Özel istek üzerine bölüm Özgür'ün anlatımından.
Sen uyu sevgilim.
Sen uyurken gideceğim.
Rüyanda benimle sevişirken sen.
Ben biletimi teslim edeceğim.
Gözlerin güneşten rahatsız olup uyanana kadar sen.
Ben bir otel dairesinde cebimden resmini çıkartıp yırtacağım.
Sen uyu sevgilim.
Çünkü seni sen uyurken terk edeceğim."Uyandı mı?"
"Uyandı."
Sesleri yankısıyla beraber duyduktan sonra gelen görüntüyü netleştirmeye çalıştım. Ada, Teyzem ve Semra Hanım bana bakıyordu. Gözlerimi sevgilime çevirdim. Bakıştık. Teyzem ve Semra hanım alelacele çıktı odadan.
"Ölmeyi bile beceremiyorum Ada."
"Ahh aptal, küçük, beceriksiz seni. Seni çok seviyorum."
Elimi öperken onu izledim. Gülümsedi. Bileklerim sargıdaydı. Ada ellerini yüzüme getirip dudaklarımı öptü.
"Saat kaç?"
"Bilmem. İki saat boyunca ben uyudum sen uyudun. Sanırım bi on saat boyunca seni şu koltukta bekledim. Sanırım öğleye yakın olmalı."
Bir kere daha öptü beni. Odaya beyaz önlüklü bir kadın girdi.
"İyi olmana sevindim Özgür. Ben Şeyda. Dün gece seninle bir arkadaşım ilgilendi. Ben bir psikiyatristim. Özel konuşmak istermisin?"
"Gerek yok. Ada benim yoldaşım."
Bu dediğim üzerine Ada güven verici bir şekilde elimi sıktı.
"Pekala. Dün gece ciddi bir intihara kalkışmışsın. Doğrusunu istersen azıcık daha kan kaybı ya da azıcık daha derin bir çizik belki de bir çizik bile seni ailenden koparabilirdi. Kalp hastasısın ve sanırım ilaç falan kullanmıyorsun. Vücudun yorgun. Peki seni bu intihara iten şey neydi?"
"Eski bir anı."
"Terk edilme falan mı? Sevgilin seni terk mi etti?
"Beni bir ergen gibi mi görüyorsun? Annemi küçük yaşta kaybettim, babam bizi terk etmişti. Ve ben insanların pis oyunlarına alet oldum."
Sesim yükselmiş kalp atışlarım hızlanmıştı. Bileklerimde acı hissettim.
"Hey hey. Sakin ol. HEMŞİRE!!"
Doktor kapıya doğru bağırdı. Ada bana bakıyordu. Hemşire odaya gelince fark ettim ki bileklerim kanamaya başlamıştı. Pansumanı değiştirmek için bana yaklaşınca kendimi uzaklaştırmaya çalıştım.
"Sakin ol. Sadece dikiş atılmayan çizikler kanıyor. Pansumanını değiştireceğim ve az sonra eve döneceksiniz. Eğer uslu durmazsan çıkış iznini vermem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemin Kalbime Dokundu
RomanceGirl*Girl Homofikler için tehlikeli alan. Küçük bir kağıtla başladı hayalim. Köşelerini katladım önce. Origami yapmaya çalıştım. Ardından bir kalem ilişti gözüme kitapların en sağından. Uzanıp elime aldığımda. Şuursuzca dolaştı kalem kağıdın üze...