Keyifli okumalar...Bu kimdi.
Umarım korktuğum kişi değildir. Yoksa büyük rezil olurdum.
Yavaş yavaş kafamı kaldırdım. Yüzümü tamamen boynundan çıkarıp baktığımda rahatladım.
Resmen boğazımda oturan yumruğu rahat bir nefes bırakarak verdim.
Göğsüne yaslanıp boynuna sokulduğum kişi Aram abimmiş. Hemen yanında ki de Karan.
Bir an Karan olduğunu düşünüp kalp krizine girecektim.
Aram abim" ne oldu meleğim. Rahat mısın? "
Sorusunu sorarken bile kolları ile Nur' u ve beni daha çok sarıp öpüyordu.
" yok abi rahatım. Sadece kimin göğsü bu kadar rahat onu merak etmiştim. " cevabım karşısında tebessümünü büyütüp kafamı geri boynuna koymuştu.
Gürkan abim" Güzelim orası rahat değildir. Buraya gel. "
Gürkan abimin sesinin gelmesi ile ona bakmıştım. Daha doğrusu bakmaya çalıştım ama Aram abi kafamı bastırıp durdurmuştu.
Aram abim" sus lan. Benim göğsüm daha rahat. Senin gibi odunun göğsünde taşlaşır. "
Emirhan abim" güzelim sen ikisinide bırak bana gel. Burda dağ gibi Emirhan abin varken onlar kimmiş. "
Kafamı biraz kaldırıp yandan onlara baktım.
Gürkan abim" sen dağsan biz çakıl taşı mıyız lan. Ben seni içimden çıkartırım. Sen de kimmişsin asıl. " Dedi ve sırıttı.
Konuşmaları acayip komikti. Bir 10 dk falan böyle geçti.
Abimin göğsünden ayrıldım ve Ayça yengemin yanına geçtim.
Yüzü asıktı. Geçen günde böyleydi.
Kucağındaki Poyraz ile dalmıştı. Yanına oturduğumdan bile bir haberdi.
" yenge bir şeyin , bir sıkıntın mı var ? Varsa söyle halledelim. " konuştuğum anda irkilip bana dönmüştü.
" Poyrazla mı ilgili " gözleri dolu doluydu.
Ayça abla" evet Poyraz ile ilgili. Benim ........ Benim sütüm gelmiyor. Yani geliyorda Poyraz 'a yetmiyor. Yetmeyince de doymuyor o da. Ne yapacağı mı bilmiyorum. Başka kadınların da sütünü içmesini istemiyorum. "
Gerçekten kötü görünüyordu. Durum zaten kötüydü. Ruh hali ile tamamen kesilecekti sütü.
Acaba sorsam kabul eder mi?
" şey Ayça yenge sana bir şey söylesem kabul eder misin bilmiyorum. " merakla bana bakıyordu.
Ayça yengem" söyle Fahriye kabul ederim niye etmiyeyim. " uzatmadan sordum.
" eğer istersen yani izin verirsen ona ben süt verebilirim. Yani hem senin sütünü içer hem benim. "
Şaşkın ve biraz tuhaf bakıyordu. Yüzünden bir şey anlamıyordum. O daha bir şey demeden devam ettim.
" Nur daha 2 aylıkken bende de olmuştu. Sütüm azalmıştı. O aralar hem okul hemde ev geçimi derken yoruluyordum. Bu da sütümün azalmasına yol açmıştı. Ama Belgin ablamın teyzesi sağ olsun bana yardım etmişti. Bir tane doğal bir karışım yapmıştı. Hala hatırlıyorum. Güzel bir tadı yoktu ama çok işe yaramıştı. Bende 1 buçuk haftada falan etkisini vermişti. Ben sana onu yaparım. O etkisini gösterene kadar da ben de süt veririm doymuş olur. Ne dersin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Ficção AdolescenteKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...