Keyifli okumalar...
Ben kapılmış gidiyorken bir anda aklımın başıma geldiği o bir saniye de ateşe değmiş gibi ayrıldım.
Ben ne yapıyordum böyle.
Hiç onun kim olduğuna bakmadan abimlerin olduğu locaya ilerledim. Çok kirli gibi hissediyordum.
Kesinlikle şimdi şişmişlerdir. Çünkü çok sert öpmüştü. Ve ben bunun her hücremde hissetmiştim.
Dudakları bana bambaşka hissiyatlar vermişti. Ama düşününce kirli gibi hissetmekten kendimi alamıyordum.
Buraya gelmem bile hataydı. Hem de çok yanlış bir hata.
Yarı ayık bir vaziyette yürürken Emir abim gördü beni. Biraz endişe barındırıyordu.
Gelip direk bana sarılmış ve o saçlarımdan öpmüştü. Galiba çok fazla korkutmuştum onları.
Bende ona sarıldım.
Emir abim" güzelim nerdeydin sen.
Tam sarılı duruyorken bir anda iki koca bedenin himayesine girdim bu sefer.
Sanırım Mirza abim ve Miran abim di bunlar. Kokularından tanıdım. Zaten albümlerin kokusunu tanıdığım için biliyordum. Miran abimlerde sürekli sarılarak gösterdikleri için tanımıştım hepsini.
Mirza abim" nerdeydin sen? Bu vaziyette nasıl böyle dolaşırsın burada! "
Miran abim" biri bir şey yaptı mı? Söyle bize güzelim. "
Ben yaptım hem de isteyerek. Ama bunu size ne yazık ki söyleyemem.Mirza abimler çok kızmışlar gibi. Gözlerinden ateş çıkıyordu.
" hayır hiç kimse bir şey yapmadı. Kalabalığın arasındaydım. Zaten sonra ayrıldım. Yanınıza geliyordum. Özür dilerim. "
Emirhan abim" tamam bir şeyi yokmuş abi. Hadi gidelim daha fazla geç kalmayalım eve. "
Şöyle bir kim var diye kontrol ettiğimde herkes buradaydı. Herkesin icindede Karan kişisi de yer alıyordu.
Abimler ile birlikte bardan çıkıp arabalara yerleştik. Ben Mirza abim ile gidiyordum. Diğerleride binince yola çıktık.
Kısa bir süre sonra eve varmıştık. Yorgun ve biraz sarhoş olduğum için direk odaya girmiştim. Bu gece Gürkan abim ile uyuyacaktım.
Nur' a baktığımda mışıl mışıl uyuyordu.
Emziği ağzında yan bir şekilde uyumuştu. Çok tatlı bir görüntüye sahipti.Sadece görüntüsü değil kendisi de tatlıydı. Sonuçta benim kızım. Benden çıkmış sonuçta. Tatlı ve harika olmayacaktı da ne olacaktı.
Kendi mi övüyorum Nur' u mu övüyorum belli değil.
Başına küçük bir öpücük kondurup duşa girdim. Çok fazla kalmayacaktım. 15 dklık bir duştan çıktıktan sonra giyinme odasından aldığım geceliği üstüme geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Teen FictionKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...