(11)Güven ve Huzur Dolu Kollar...

87K 3.1K 280
                                    

Keyifli okumalar...

" ee.....şey " Ben daha bir şey diyemeden annem boynuma atlayıp göz pınarlarını döktü. Ama ben bunu istememiştim. Ağlaması bekledigim bir şey değildi.

Annem" teşekkür ederim kızım. Bana ikinci kez bu mutluluğu yaşattığın için. İlki beni anneanne yapman ikincisi ise beni annen olarak kabul etmen. "

" sen benim annemsin. Benim daha fazla seni üzmeye hakkım yok. Bu eninde sonunda olacaktı. Hem senin - sizin bir suçunuz yok ki. Ben bu hatanın bedelini size ödeyemem. "

Annem beni daha sıkı sardı. Benimde gözlerim dolmuştu. Ayrıldığımız da beni şakağından öpmüş ve tekrar teşekkür etmişti.

" peki ben seni annem olarak kabul ettim. Sende beni kızın olarak kabul eder misin? Nur' u gösterip" bu cadının annesine anne olur musun? Verilmemiş sevgiyi ona verir misin? Bunu kıkırdayarak söylemiştim. " yeri geldiği zaman terlikler kovalayıp yeri geldiği zaman onu herşeyden korur musun? Bu hayatta en çok istediğim şeyi söyledim.

" Beni sever misin ANNE? "

Annem" ben seni ilk gördüğümde kabul ettim kızım. Sonra Nur' a bakıp gülümseyerek " Evet bu cadının annesine anne olurum. Bir annenin kalbinde evladı için ne kadar sevgisi varsa hepsini veririm. Benimle dalga geçtiğinde , babanla beni bastığında terlikle kovalar , haksız olduğun zaman hatanı görmeni sağlar ve seni herşeyden korurum... Ben seni çok severim KIZIM... "

Artık ikimizde ağlıyorduk. Hıçkırık sesimiz odada yankılanıyordu. Sevda ablalarda bir yerden sonra ağlamışlardı. Hepimiz salya sümük ağlıyorduk.

Annem yatağa oturup beni yanına çekti. Önce kendi uzanıp sonra da beni göğsüne yatırdı. Nur benim kollarımda bende annemin kollarındaydım.

Annemin kokusu geliyordu burnuma. Tıpkı anne gibi.

Kokusunu alır almaz gozlerim isyan etti tekrar. Bu kokuya nasıl özlem duymuşum bilmeden. Bir evlat nasıl annesinden ayrı kalabilir. Bu ölmekten beter.

Ben Nur' dan ayrı kalırsam ne yaparım ? Bunu düşünmek bile nefesimi kesip kalbime ağrılar saplıyor.

Benim annem yaşamış bunu. Ahh çok saçma bir durum yüzünden ayrı kaldığım güzel zamanları na üzülüyorum.

Artık anneme kavuştuğuma göre ayrı kaldığım zamanların acısını çıkartabilirim. Her zaman annemin kokusunu soluyabilir , benimde artık bir annem var diyebilirim.

Annemin koynunda güzel ve huzurlu bir uyku beni bekliyor. Bana misafir olan uykuya annemin kollarında kucak açıp uyudum.

...

Utandığım zaman annem yanımda yoktu. Ben uyuduktan sonra gitmiş olmalı. Galiba Nur' da yeni uyanmış çünkü en son ben uyumadan önce gözleri kapanıyordu.

Kendimle birlikte onuda kaldırıp beşiğine koydum. Saate baktığımda akşam yemeğini kaçırdığımızı farkettim. Zaten aç hissetmiyordum ama Nur aç olabilir.

Önce üstümü değiştirmeli sonra Nur' u doyurmalıyım. Hemen lavaboda işlerimi halledip çıktım. Dolaba ilerleyip içinden bir gecelik takımı alıp giyindim.

 Dolaba ilerleyip içinden bir gecelik takımı alıp giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin