(33)İsteme...

77.2K 2.4K 608
                                    


Keyifli okumalar...

Burnumda olan bir kaşıntı yüzünden uyuyamıyordum bir türlü.

Başımı diğer tarafa döndürdüm. Bedenimi de beraberin de hareket ettirdiğim de kımıldayamamıştım.

Belimde kollar vardı. Sıkı sıkı sarmışlardı bedenimi. Yeni farkettim.

Umursamadım uykuma geri döndüm.

Tam uykuya yenik düşüyordum ki yine burnumda bir kaşınma oldu. Ne olduğunu anlamıyordum.

Odadan sesler duyuyordum. Kıkırtı sesleri.

Elimi burnuma götürüp kaşıdım. Tekrar uyku pozisyonuna döndüm.

Güzelim uyku bana merhaba demek için yola çıkacak iken bu sefer saçlarımda bir el ve üstüne konulan öpücüğü hissettim.

Ne oluyor Allah aşkına.

" güzelim ne zaman o deniz gözlerini açacaksın. Biz durumumuzdan memnunuz da gözlerimiz gözlerine hasret be gülüm. "

Bu ses Emirhan abime aitti. Benim odamdaydı.

" Fahriye' m. Hadi güzelim uyan. "

Bu da Mirza abimin sesiydi. Sesi yakından geliyordu.

Nur 'un da sesleri geliyordu. Gülüşlerinin sesi. İstemsiz gülümsedim.

Yanağımın hemen yanına bastırılan dudaklar ile artık uyanmak için gözlerimi kırpıştırdım.

İlk odamın tavanı gözüme çarptı. Başımı sağ tarafa çevirdiğimde yanı başımda oturan Emirhan abim ve belime sarılmış , kafasını da saçlarıma gömmüş Mirza abim ile karşı karşıya geldim.

Emirhan abim saçlarımı okşuyor Mirza abimde sarabileceği kadar kollarını sarıyordu.

Mirza abimin saçlarına bir öpücük kondurdum. Emirhan abimin de eline.

Gülümsediler.

Gözlerimi onlardan çekip odada dolaştırdım. Ayak ucumda oturan Yener abim ve Berkan varken yatağın sol tarafında yatan bir adet Gürkan abim vardı.

Onun göğsünün üstünde olan Nur ve hemen yanlarında Emir abim bulunuyordu.

Gürkan abim uyandığını gördüğünde kafasını yaştı o alnıma dudaklarını bastırmıştı. Bende yanağına kocaman sesli bir öpücük kondurdum.

Gürkan abim" kurban olurum sana " demiş ve bu sefer boynuma dudaklarını bastırmıştı.

Huylandıydığım için boynumu çekmeye çalışmıştım. Ama olmamıştı. Mirza abim sağ olsun.

Biz eğlene dururken bir anda Nur 'un çığlığı ve ardından gelen küçük darbeler ile abim benden ayrılmış ona dönmüştü.

Nur , Gürkan abime karşı " yiy ya " mırıltıları çıkararak minik elleri ile saçlarına asılıyordu.

Kahkahalar ile gülüyorduk.

Gürkan abim" dayım , dayısının aşkı , niye böyle davranıyorsun? Çekme dayım, çekme. Bak bozuşuruz. "

Konuşmaya çalıştıkça Nur daha da çekiyordu.

Bu halini görmek beni mutlu etti.

Dün gece 3 gibi ateşi çıkmıştı. Bunu farkettiğimde sakin kalmıştım. Aşı olduğu için normaldi.

Bütün gece onunla ilgilenmiş ve sabaha karşı kucağımda uyurken bende yeniden dalmıştım.

Korkmadım değildi. Yüzü kıpkırmızı kesilmişti sıcaktan. Ama Allaha sud kur şimdi iyiydi.

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin