Keyifli okumalar...
" Anne ne olacak şimdi. Mardine gittiğimizde yani ne olacak. "
Annem" bilmiyorum kızım. Aşiret toplanır büyük ihtimal. Ne olacağını bende tam bilmiyorum ki. Ama Karan bir ağa olduğu için büyük bir karar verilir. " dedi büyük bir iç çekişle.
Kaşlarımı çattım. Nasıl yani?
" Ne gibi anne. Nasıl bir karar? "
Elini uzatıp elimi tuttu.
Annem" Oraya gidince daha iyi anlarsın bebeğim. Şimdi bir şey diyemem. Şimdi bavullarını hazırla. Saat 1 gibi yola çıkarız. "
Yataktan kalkıp Nur'a ilerledi. Kucağına aldığında Nur ellerini saçlarına atıp tutmuştu.
Çok güzel bir manzaraydı.
" Tamam anne ama önce hastaneye gitmem lazım. Ordan eve gelir gelmez hazırlarım. "
Annem bir an endişe ile bana döndü.
Annem" Bir şey mi oldu birtanem, Neyin var? Niye hastaneye gidiyorsun? "
Yataktan aceleyle kalkıp annemlerin yanına geçtim. Yüzü endişe ile bakıyor gözleri de yaşlar ile dolmuştu.
" Yok annem. Benim bir şeyim yok. Nur için gideceğim. Aşılarını olacak. 6. Ayın aşısını sorumsuzluğum yüzünden olamadı. 7. Ayın aşısına gideceğim. Daha fazla bekletemem. Nur için iyi olmaz bu biliyorsun. Bende yola çıkmadan önce yaptıralım diyorum. "
Rahatlamıştı. Saçlarını ve yanağını öptüm. Canım annem.
Annem" Bir an korktum. Bir şeyin var diye. Küçüğüme bir şey olmuş diye. "
Güldüm. Biz sarmaş dolaş dururken kapım tıklatılıp açılmıştı.
Başımız o yöne döndüğünde Mirza abimlerin geldiğini gördük.
Mirza abim gelip üçümüzün başını öpüp Nur' u kucağına alırken Aram abim gelmiş arkamdan her zamanki gibi boynuma kafasını gömüp sarılmıştı. Boynuma arada öpücüklerini koymayı da unutmuyordu.
Ben ona odaklanmış bakarken bu sefer sağ tarafımda bir baş hissetmiştim.
Arat arkadan sığabildiği kadarı ile kafasını saçlarıma gömerken Berkan ve Ayaz önden sarılmaya çalışıyorlardı. Ellerimi kaldırıp ikisinide belinden sardım. Onlarda kafalarını göğsüme koymuşlardı. Berkan sağ tarafta Ayaz sol taraftaydı.
Bir anda birinin daha tam ortadan sarılmaya çalışması ile yumak haline gelmiştik. Baran dı.
Biz 5 dakika gibi bir arada öyle kalırken bir anda Berkan , Ayaz ve Baran üstümden çekilmişti.
Bu sefer başkası sol tarafımdan başını boynuma sokarken kim olduğuna baktım. Boran abim di.
Aram abim gibi boynumu öpüyordu. Çocuk gibilerdi.
Ellerimi ikisinide saçlarına götürüp okşadım. Boynuma iyice gömülmüşlerdi. Kıkırdadım.
Resmen kullanılıyordum. Ama ben gayet memnunum bundan.
Bu halleri çok güzeldi. Mutluyduk. Hemde çok. Diğerlerine döndüm.
Emirhan abim ve Emir abim annemin iki yanını birlikte sarmıştı. Yener abim elimi tutuyor vaziyette yanımdaydı.
Aras abi ve Miran abim Mirza abimin önünde Nur ile oynuyorlardı. Nur bir yandan abime dönüp boynunu emmeye çalışırken bir yandan da Miran abim ve Aras abimin burunlarını çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Teen FictionKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...