LUNAPARK-28

2.6K 124 2
                                    

Beraber dışarı çıktık.Çağlar kapıyı kapattı.Ünal amca annemi bırakacağını söyledi belki bir kahve içmek isterseniz diye bir teklifte bulundu anneme.Dünürler tanışıyor demek ki diye içimden geçirdim.Vedalaştıktan sonra annem ve Çağlar'ın babası beraber arabaya binip gittiler.
Ezgi Kaan Ceren beraber Kaan'ın arabasına bindiler Çağlar ve ben de Çağlar'ın arabasına bindik.Önde biz arkada Kaanlar gidiyorduk.

" Ee rota ? "

" Gidince görürsün "

" yaa ipucu ver bare "

" Görürsün dedim sabırlı ol "

Dedi ve başını iki saniyeliğine bana çevirip göz kırptı.Arabadan Son ses müzik açtım.

" Ada sevmiyorum kapat lütfen "

" ya lütfen Çağlar biraz eğlensek. "

" Tamam hadi öyle olsun."

Pencereyi de açtığımda ses dışarıdan rahatça duyuluyordu.Aniden Kaanların arabasından da müzik sesi yankılanmaya başladı.Pencereden kafamı uzattığımda arabanın üst kısmından Cerenin çıktığını elleri havada bağırdığını gördüm.

" Çağlar arabanın üst camını açsana bende çıkayım"

Dedim.Çağlar gülümsedi.

" Bu çocuksuluğuna aşığım senin."

Dedi ve arabanın dügmesine basarak camı açtı yanağına öpücük kondurdum ve bedenimin yarısını camdan sarkıttım.Cerenle karşılıklı bağırıp gülüyorduk.Daha sonra araba durdu.Önüme döndüğümde o renkli büyük güzel yazıyla karşılaştım.

" Lunapark "

" Evet güzelim.Lunapark.Stresten uzak biraz eğlenelim öyle değil mi ? "

Çağlar gibi birinin buraya gelme sebebi ben miydim şimdi ? İçimde tarifi imkansız bir mutluluk vardı.

" Ya sen harikasın ."

Dedim ve arabadan hızla indim.Ceren ve Ezgi de arabadan inmişti.

" Kızlaar "

" Hadiii korku tüneliineee"

" Süper olacakk"

Hepimiz bağırarak bir şeyler söylüyorduk.Kaan ve Çağlar da geldiğinde Lunaparka giriş yaptık.

" Sizce ilk hangisi kızlar hız treni mi korku tüneli mi ? "

Kaan'ın sorusuyla Ezgi Ceren ve ben birbirimize bakarak aynı anda cevap verdik.

" Tabiki korku tüneli "

Hep beraber korku tüneline doğru gittik.Koltuklar ikiliydi.Çağlar ve ben Ezgi ve Kaan Ceren ve bir dakika Ceren tek oturacaktı.Onun da bir eşe ihtiyacı olduğunu düşündüm.

" Çağlar lavaboya gitsem beni biraz bekleyin diğer tur bineriz "

" Tamam ben seni götüreyim."

" yok artık ben giderim "

Diyerek yanağına bir öpücük kondurdum ve gittim. Lavaboya girer girmez Emir'i aradım.

" Efendim Ada."

" Ya Emir direkt konuya giriyorum bir işin var mı "

" Ya aslında..."

" İyi o zaman lunaparktayız biz gel sende bekliyoruz."

Biraz mızmızlandıktan sonra daha fazla dayanamadı ve ikna edebildim.

" Tamam gelirim on beş dakikaya kadar."

TATLI BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin