(50)Mafya Masası...

32.8K 1.5K 123
                                    

Keyifli okumalar...

Karan DEMİR

Etrafım karanlık...

Ben karanlığım...

Hiç olmadığı kadar kasvet dolu bir zindanın içinde , gül fidanı açmasını bekliyordum.

Dolu şişeyi tek seferde içerken genzimi yakan zehrin yoğunluğunu her şeyiyle hissettim. Her dakika , her saniye , her salise hücrelerimi işgal eden kadını aşılıyordu sanki vücuduma.

Parmaklarımı ritmik bir şekilde masada hareket ettirdim. Çıkan her bir vuruş sesinde dudaklarım yavaş bir şekilde kıvrıldı. Etrafım adeta tehlike kokuyor ve beni cezbediyordu.

Cesur" Abi , ne yapmayı düşünüyorsun? "

Ruhsuz bir gülümseme yüzümü kapladı. Çenemi kaldırmadan gözlerimi çevirdim.

" Elinde bir şey kalmadı. Ne malı , ne onuru ne de bir ismi. Yerini bulmam da çok yakın. Farelerini kollarıma bırakmak onun seçimiydi sonuçta. Yavaş yavaş sonuna doğru yaklaşıyor. Ve o da bunun farkında. "

Cesur"Abi , iyi hoş diyorsun da artık daha da boş durmayıp kuduracak bu it. Biz o zamana kadar bulamaz isek ne olacak? "

Hareket eden parmaklarım tehlikeyi yaymak istercesine durdu.

" Kudursun it. Bende bunu istiyorum zaten. Etrafıma yolladığı farelerinin onu nasıl sattığını görsün de hepsinin kendi gibi olduğunu anlasın diye. "

Sert soluğumu anlık gerilen vücudumdan silkeleyerek verdim. Uzun bir sessizlik hüküm sürerken bir anda gelen öksürük sesi ile başımı ona çevirdim.

Yüzündeki saklamaya çalıştığı sırıtışı ile bana bakarken baya eğleniyor gibiydi. Tek kaşım tehdit edercesine kalkarken elini ensesine atarak saliselik yüzünü yere eğdi.

Cesur" şey.. abi ben bugün olan şey yüzünden özür dilerim. Biliyorsun normalde dikkatliyim ama anlık elim çarpmıştı. "

Unutmadığım ama sinirlenmeme yetecek olayı hatırlatması ile yüzüm gerildi. Sert bir ifade ile yüzüne çevirdiğim bakışlarım ile dişlerimi sıktım. İmtihanım olmuşlardı kısa sürede. Bir bu it , bir de o inatçı hatun.

" Sus lan! Unutmadım o ânı.Kadınım ile arama girmek ne lan! Şeytan diyor sabaha kadar döv ama dua et aklım meşgul. "

Cesur" Ama abi biler- "

" Orası beni alakadar etmiyor. Zaten nikahıma aldığım kadının yeni ortaya çıkan ruh değişimleri aklımı kaybettiriyor. İkiniz bir oldunuz delirtecek misiniz lan! "

Bir anda yükselen sesim ile dururken ne yaptığımı sorguladım. Bu kadın aklımı alıyordu benim.

Yaptığı şey aklıma gelince bile etkisine giriyorum. Üstümü düzelterek önüme geri döndüm. Aklıma gelenle yüzümü sırıtış kapladı. Ah ulan kadın! Sen eve gelmeyecek misin sanki. Ben seni o zaman göreceğim.

***

Mirza SARIHAN

Zaman , mekan farketmiyordu bazı zamanlar. Şimdi ise kollarım arasına gelmek için bekleyen iki küçük kadın vardı. Yine şimdi , zamanın , uzak kalınan hayatın bir önemi kalmamış , her günün bir sonu yine kendini hatırlatmıştı.

Açtığım kapı ile elim kulpta kalırken gözlerim kısılıp ağzım belli belirsiz açılmıştı. Kapıyı daha da açarak içeri girdim.

Bu oda niye bu kadar sessizdi?

FAHRİYE ( Düzenlemeye Alınacaktır. )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin