Keyifli okumalar...
Gözlerimi sabahın ilk ışıkları ile açmıştım.
Yanım boştu. Örtüyü iyice üzerime çekip yatak başlığına yaslandım.
Sanırım duştaydı. Banyodan su sesi geliyordu çünkü.
Dün gece olanlar aklıma geldi. Örtüyü üstümden çekip vücuduma baktığımda dün geceki görüntüler bir bir gözlerimin önüne serildi.
Sert davranmıştı ama bir yandan da nazikti de.
Dün gece kulağıma fısıldadığı sözler aklıma geldi.
" Bugün tam bir DEMİR OLDUN. "
Başımı iki yana sallayarak hızla örtüyü indirdim. Kızarmaktan başka bir şey olmuyordu.
O daha çıkmadan yataktan çıkıp geceliğimi giyindim.
Adım attıkça kasıklarım ağrıyordu. İlk birlikteliğimden baya zaman sonra olduğu için ve gece sert davrandığına veriyordum bunu.
Dolaba ilerleyip kendi tarafımı açtım. İkimizin eşyaları da aynı dolaptaydı. Sağ taraf ona aitken sol taraf tamamen bana aitti.
Oda da yoğun bir değişiklik yapmıştım zaten. Bir tane çift kişilik koltuk ve bir tanede yep yeni tekli koltuk koydurtmuştum.
Oda da fazla bulunan siyahı kaldırmış beyazlar eklemiştim.
Biraz daha geç kalırsam Karan'a yakalanırdım.
Dolaptan bornoz alıp tam dönüyordum ki belime konulan iki el ile yerimde sıçrayıp küçük bir çığlık atmıştım.
Karan" Sakin ol benim. Buraya benden başkası giremez. Girerse de sana dokunamaz. "
Sesi sert çıkmıştı. Beni kendine çekip bastırdı.
Yine köşeye sıkışmıştım. Akşam ki yemekte de böyle bir şey yaşamıştık. Tabi o zaman evli değildik.
Elim belimde duran eline gitti.
Anladığım kadarı ile üstü yine çıplaktı ve altında da siyah bir havlu sarılıydı.
Saçından düşme damlalar geceliğin açıkta bıraktığı omuzlarıma düşüyordu.
Belimde duran eli hareket ederek karnıma ulaştı. Nefesimi tuttum.
Kanın yanaklarıma doğru hareket ettiğini hissettim.
Karan" Hâlâ benden utanıyor musun? Benim küçük karım. "
Bir eli saçlarıma gitmiş ve sol tarafa doğru çekmişti. Artık boynum gözleri önüneydi.
Dudakları hiç acele etmeden dün gece kendine ait bıraktığı izlerin üstüne tekrar izler bırakarak ilerledi.
Karan" Cevap ver bana "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Novela JuvenilKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...