalıydım.Yani iş hakkında başka ne olabilir ki ? Tamam kabul ediyorum çok masum bir güzellikte ve etkileyici biri.Ama ondan sadece etkileniyordum ve buna engel olamıyordun.Aşık olmak değildi bu veya sevmek.Bunlar bambaşka şeyler.
Odadan çıkıp bahçeye girdiğimde uyuduğunu farkettim.Burada uyumamalıydı. Çınarın saçma film mevzusundan dolayı kız burada yatıyordu.Önce seslendim ama beni duymadı.Elimle kolunu tutup biraz sarstım ama yine uyanmadı.
Salıncağın yanına asılı olan battaniyeyi üzerine örttüm.Başını tutup yavaşça kaldırdım ve oturdum.Başını ise dizime koydum.
Yüzüne baktığımda gözlerimi ondan ayıramadım.Pürüzsüz bir cildi vardı ve yüzü o kadar mükemmeldi ki.Makyajsız dahi birçok mankene taş çıkartacak bir yüz.Ona bakarken gözlerimin kapandığını hissettim ve başımı yana yaslayıp uykuya daldım.