(23)Bar Gecesi...

73.4K 2.4K 316
                                    

Keyifli okumalar...

Ben kimin önüne düşmüştüm.

Gözlerimi tüm utanç duygum üstümde bir şekilde açmaya başladım.

Göz hizama ilk önce bir çift siyah ayakkabı girdi.

Bu ayakkabıyı Emir abimden sonraki abilerim de giyiyordu. Ama başkaları da giyiyordu.

Başımı kaldırmaya korktuğum için ilk önce yengemlere baktım. Ayça yengem Miran abimin ayaklarının hemen yanına düşmüştü.

Miran abim ona ve bize tek kaşı havada bakıyordu.

Sevda yengem de aynı şekilde Gürkan abimin hemen koltuğunun yanındaydı. Ezgi yengeme baktığımda aramızda en şanslısı o olmalıydı.

Gerçi benimde şanslı olduğum belli değil ama.

Ezgi yengem benden sonraki kişi olduğu için direk boşluktaydı. Yani hiç kimsenin ayaklarının dibine düşmemişti.

Herkesin nasıl olduğunu gördüğüme göre artık benimde kimin önüne düştüğümü görmem lazım değil mi?

Yavaş yavaş gözlerim kapalı bir şekilde kafamı kaldırdım.

Fısıldayarak ağzımın içinde dua ediyordum. Tabi ne kadar fısıldayarak olmuştur emin değilim.

" lütfen o olmasın. Lütfen o olmasın. Lütfen "

2 dakikalık bir süreçte hala açmamıştım.

Gürkan abim" Gülüm o gözlerini açmayı ne zaman düşüneceksin. "

Sağ tarafımdan gelen abimin sesi ile daha çok okumaya başladım. Hemen arka tarafımdan Berkan 'ın alay dolu sesini işittim.

Berkan" ne yapıyorsun abla "

" dua okuyorum. Susun "

Benim lafım üzerine ortamda kıkırdanmalar başladı. Hatta kahkaha bile vardı. Ama ben pek takmıyorum. Yada kendimi kandırıyorum. Direk daha çok kızarıyordum.

Arat" abla seni dua kurtarır mı bilemiyorum ben. " zaten kurtarması için değil karşımdaki kişinin o olmaması için dua ediyorum.

" zaten kurtarması için değil. Karşımdaki önüne kuzu gibi düştüğüm kişinin " daha fazlasını demeye dilim varmıyordu.

Ayaz" eee "

" yok bir şey. Ah yenge ah "

Artık açma vaktim olduğunu düşünerek okuduğum dualar üzerine bir fatiha okuyarak ellerimi yüzüme sürdüm.

Tabi bakışlarda bende. Gerçi yengelerimde benden pek farklı değillerdi. Ben sadece daha uzun sürdürmüştüm.

Gözlerimi açıp karşımdakini görmemle yutkunmam bir olmuştu. Zaten ben de şans olsa o burda olmaz.

Karan vardı. Ben onun ayaklarının dibinde sere serpe uzanıyormuşum.

O mükemmel olan kaş kaldırma olayını yapmış üsten üsten bana bakıyordu.

Gözlerimi açtığımda yüzünde alaylı küçük bir dudak kıvrılması olmuştu.

Biz onunla bakışa dururken bir anda yengemler ile birlikte aynı anda kalktık.

4 'ümüzün de yüzünde utanma duygusu boy gösteriyordu. Hatta Sevda yengemler ile bir olmuş birbirimizin arkasına geçmeye çalışıyorduk.

Saklanmanın başka yolu yoktu çünkü.

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin