(48)Baba Evine Gidiş...

47.3K 1.6K 245
                                    

Keyifli okumalar...

İki kelime.

Sonsuz ve eşsiz olan iki kelime.

Onları kalbime sunmuştu. Nefesimin tıkandığını hissetmiştim. Beni sevdiğini söylemişti.

B..beni seviyordu.

" Daha ne kadar beklemeyi düşünüyorsun orada?"

" Ha... "

Karan" Geldik. "

Eliyle konağı gösterdi. Kafamı çevirip baktığımda babamlara geldiğimizi farkettim. Kucağımda uyuyan Nur' a dikkat ederek geri önüme döndüm.

" Tamam. "

O iki kelimeden sonra yüzüne doğru düzgün bakamıyordum. Yani utanıyor muydum diyeceğim ama bunun utanılacak bir tarafi da yoktu ki. Off.

Bilmiyorum işte. Bakamıyordum.

Karan kapısını açarak bizim tarafımıza geldiğinde belimden tutarak inmeme yardım etti.

Nur' u uyandırmadan dikkatli bir şekilde indiğimde rahat bir nefes almıştım. Karan bir süre gözlerime baktıktan sonra bavulumu almak için arkaya gitti. Bakışları her zaman olduğu gibi sertleşip , buz kesmişti. Asla yumuşak bir mimik dahi kıpırdatmıyordu.

O gelene kadar bende biraz sessizlik içine karıştım. Sessizliğin huzura açtığı kapının bir yanılsamam olduğunu biliyor ama bundan da vazgeçemiyordum.

Hâlâ az da olsa içimde bir boşluk varmış gibi hissediyordum. Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Daralıyormuş gibi hissediyordum.

Önümde hissettiğim karartı ile Karan' ın geldiğini anlamıştım. Tam arkamdaydı. Bir elini belime koyarak baskı uyguladığında konağa doğru birlikte hareket etmiştik. Yandan yüzüne baktım. Çehresinin ifadesiz ve soğuk olması bir an tuhaf hissettirmisti. Oda da olan kişiyle hiç bir alakası yokmuş gibiydi.

İçim ürperdi.

Önüme dönerek dudaklarımı dişledim.

Kadir abi bizi gördüğünde koşarak yanımıza gelip Karan' ın elindeki valizleri almıştı. Kadir abiyi görmem ile ikinci Kadir abi aklıma gelmişti. Konaktan ayrılmadan önce Nur' un yanağını okşayarak sevmişti. Kapıdaki korumaları bile kendine sevdirmeyi başarmıştı küçüğüm.

" Nasılsınız Kadir abi? "

Elinde bulunan valizler ile yürürken bir anda benim konuşmam ile Karan' dan çekinse de karşılıksız bırakmamıştı.

Kadir abi" İyiyiz hanımım. Hoş geldiniz. Siz nasılsınız , iyimisiniz? "

Tebessüm ile verdiği cevap çok içten gelmişti bana. Samimiyetle cevap veriyordu.

" Hoş bulduk teşekkür ederim. Biz de ne yapalım şu kucağımda uyuyan cadıyla uğraşıyoruz. "

Gülerek verdiğim cevap ile gözleri Nur da takılırken yüzündeki yumuşamayı farkettim.

Kapının yanına geldiğimizde Kadir abi içeri girerek bizi yalnız bırakmıştı. Diğer korumalar ise önlerine dönmüşlerdi.

Karan" Önüne dön hatun. "

Bir anda ters bir tonlama ile çıkan Karan' ın sesi ile gözlerimi onlardan çekip önüme döndüm. Kaşlarını çatmış yüzüme bakıyordu.

Birkaç saniye sonra aynı bakışları ile bakmaya devam ettiğinde başını iki yana sallayarak iki elini yanaklarıma yaslamıştı. Baş parmakları göz altlarımı nazik bir şekilde koşarken aynı zamanda olduğu yerin ısınmasını sağlıyordu.

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin