Bölüm Özgür'ün hislerini anlatarak başlıyor. İyi okumalar,
Kapıyı kapatıp yatağıma oturdum. Kitaplarımı karıştırıp arasından günlüğü çıkarttım. Ne yazıcaktım? Ahh tabi ya sevgilimle tanışmamız. Ela ile lisede;
Merhaba sevgilim,
Ufak bir hatıra hazırlıyorum sana. Ben unutamadım hala koskoca bir hafta geçti yokluğundan. İlk defa bu kadar ayrıyız. Hatırlamanı istiyorum Ela. Lütfen oku;
Eğitim sisteminin bana attığı en büyük kazık istemediğim bir okula yerleşmemle başladı. İlk gün okula geç kaldım. Lise bir öğrencisi. Yeni bir okul. Yeni bir ortam. Tek, çekingen, aptal bir kız. Sınıfa girip en ön sıraya oturdum. Tüm ders günü boyunca kalkmadım. Gün sonunda ise müdürün konuşması için sıraya girdik. Seni o an gördüm. Bahçede. Hemen sağ tarafımdaydın. Diğer sınıfta. Kısa erkek tıraşı kenarları kazıtılmış olan saçların özenle yapılmıştı. Üzerinde mavi bir kot gömlek ve mavi bir dar kot vardı. Boynunda moda olan o kolyelerden ve avucunda siyah kaplı telefonun. Ben ise salaştım. Üzerimde kareli kırmızı mavi bir gömlek altımda kırmızı dar paça pantolon vardı. Saçımı özensizce toplamıştım. Mavi gözlerimi saklamak için başımı döndürdüm. Ahh bir an kendimi aptal gibi hissettim. Eve gittim pek düşünmedim seni. İlk iki hafta okula gitmedim. Ardından okula dönünce yine seninle karşılaştım. Kahverengi saçların ve uyumlu gözlerin. Bana çarptın ve özür dileyip uzaklaştın. Zaman hızla geçiyor haftalar haftaları kovalıyor ve ben seni izliyordum. Bir gün teneffüste ben kitap okurken sen sınıfa daldın. Gözlerimi sana çevirdim. Dalmışım ne olduğunu anlamadım. Yanıma gelip beni dürttün. Gözlerine dalmıştım işte hayaller kurmuştum. Kafamı salladım ve sana döndüm.
Ne oldu? dedim ve sen
Niye bakıyorsun? dedin. Garip bir kızdın.
Garipsin ve ben bunu çözeceğim. Dedim gözlerine bakarak. Öldürücü bakışlarını hissettim. Sırıttın ve ekledin.
Bende garip bir şey yok Özgür.
Adımı nereden biliyordun? Zil çalınca ters bakışlarla sınıfına gittin. O gün bir daha görmedim seni. Ertesi gün edebiyat dersinde kapı tıklatıldı. Nöbetçi içeriye girdi adımı söyledi ve velimin beklediğini. Dersten çıkıp nöbetçiyi takip ettim. Okulun arka kapısından çıkarttı beni ona döndüm.
Velim yok niye çıkarttın beni dersten? dedim. O daha ağzını açmadan sen çıktın otoparkın oradan.
Seninle konuşmak istedim. Onu çağırdığın için saol Aleyna.
Tahminen 10. Sınıf öğrencisi okula geri girip bizi yanlız bıraktı. Tenefüse tahminen yirmi dakika vardı. Yanını gösterdin. Banka oturdum. Sen ise ayağa kalktın.
Bende bir gariplik olduğunu söylemiştin Özgür. Belki de var. Ben bir eşcinselim aynı sen gibi.
Aptalca bakakaldım suratına. Nerden anlamıştın. Bakışlarımdan. Ya da kıyafetlerimden.
Şimdi. Kalk. Müdürden izin al. Seni bir yere götüreceğim sevgilim.
Evet işte şu an. Benim sana bir kez daha aşık olduğum an. Müdürden izin aldım sen ise kaçmıştın. Herkesten habersiz. Beraber yürümeye başladık. Okul formanın üzerine siyah bir kapşonlu geçirmiştin. Onu çıkarıp bana verdin. Aynı sen kokuyordu. Senin gibi. Beraber sahile indik. Yürüyerek uzun bir yol gelmiştik. Elini boynuma sardın. Seninle saatlerce konuştuk.
Senin olmayı özledim Ela. Benim olmanı özledim. Biz olmayı özledim. Sadece bir hafta geçti. Ama ben hala ağlıyorum Ela. Vücudumda bıraktığın tüm izler yok oldu mesela. Seni hatırlatacak bir şey yok. Aptal beynim dışında. Kalbim sökülüyor Ela. Her dakika daha da ağırlaşıyor. Beynimde şakıyan sesin var. Düşüncelerim hep saçma. Unutuyormuyum diye kendimi yokluyorum. Kokunu hatırlıyorum. Ama sesini hatırlamıyorum. Siman aklımda evet. Ama dudaklarını hatırlayamıyorum. Beynim bulanıklaşıyor.
Vazgeçir beni Ela. Seni sevmekten sana umutsuzca aşık olmaktan vazgeçir. Vazgeçir ki sevebileyim. Seni unutayım ki vicdan azabı çekmeyeyim. Aldatıyor olmayayım. Yeniden aşık olayım Ela. Tekrar. Başka birine. Mutlu olayım Ela. İstemiyor musun benim mutluluğumu? Ben güleyim istiyorum. Doya doya kahkaha atayım falan. Hayal kurmayı unutmak istemiyorum. Ben bu kadar renkliyken rüyalarım siyah beyaz olsun istemiyorum. Yatağımı paylaşacağım onu sarmalayacağım yeni bir kadın istiyorum. Çok mu şey istiyorum senden? Hayır. Beynimden çıktığın an gerisi çorap söküğü gibi gelecek. Lütfen Ela Yardım Et.
Bana aşkımızın yemininden bahsetme Ela. Ne de olsa yeminini bozdu aşkımız.
#KalbiDengem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalemin Kalbime Dokundu
RomanceGirl*Girl Homofikler için tehlikeli alan. Küçük bir kağıtla başladı hayalim. Köşelerini katladım önce. Origami yapmaya çalıştım. Ardından bir kalem ilişti gözüme kitapların en sağından. Uzanıp elime aldığımda. Şuursuzca dolaştı kalem kağıdın üze...