(25)Günah Gecesi 2 ( Hesaplaşma )

79.2K 2.9K 386
                                    

Keyifli okumalar...

( GÜNAH GECESİ 2 )

KARAN DEMİR

" Abi nereye süreyim? "

Yola dönük olan bakışlarımı şoför koltuğunda oturan sağ kolum Cesur' a diktim. Bakışlarımı gördüğünde pek tepki vermedi. Alışmıştı artık.

" Bara sür Cesur. Bugünkü beceriksizliği ancak içki içerek unutabilirim diye düşünüyorum. "

Düşünmekle kalıyordum. Çünkü içki artık beni etkilemiyordu. Ne kadar içersem içeyim beni kelepçeleyemiyordu. Dışarı diktiğim gözlerimin ardından Sert bir nefes aldım.

Ben ki hem yer altının en iyi mafyalarından hem de Mardinin en sert ağalarından biri olduğum halde asla yanlışa ve dikkatsizlige müsamaha göstermezdim.

Ama gelin görün ki etrafım yanlış ve dikkatsiz adamla dolu.

Cesur" Geldik abi. "

Seri adımlar ile arabadan çıkarak bara girdiğim gibi doluşan insanlar gözüme çarptı.

Beni görenler direk ürkerek yolumdan birer birer çekiliyorlardı. Tanımalarından çok etrafa yaydığım tehlikeli imajdan besleniyorlardı içlerindeki korku. Gerek yer altındaki adım ile gerekse de Mardinde ki namım ile. Her türlü sert ve acımasız bir adama kimse cesaret edipte kendini gösteremiyordu.

Her zamanki yerime geçerek içki istedim. Gözlerimi etrafa çevirdim umursamazca. Kendini göstermeye çalışan kadınlar ve üstüme dikilen gözlere döndüm yavaş yavaş.

Onlara baktığımı farkettiklerinde ürküp önlerine dönmüşlerdi.

Hiç bir zaman kadınlar ile çok ilgilenen biri olmamıştım. Hiç bir kadın ile ne gönül eğlendirmiş ne de ümit vermiştim. Vermeye de pek niyetim olduğu söylenemez. Benim hayatım da yaşayamayan bir çiçeği alıpta toprağına ayak uydursun diye dikemezdim.

Önüme dönüp içkimi yudumlamaya başladım. Karşımda ki sahnede göz gezdirirken bir çift göz hissettim üstümde.

Gözlerim kısılarak kaşlarım çatılırken etrafa dikkat kesilerek baktığım anda bir çift ürkek okyanusla karşılaştım. İrislerinin kısılarak küçülmesi ile ben döner dönmez ürkerek önüne döndü.

Gördüğüm o bir saniyede okyanuslarının saf mavisi ilgimi çekmişti. Saf ve duru bir mavi...

Etkileyici ve cürretkâr giyindiği elbiseden belli olan vücudu hiç bir yerini kapatmıyordu. Üzerinde gezdirdiğim gözlerimi önüme çevirerek içkimi yudumlamaya devam ederken çalan telefonum ile arayana baktım.

Gediz arıyordu. Önemli olsa gerek. Seri hareketler ile lavaboların olduğu bir yere ilerledim.

" Söyle " direk konuya girdim.

" Depodaki mallar tamam. Yola çıktılar. Birde bu aralar işimize taş koymaya çalışan birileri var Karan. Sürekli bir şikayet alıyorum. "

Dişlerimi sıktım. Beceriksizliğe tahammül edemiyordum. Nasıl olurda benim işime çomak sokmaya çalışırlar.

Kim olduğumu bilmiyorlar mı yoksa bilmek mi istemiyorlar.

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin