Keyifli okumalar...
Sanki herşey bitmiş ve ben kalmışım gibi.
Bir yangının ortasında cayır cayır yanıyormuş gibi.
Sanki kalbim atmayı bırakmış gibi.
Benim küçük kızım , bu hayatta beni herşeyden herkesten çok sevecek olan kızım kayıptı. Yoktu.
İçim yanıyordu. Kızım kayıptı ve ben bir şey yapamıyordum.
Tam 3 saattir herhangi bir haber yoktu.
Berkanlar eve geldiğinde Karan ve abimlerden baya bir dayak yemişlerdi. İşin tuhaf kısmı geldiklerinde yanlarında bir bebek vardı.
Ne alaka olduğunu anlamamıştık. Ama dediklerine göre çocuklar karışmış. Ne klasik bir şey ama.
Babamlar ve abimler seferber olmuşlardı. Karan haberi alır almaz ortalıktan kaybolmuştu. Umrumda bile değildi doğrusu.
Annemler ve ben evde Nur ile ilgili haber bekliyorduk. Yengemler diğer bebekle ilgileniyorlardı.
Herkes daha benim ve Karan 'ın durumunu hazmedemeden Nur 'un durumu ile ona yoğunlamışlardı.
Zaten şimdilik biz önemli değildik.
Kendimi odama kapatmıştım. Nur 'un beşiğinin yanında hıçkırarak ağlıyordum. Başka yapabileceğim bir şey yoktu çünkü.
Kokusu bütün odayı kaplamıştı. Bebek kokusu her yerdeydi. Oyuncak ayıları odanın tam ortasındaydı.
Abimle sabah oynarken dağıtmışlardı.
Herşey aynıydı ama kızım eksik kalıyordu bu sahnede.
Emziği bile buradaydı. Ağzından düşürmediği emziği buradaydı.
Ağlıyormudur şimdi. Açmıdır , ne yapıyordur şimdi.
Annesi olmama rağmen kızımı koruyamamıştım.
Hıçkırarak ağlarken odamın kapısı açıldı. Gözümü beşikten ayırmadan beklemeye devam ettim.
Adım seslerini ve ardından birinin kollarını bedenimde hissettim. Annemdi. Kokusundan anlamıştım.
Acaba kızımda kokumu arıyor mudur. Yanında olmadığımı farkettiğinde çok ağlamışmıdır.
Daha çok ağlamaya başladım. Annemde ağlıyordu.
Yerimden kalkıp dolaba yöneldim. Nur 'un dolabına. Kıyafetlerin bulunduğu bölmeyi açtığımda kokusunun kıyafetlerine sindigini anladım.
Elime pembeden sonra en sevdiği renk olan kırmızı elbisesini ve pembe saç bandını aldım.
Kokusu burnuma gelirken gözyaşlarım dinmiyordu.
Annem göz yaşları içinde beni seyrediyordu. Bu halim onuda kötü yapıyordu. Bir yanda kızı bir yanda kızının yavrusu vardı.
Ayaklarımı sürüye sürüye yatağa ilerledim. Yatağın üstüne bağdaş kurup elimdeki kırmızı elbiseyi burnuma götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Teen FictionKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...