(52)Acı...

36.7K 1.7K 358
                                    

Keyifli okumalar...

1 Ay Sonra

Fahriye DEMİR

Saçlarımın arasına karışan eller ile kaşlarımı çatarak başımı diğer yana çevirdim. Hiç uyanmak istemiyordum.

Kendimi güzel bir uykuya tekrar daldırırken saçlarımın araindaki ellere boynuma yaslanan dudaklar eşlik ederken homurdandım.

Kışkırtıcı bir biçimde boynumdan gerdanıma doğru inen nefes ile küçük bir inleme kaçtı dudaklarımdan.

Gözlerim açılarak algılarım kendine geldiğinde boynuma yaslı olan yüzünü farkettim. Yüzünü ağır bir şekilde kaldırarak atik bir hareketle beni altına aldı.

Küçük bir çığlık atarak Nur' a baktım. Uyuyordu.
Kaşlarımı çatarak ona döndüm. Yüzünde koruduğu memnun bir ifade ile beni seyrediyordu.

Karan" Bu aralar fazla uyuyorsun. Seni uyandırmak için illa başka yollara mı başvurayım? "

Dudaklarımı ıslatarak başımın üstünde birleştirdiği ellerimi çekmeye çalıştım. Sabah sabah ne diye uğraşıyordu benimle! Ne güzel uyuyordum ben!

" Bıraksana Karan. Uykumu almadım ben. Uyutmak istiyorum. Hem sanane benim uykumdan ya. Canım uyumak istiyor ki uyuyorum. "

Tek kaşı aheste aheste kalkarken üsten delici bakışlarını attı bana.

Karan" Seni bu yataktan çıkarmamak vardı ya. İşte o zaman anlardın neyin ne olduğunu. "

Burun kıvırarak gözlerimi tekrar kapattım. Hiç onunla inatlaşamayacaktım gerçekten. Zaten fazlası ile uykum vardı.

Üstüme doğru eğilen bedenini hissettim. Bedenim hissettiği varlığı ile uyanırken dudaklarının kulağıma değmesine aldanmadan uyumaya devam ettim.

Karan" Eğer 25 dakika içinde işe gitmek için hazır olmazsan artık gidecek bir işin olmaz. Biliyorsun, bugün devam edip etmemek senin elinde. "

Gözlerim ışık hızı ile açılırken hızla başımı ona çevirdim. Sırıtarak halimi izliyordu.

Ağzımın içinde homurdanarak kalkmaya çalıştım. Üstümdeki dev bedeni yüzünden bunu nasıl yapacaksam artık. Ellerimi göğsüne koyarak iterek kalkmaya çalıştım. Ama hiç bir şekilde bir kıpırdama opmuyordu. Taşmıydı bu adam?

Huysuz bakışlarımı yüzüne çevirdim. Bir göğsünün üstündeki ellerime bir de yüzüme bakıyordu.

" Çekilir misin Karan? Geç kalacağız. Bugün benim için çok önemli. Bu benim ilk işim ve senin üstüme yıktığın , benim stajyer olduğumu düşünmeden verdiğin o büyük işin sonuç bulduğu gün. Tabi sen bilerek o işi verdin ama neyse. "

Sertleşen sesim sonunda yoğun bir iğneleme ile bitmişti.

Kaşlarını ' öyle mi? ' dercesine kaldırırken üstümdeki etkisini bırakmıyor , yoğun , sert ve bir o kadar yumuşak bakışlarını gözlerimden çekmiyordu.

Karan" Hazırlanman için son 20 dk. Hızlı ol küçüğüm. "

Sırıtkan sesini gözlerime baka baka keyifle yüzüme söylerken seri bir şekilde üstümden geçmiş ve soluğu Nur' un kıpırdayan bedeninde bulmuştu.

Yataktan alel acele kalktım.

" Sen varya... Sen... Sen hayatım da gördüğüm en acımasız patronsun. "

Kıpırdanan bedenini kucağına alarak tekrar bana yöneltti dik bakışlarını.

Karan" Son 18 dakika. "

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin