56#:TARUNG THE BEAST

145 16 0
                                    

Kita beralih kepada salah satu S-class yang ganas,Tarung. Selama ni dia berada di sebuah planet yang merupakan pusat perlawanan haram, kelab bawah tanah dan semua benda yang berkaitan dengan pasaran gelap, planet Haramak.

Di sini dia menjadi raja. Dia sertai mana-mana lawan gelanggang,gusti dan masuk campur dalam pergaduhan geng. Tak lama kemudian seluruh planet memanggilnya Tarung the Beast. Dan dia tak tinggal di hotel tapi di sebuah kawasan berdekatan dengan hutan di mana haiwan buas menjadi temannya dan dia tidur dalam khemah.

Satu hari,dia sedang bersiar di bandar dan dia ternampak ada geng akan bergaduh. Dia ikut mereka dari jauh dan dapati mereka bercadang nak lawan di kawasan kilang terbiar.

L.Tarung: "Diorang nak gaduh. Menarik."

Mereka dah sampai di kilang terbiar dan memandang satu sama lain. Mereka merupakan geng dengan pengaruh yang tinggi. Geng Red Lizard lawan Silver Stone. Ketua mereka Ryll dan Hek berpandangan sesama sendiri.

Ryll: Baik kau bagi kawasan kau kat aku.

Hek: Apa hal?! Kawasan aku,suka hati akulah!!

Ryll: Kau bodoh!

Mereka semua mula bergaduh. Jumlah mereka agak ramai tapi itu tidak menghalang L.Tarung dari sertai mereka. Dia berjalan menghampiri mereka.

L.Tarung: Apa khabar?

Semua orang berhenti bergerak dan memandang L.Tarung. Ryll dan Hek pulak berpeluh dah.

L.Tarung: Korang main tak ajak.

Ryll: Tarung! Apa kau buat kat sini?!

L.Tarung: Ah maaf. Tengok korang gaduh ingatkan sebab apa,rupanya sebab kawasan je.

Hek: Kitorang tak kacau kau! Blah la!!

L.Tarung: Heh.

SKIP TIME

Semua orang telah dikalahkan oleh L.Tarung dalam masa beberapa minit. Mereka semua menyerang dia serentak tapi L.Tarung berjaya mengalahkan mereka.

L.Tarung: Kalau nak lawan,tunggu kau jadi kuat dulu.

L.Tarung balik semula ke khemahnya dan nampak seekor badak sumbu gergasi sedang menunggunya.

L.Tarung: Henry.

Badak bernama Henry memandang L.Tarung dan menjilatnya dengan gembira.

L.Tarung: Haha. Baik betul kau tunggu aku. Mana yang lain?

Henry menunjukkan ke arah hutan.

L.Tarung: Oh. Aku nak masuk berehat kejap. Kalau ada apa-apa panggil aku

L.Tarung masuk ke dalam khemahnya dan baring di atas katil.

SKIP TIME

Suatu hari,semasa L.Tarung sedang makan tengah hari dia didatangi sekumpulan alien. L.Tarung memandang mereka satu persatu dan terlihat seseorang yang namanya dikenali ramai.

L.Tarung: Apa khabar? Apahal kamu semua datang sini?

Salah seorang mereka memperkenalkan diri.

???: Aku Davon. Orang kaya di planet ni.

L.Tarung: Saya Tarung.

Davon: Baiklah,aku tak suka buang masa. Macam nilah.

Seorang pengawal peribadi Davon membuka beg bimbit yang berisi duit.

Davon: Aku tawarkan,kau pergi dari sini sebab aku nak beli kawasan ni dan bina hotel. Hutan di belakang kau,akan dipotong sikit sebab hotel aku besar.

BOBOIBOY: ARK DIMENSIONWhere stories live. Discover now