Keyifli okumalar...
Aynanın önünde kendime bakıyordum. Ya da daha doğrusu heyecanımı dindirmeye.
Bugün babamın ailesi gelecekti. Annem ve yengemler ile birlikte onlar için hazırlıkları biz yapmıştık. Bu eve geldiğimden beri ilk defa mutfakta yemek yapmıştım hemde annem ile.
Aynadan kendime baktığımda güzel giyinmiştim. Tam bir hanım efendi gibi.
Son dokunuş olarak koyu pembe tonlarında olan bir ruj sürerek hazırlığımı bitirmiştim.
Topuklarımın arkasını dönerek yatakta yatan Nur' a doğru yürüdüm. Yanına geçtiğimde elinde gördüğüm ayıcıkla yüzümü gülümseme kaplamıştı.
O gün Nur' un başına gelenden sonra odama gelmiş ve zar zor uyutmuştum. Akşama kadarda baş parmağımı eli arasında tutmuş bir şekilde başında beklemiştim.
Başında dururken yeni hazmetmiştim olanı. Sert ve eli silah tutan adam bugün o elleri ile bebek tutmuştu hemde kendi bebeğini.
İkisini öyle gördüğümde gerçekten bir an acaba hatamı yaptım diye düşünmüştüm. Ama hata olsa da haklıydım. Kim daha doğmamış bebeğinin ölümüne direk koşardı ki.
Beni kabul etmesi. Kızımı kabul etmesi. Neyse kısaca bir anlık güzel gelmişti o sahne.
Bebeğim o gün gerçekten çok korkmuştu. Abilerimin sorumsuzluğu beni inanılmaz sinirlendirmişti. İşlerine o kadar dalmışlardı ki düşecek olan kızımı unutmuşlardı.
Ama annem baya bir kendilerine getirmişti. Bir daha ömrü billah böyle bir hata yapmazlardı.
Zaten abimlerde baya pişman ve çökmüş haldelerdi. Nur onlara nasıl alışmış ise onlarda Nur' a alışmıştı.
Kendilerini affettirmek için teker teker söz vermiş ve özür dilemişlerdi. Gediz abi ve Fırat abide özürlerini etmiş ve Nur' u severek ayrılmışlardı.
Öbür gün abilerim ve Fırat abi ile birlikte Luna parka gitmiş ve bütün günü Nur' un gülücükleri ve eğlenceli dakikalarımız ile bitirmiştik.
Karan ve Gediz abinin işi çıkmış ve 3 gün boyunca hiç görünmemişlerdi. Herhalde tehlikeli işlerine döndüler. Neyse
Abilerim sürekli Nur' u koklayıp öpüyorlardı. Yanlarından ayrılmıyor işlerini yaparken mutlaka biri başında bekliyordu.
Bu elinde olan oyuncak ayıyı da o gün kazanmıştık. 3 tane bana 12 tane de Nur' a. Nur'u kıskanmıyor değildim.
Düşüncelerimi def etmiş ve Nur' u kucağıma almıştım.
İkimizde gene anne kız kombinelerimizi giymiştik.
Özel günlerde daha çok böyle giyinirdik. Çokta güzel olurdu.
Bu sefer üzerimizde ay çiçeği sevenleri ve omuzları açık bir elbise tercih etmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )
Teen FictionKimsesiz bir kadın. Fahriye AKÇA Tehlikeli bir adam ile tek gecelik bir ilişkiden olan 5 aylık bebeği ile bir sabah gelen telefonla karıştığını öğrenir. 23 yıl sonra ortaya çıkan bu gerçek kendisine büyük bir yıkım olurken aynı zamanda yeni bir kap...