Ağlarken gülmek seninle güzel.
Uyanıp kahkahalar atmak.
Gece son gündüz ilk seni görmek.
Yanağındaki gamzeye parmak batırmak.
Senin için şarkı söylemek.
Her an istemek seninle güzel..."Bırak beni ya. Meral abla bak seninle de bozuşmayalım.."
"Ablacım içmiş işte. Sarhoş ne dediğini bilmiyor."
"Biz içince sana sürtük diyormuyuz? Çek elini. Ne hakkı var onun Ada'yı üzmeye?"
Oturduğum yerden kalkıp sevgilimin yanına yaklaştım.
"Hayatım ben kırılmadım. Çok içkili bırak hadi."
"Hadi ya sen de mi Ada? Umurumda değil bu onun ilk taşkınlığı değil."
Yatağa sızmış olan Furkan'ı dürttü.
"Kalksana playboy çocuk seninle işimiz var."
Yakasından tutup onu deli gücüyle yataktan çekti. Hareket dahi ettirememişti. Bana döndü.
"Berkan'ı çağır.''
"Sevgilim saçmalama lütfen bak Berkan duyarsa kızar gel bırak sen onu birazcık benimle odaya gelirmisin seninle yanlız konuşalım."
Elinden tutarak odadan ve bizi izleyen bakışlardan uzaklaştırdım. Bulduğum ilk yatak odasına girerek kapıyı ardımızdan kapattım. Onu yatağa oturtarak dizlerinin arasında ayakta durdum.
"Biraz sakin olmalısın."
Gözleri yalancı bir ifadeyle yüzümde gezindi. Ellerini kalçama koyarak güldü.
"Sakin mi olayım? Kusura bakma Ada fakat biliyorsun böyle şeyler ağrıma gidiyor. Sınırlarımı zorluyor."
"Şimdi bana aranızda her ne geçmişse anlatıyorsun."
Yatağa uzanarak beni üzerine çekti. Ben koluna yatarken elleri belimi kavradı. Saçımı hafifçe okşadı ardından dudaklarını bastırdı. Belimde olann eli hafif hareketlerle oynarken dudakları hala saçımdaydı. Derin bir nefes aldı. Biraz kafasını uzaklaştırdı.
"Ben daha on altı yaşındayken ve Ela ile birlikteyken Furkan, kız arkadaşımı becerdi. Bir saniye atladım. Bunu Selin ile birlikte yaptılar. Ela'nın masumluğu Furkan'a ait yani."
"Ve sende o günden beri diş bileyledin."
"Bitmedi. Ela on altı yaşında Furkan'dan hamile kaldı. Bebek iki aylıkken kürtaj oldu. Sonra psikolojisi bozuldu. Devamlı beni suçladı bebeği için. Ağır hakaretler, beni dövmeye çalışması. Bıçakladı beni. Hadi bıçak yaraları geçti gitti. Ela gittikçe daha kötü oluyordu. Ona ait bir malmışım gibi beni kullanıyordu. Bir kaç ay terapi gördü. Terapi sonrası çok mutluydu. Neşesi yerindeydi. Tam eskisi gibi oldu dedim. Üniversiteye başlamadan önceki yıl. Furkan ve Selin aynı şeyi yine yaptılar. Fakat bu sefer Ela kendi isteğiyle kabul etmişti. Çıldırdım. Aynı gece dört beş kızla birlikte bir oda kiraladık özel bir yeraltı barda. O gece günümü gün ettim. Tam bir hafta sonra bir kaç telefon geldi bana. Tehtit telefonları para, ev, Ela, ne arasan herşeyle tehtit ettiler. Bir ara ölmüş annemi de işin içine kattılar. Bunları polise verdim. O telefonlar Furkan ve Selin'den gelmiş. Tutuklandılar. Sırf teyzem için suç beyan etmedim. Furkan şartlı tahliyeyle salındı. Selin de bir kaç ay hapisanede yatıp kamu hizmeti göreviyle serbest bırakıldı. İkisi de hala çalışıyorlar. Furkan her hafta kredi kartı dökümanlarını dosyalatıp, hafta boyunca yaptığı bir kaç şeyi yazarak emniyete veriyor dosyayı. Herneyse beni tehtit ettikleri şey bir video. Bardaki gece çekilmiş. Fakat hiç ispatlayamadılar. İspatlasalar bile eşcinsellik bir suç değil ki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemin Kalbime Dokundu
RomanceGirl*Girl Homofikler için tehlikeli alan. Küçük bir kağıtla başladı hayalim. Köşelerini katladım önce. Origami yapmaya çalıştım. Ardından bir kalem ilişti gözüme kitapların en sağından. Uzanıp elime aldığımda. Şuursuzca dolaştı kalem kağıdın üze...