(21)Ev Temizliği...

72.5K 2.7K 556
                                    

Keyifli okumalar...

Bbuda ne böyle.

Kim öğrenmiş olabilir ki. Şaka yapıyor olmalı. Birinin yaptığı saçma sapan bir şaka.

Hemen bir şeyler kurmamalıyım. Bu yanlış anlaşılmadır.

Sonuçta sadece benim bile zor hatırlayabildiğim bir olayı bizim dahilimizde kimse bilemez.

Yoksa. Yoksa Karan olabilir mi? Öğrenmiş olabilir mi?

Düşüncelerimden kapının tıklatılması ile çıktım.
Kapı açılıp iceri girildiğinde gelene baktım.

Yener abimdi.

Yener abim" çiçeğim bu gece birlikte uyuyalım mı? Seninle uyumayı özledim. Abimler alıyor sürekli seni. Halbuki " uyku programı " da kurmuştuk. "

Gülümsedim. Gerçekten sürekli birbirlerinin yerini alıp duruyorlar.

" olur. Zaten bu gecede gelen yok. Aslında vardı da o cezalı. "

Abim gelip yorganı kaldırıp yanıma geçti. Beni göğsüne yatırıp saçlarımı koklamaya başladı.

Yener abim" seni bize verene şükürler olsun. Sana Şükür olunur Nur' a ise kurban olunur. "

Anlamlı sözleri az önceki havamı alıp götürmüştü. Sevgilerini hem söz ile hem de icraat ile çok güzel gösteriyorlar.

Yener abim" meleğim az önce geldiğimde yüzün bembeyazdı bir sorun mu var? Varsa söyle halledelim. "

Büyük bir sorun var ve ben korkuyorum. Uzun bir süre sonra tek gecelik beraber olduğum bebeğimin babası geri döndü. Ve heran hatırlayıp bebeğin ondan olduğunu anlayıp benden almasından korkuyorum.

Yener abim sessizliğimden ötürü devam etti konuşmaya.

Yener abim" Nur ile mi ilgili "

" Evet "

Yener abim" Fahriye sana başından beri sormak istediğim aslında hepimizin sormak istediği bir şey var....... O.....sana zorla mı? "

Başımı hayır anlamında salladım. Nasıl zorla olabilirki adama bende karşılık vermişim.

Yener abim rahat bir ne gez aldı. Başımdan öpüp daha sıkı sarıldı.

Yener abim" peki isteyerek mi? "

Yine hayır anlamında kafamı salladım. Beni zorlamamıştı ama bende ayık kafada asla böyle bir şey istemiyordum.

Daha bir öğrenciydim hemde ilk kez gördüğüm bir insan. Nasıl birlikte olup hamile kalmak isteyebilirim.

Sevgiyi bile bilmeyen bir insandım. O zamana kadar bana verilen azıcıkta olsa olan sevgiyi Nur' a vermeye çalışmıştım.

Yener abim" nasıl yani "

Utanarak ve zorlanarak ta olsa durumu açıkladım.

" biz aslında ayık kafada değildik. İkimizde sarhoştuk.Yani ben kendimden eminim sarhoştum. Hatırladığım kadarı ile o da sarhoştu. O gece ne isteyerek ne de istemeyerek birlikte olduk. İkimizde birbirimizin ilki olduk. Yani kısacası Nur tek bir gecenin mucizesi. "

Yener abimin kolları sıkılaşmıştı. Sanırım onun bana dokunmuş olması onu sinirlendirmişti.

" ismini söylemeye cesaretim yok ama belki bir gün söylerim. "

Yener abim" peki çiçeğim. Seni daha fazla sıkmayacam. Ama unutma burda bir sürü abin var. Bir sözüne bakar her şeyi yıkmaya. "

Kafamı kaldırıp yanağını öptüm.

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin