Extra

4.9K 490 32
                                    

{ Unicode }

"အားး..ငါယိုးမဲ့ဝမ်ရိပေါ်!!"

မနက်စောစောစီးစီးထွက်လာသည့်အသံက လူကြားလို့မှမကောင်း ။

"ရှူး! တိုးတိုး .. တိုးတိုးပြောပါ အချစ်ကလေးကလည်း!"

"မင်းမေကြီးကိုတိုး..မင်းလုပ်ထားလို့ ငါအီအီးပါမရတော့ဘူးကွ!!"

"အဲ့တာ..အဲ့တာက မင်းပဲရသေးတယ် ဆက်လုပ်ဆိုလို့လည်းလုပ်ရသေးတယ်!"

"ဘာ!! ခြောက်ပေလောက်ရှည်တဲ့ယီးကြီးနဲ့ထိုးတာလည်းခံရသေးတယ်! အခုတော့မင်းကငါ့ကိုအော်ပါအော်ချင်သေးတယ်ပေါ့!!"

"ရှောင်းကျန့်ရား..ငါတောင်းပန်ပါတယ်..ငါ့အမှားပါ ဟုတ်ပြီလား..ကျေးဇူးပြုပြီးတိုးတိုးပြောပါလို့!! မားတို့ကြားကုန်ပါ့မယ်!!"

"ကြားပါစေပေါ့ကွာ..ကြားပါစေပေါ့!! မင်းငါ့ကိုမညှာမတာတွေ လုပ်တာသိကုန်ရင်ပိုကောင်းတယ်! ငါယိုးမသား! ငါဖင်စပ်နေတယ်နော်"

သန့်စင်ခန်းထဲကနေ အသံပြဲနဲ့အော်နေသူကို ဝမ်ရိပေါ်ကြီးဘယ်လိုတောင်းပန် တောင်းပန် မရပေ ။ ညကတော့ "အင်းဟင်း..ရသေးတယ် ရိပေါ်..ဆက်လုပ် ဆက်လုပ်" ဆိုပြီးသျှားစောင်းလက်ပတ်နဲ့ရုံးပတေသီးမွှေထားတဲ့ အသံနဲ့ပြောခဲ့တာ ဘယ်ကကောင်လဲမသိ!

"ကိုယ်တောင်းပန်တာမို့ တိတ်တိတ်လေးနေပေးပါလားလို့..မားတို့ကြားကုန်ရင်.."

"ဘာဖြစ်လဲကြားတော့ ဟမ်!! မင်းလုပ်‌ေနရတုန်းကတော့ ကြားပါစေဆို..အခုကျတော့ ကြားကုန်မယ်တဲ့လား..ဝမ်ရိပေါ် မင်းဘယ်လိုကောင်လဲကွ!"

ဝမ်ရိပေါ်ကတိုးတိုးပြောဖို့ပြောလေ ရှောင်းကျန့်ကအော်လေဖြစ်သည် ။ အစကအပြင်ကနေပဲပြောမလို့တွေးထားပေမဲ့ တအားအသံပြဲနေတဲ့အသစ်စက်စက် အိမ်ရှင်ထီးလေးကြောင့် ရိပေါ်ကသန့်စင်ခန်းတံခါးကိုဖွင့်လို့ အထဲကိုဝင်လိုက်တော့သည် ။

"ဝမ်ရိပေါ်!! ဘာဝင်လုပ်တာလဲ..!!"

"မင်းပဲ အီအီးပါမရဘူးဆို!! အီးတုံးလေးတွေအပြင်ထွက်ဖို့ ခက်နေတာမလား..ကိုယ်နှိုက်ထုတ်ပေးမယ်..လာ"

"ငါယိုးကောင်..မင်းလက်ကြီးဖင်ထဲထပ်ထည့်တော့ ငါနာမှာပေါ့..ငါ့ဟာငါရအောင်ပါမယ်..မင်းအပြင်ထွက်နေ!!"

My Youth Is YoursWhere stories live. Discover now