(36)Kıskançlık...

62.4K 2.2K 279
                                    

Keyifli okumalar...

Odada çığlığım yer almıştı.

Yaşadığım adrenalinden olsa gerek titriyordum.

" annecim valla pişmanım dersem yalan olur içim rahatlamıştı. Gerçi bir ara çenem çok feci ağrımıştı ama sonuçta en önemlisi benim rahatlamamdı. Bence sen de benimle aynı düşünüyorsun. Sonuçta senden olmuş bir varlığım. Aynı düşünmemiz olası. Hem fazla güzel , tatlı ve harika bir evlat aynı zamanda da onlardan da ötesi bir kadınım. Gelecekteki ben sana " neden terlik gösterisi yaptın bana " diye sorarsa ne dersin? Bir düşün. Benim gibi güzel bir evlada bunu yapabilir misin? Yok ben çok istiyorum , elim kaşınıyor dersen abimler var. Seve seve sana kendilerini teslim ederler. Hem onlar alışık. Sen bir onlara sor. Teklif olur ısrar her türlü olur. Ben onları senin için ikna ederim. Edemezsem de tehdit var annecim. Sen yeter ki evet de. Ne diyorsun hı? "

O kadar stres yapmıştım ki dilime gelen bütün cümleleri düşünmeden söylemiştim.

Birden bir kıkırdama duydum.

" Fahriye' m annen gitti. Sen merak etme ben onu yolladım. Benim kadınıma kimse el süremez. "

Kıkırdama sonrası Berzahın sesini duydum. Kafamı kaldırıp arkaya baktığımda Berzah olduğunu anladım.

Karan" başlatma lan kadınıma. "

Hemen sonra Karan' ın tıslarcasına olan sesini işittim.

Açıkçası pek onu takmadım. Ama bana pek iyi bakmıyordu. Sanırım onun böyle konuşmalarına birşey demediğim içindi.

Derin bir nefes alıp ayağa kalktım.

" sen miydin Berzah. Az daha gidiyordum ya. Nefesim boğazımda düğümlendi. "

Kapıya doğru adımlayıp bir kontrol ettim. Hala buradaysa kendimi güvence altına almalıydım sonuçta değil mi?

Gitmişti ama belli olmazdı. Rahat bir şekilde arkamı dönüp zafer gülümsemesi bahşettim yüzüme.

Mirza abim"gülüm sen dost musun düşman mısın? Bunu bir de bize"

Abimin sesi ile onlara döndüm.

Tek kaşları yukarı da bana bakıyorlardı. Has.... yağmurdan kaçarken doluya tutulmak tabiri bu olsa gerek.

Gürkan abim" hazır annem uzaklaşmamışken gidip burdan olduğunu haber mi versek. "

Miran abim" hak eder bence. Bizde biraz yardım ederiz hem. Baksanıza hanımefendi her türlü bizi satıyor. "

Aram abim" dizimize yatırıp bir kendine getirelim. Çok boşladık hanımefendiyi. "

Yutkunma sesim odada yankılanmıştı.

" yyok abi ben şey için öyle de dedim.....ımm hıh. Aslında ben blöf yaptım. Annem size kıyamaz ki bende o yüzden dedim. Yani başka bir şey için değil. "

Yalana bak. Konuşurken gözlerimi abilerim hariç her yerde gezdiriyordum.

Tavanda olan gözlerimi onlara çevirdim. Hiç inanmış gibi durmuyorlardı.

Karan ' a baktığımda o bile tek kaşı kalkık bakıyordu. Bir de sinirli bakıyor gibiydi de.

Aram abim" yook abim biz anladık. Sen güzel bir dayak istiyorsun. Abi dayağı yemedin hiç. Yoksa böyle olmazdın. Hem elbiseler nerede? "

Boran" hatırlattığın iyi oldu Aram. Şu bizden saklanılan elbiseler nerede Fahriye? Kuşlarımız sakladığını söyledi. O elbiseler ya güzellikle gelir ya da güzellikle gelir. Fazla fantezilerimiz var o elbiseler ile. "

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin